Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP Beoordeelt.. De Sims 4 Jaargetijden

25 Jun 2018, 14:31

Afbeelding

Jaargetijden

Het vijfde uitbreidingspakket van De Sims 4.
Laat je sims genieten van een lekker zonnetje of een striemende regenbui
of duik de nieuwe tuinierscarrière in!

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

9,5
9.5 punten gegeven door 1 persoon. Laatste update 02-06-2020, 15.12 uur, esmeesluiter.

Kympulse
Admin
Badges: 23
:
Meeting Manager De Verzamelaar
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer

Re: TOP Beoordeelt.. De Sims 4 Jaargetijden

29 Jun 2018, 19:37

Ik heb tot nu toe met nog maar één seizoen gespeeld, maar ben erg positief over dit pakket.. Alleen mijn beoordeling en cijfer laten dus nog even op zich wachten! ;)
Tijdelijk niet bereikbaar voor teamlidzaken. Hulp nodig? Vraag het mijn medeteamleden.

esmeesluiter
De Snorrebaard
Badges: 4
:
Kusje erop? De Verzamelaar
Basisschoolleerling Vrouw

Re: TOP Beoordeelt.. De Sims 4 Jaargetijden

02 Jun 2020, 00:14

Ook al is het pakket er al lang, Ik wil het toch nog even beoordelen
Ik geef het een 9,5! Het is zo een goed pakket en je hebt gewoon niet meer door dat die geen base game is!

Plus punten:
◇ de seizoenen zijn erg mooi afgewerkt! De regen in het water, de bladeren die van de boom vallen, heel mooi!
◇ de feestdagen zijn erg leuk! Je kan alles naar jou wens maken! Wil je dat je kinderen een dag vrij hebben? Welk decoratie thema wil je? Je hebt heel veel keuze!
◇ de interacties met jongere sims (denk aan peuters en kinderen) zijn erg leuk! Je had eerst niet zoveel met die levensfases maar dit verandert het wel! In de sneeuw spelen of toch in de bladeren? Het is erg leuk om even te doen
◇ de bouw spullen zijn erg leuk! Ik gebruik het veel!

Min punten:
◇ de CAS vind ik wat minder... je hebt wel veel keuze maar dan vooral in een speciale categorie, dit mocht van mij iets meer alledaags zijn
Hoi ik ben Esmee!