Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Teasers

19 Apr 2016, 17:40

De Sims 4 Teasertrailers!

-=-

Lenteteaser 2016

Het is officieel! Dit voorjaar kunnen we een nieuwe gamepack en een nieuw accessoirespakket verwachten!
Nadat Los Sims Latam, een spaanstalige Sims Facebookpagina, de trailer had gelekt en de ene na de andere communitysite de video deelden, volgde al snel de Duitse en uiteindelijk ook de Engelstalige The Sims Facebook en twitteraccounts met de trailer.

Daarin is te zien dat Restaurants het thema van de volgende GamePack gaat worden, te verwachten deze lente, en in de zomer er een accessoirespakket voor kinderen komt! Wat je allemaal met de pakketten kunt doen is momenteel nog niet bekend. Laten we hopen dat er snel meer informatie volgt over de GamePack, aangezien het al een maand lente is! ;)  :ei:

Daarnaast heeft SimGuruLindsay aangekondigd dat we voortaan elk seizoen (per 2 - 3 maanden) zo'n filmpje kunnen verwachten over aankomende Sims content.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Nieuwe content De Sims 4

19 Apr 2016, 18:20

Oeeh, yes! Eindelijk restaurants! Dat verwachtte ik al na de hint die we hier eerder over zagen. Ben blij om te zien dat de goede oude ober weer terug is om de bestellingen op te nemen! Hopelijk wordt het mogelijk je eigen restaurant te runnen :schoon:

En waaahh die knuffel is zooo leuk!!  :kind:

Een gamepack en een accessoirepakket zo te zien.. Apart dat ze dit gezamenlijk aankondigen...
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

19 Apr 2016, 18:24

Ja, de openingspost is inmiddels aangepast nu ook de Duitse en Engeltalige De Sims twitter- en Facebookaccounts de trailer hebben gedeeld.
Je kunt nu de Engelstalige trailer bekijken! :) Bij deze zijn dus de Restaurant GamePack en een accessoirespakket voor kinderen bevestigd!

Ik vind dat restaurant GamePack een leuk concept. Zeker iets wat ik als verhalenschrijver zou kunnen gebruiken.
Ben erg benieuwd naar meer informatie over Gameplay, CAS en nieuwe voorwerpen!  (A)

Wat vinden jullie van deze 2 nieuwe aanvullingen voor De Sims 4? Of wat hoop je dat er in een van de pakketten zal zitten?

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

19 Apr 2016, 21:16

Ik vind het tot nu toe goed uitzien!

Over restaurants waren al eerder geruchten gaande, dus ik was daar al enthousiast over geraakt - fijn om niet teleurgesteld te raken!
Ik neem aan dat we onze eigen restaurants mogen runnen, aangezien de werking hiervan al bekend is voor het team. Zeker na Aan Het Werk moet het geen probleem zijn.
Wat mij leuk lijkt is om verschillende wereldkeukens in het spel te zien, zoals een sushibar waar je Aziatische/Japanse gerechten kan bestellen.
Of misschien een pizzaoven! In ieder geval: Genoeg mogelijkheden!

De kids-accessoires zijn een prettige verrassing!
Toch wel een teken dat het Sims-team naar de fans luister; iedereen zeurt voortdurend over te weinig kinderkleding/spullen.
Wat me na een paar keer pas opviel: aan het einde komen er tentakels onder het bed vandaan! =O
Ik ben in ieder geval enthousiast - mede door de aandoenlijke oranje knuffel. :LOL:
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Teaserfilmpje teasen meer dan alleen nieuwe uitbreidingen!

24 Apr 2016, 02:41

Afbeelding

SimGuruDrake heeft afgelopen vrijdag op het Amerikaanse officiële forum laten weten dat de teaserfilmpjes, die we elke 2 á 3 maanden kunnen verwachten,
niet alleen laten zien wat voor uitbreidingen, GamePacks of accessoirespakketten kunnen verwachten,
Maar... ook eventuele aanvullingen die we via de gratis patch updates krijgen.

Zo laat het lentefilmpje onder andere de Tragische Clown zien,
maar zou dat het enige gratis content/patch materiaal zijn dat we dit seizoen krijgen?

Wat denk jij? Heb jij iets in het filmpje gezien waarvan jij denkt.. of hoopt.. dat het gratis te verkrijgen zal zijn via een patch?
Laat het weten in de reacties! ;)

Kympulse
Admin
:

Re: Teaserfilmpje teasen meer dan alleen nieuwe uitbreidingen!

29 Apr 2016, 20:37

Afbeelding

DOTsim, een Poolse simsite heeft iets ontdekt in de lente teaser.
Een vrouw die een kapsel draagt, wat tot nu toe in je spel alleen beschikbaar is voor mannen!

Heb jij nog iets nieuws in de teaser weten te ontdekken?

Kympulse
Admin
:

04 Mei 2016, 17:40

Afbeelding

Op het officiële Amerikaanse forum is een topic waar leden de namen van het aankomende GamePack en Stuffpack proberen te raden!
Inmiddels is er al één van de twee goed geraden, maar we weten niet of dat de GamePack met het restaurant thema is, of het accessoirespakket voor kids.
Het goede antwoord staat ergens op de eerste, tweede of derde pagina, aangezien Graham zijn tweede tweet op de derde pagina gepost is.

Wil je zelf alle bedachte namen doorkijken of een gokje wagen door zelf een naam te posten?
Dat kan op het Officiële Amerikaanse Forum!

Maar je mag ook je suggestie/idee hier in de reacties posten!  :trots: 

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: Zomer Teaser 2016

05 Jul 2016, 18:05

Zomerteaser 2016

Bron: SimsVip Youtubekanaal

Edit:

SimGuruGraham had het ook al eens aangegeven bij de Lente teaser, maar ook deze zomer teaser, en dus waarschijnlijk ook alle teasers in de toekomst, laten zien wat we de komende 3 maanden kunnen verwachten. We zien dus niet alleen onderdelen van 'Backyard stuff pack', maar ook wat we in patchupdates kunnen verwachten en misschien zit er nog andere (betaalde) content hints in.... (A)

Alleen... Kijk eens naar de teaser en wat haal jij eruit? Wat kunnen we verwachten deze komende 3 maanden?

Afbeelding

iemand1
De Schaduwagent
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

Re: De Sims 4 Teasers

05 Jul 2016, 21:16

Ik zie hier wel iets dat met baby's te maken zou kunnen hebben? :p Maar voor de rest kan ik er alleen Backyard Stuff uit opmaken xp
Afbeelding

Kympulse
Admin
:

05 Jul 2016, 21:42

Ja ik zie op social media al veel mensen die weer PEUTERS roepen... want er was nog niet genoeg om gezeurd..  :LOL: :irri:
Het zou kunnen, maar het zou ook kunnen dat je nu flexibeler met de baby om kan gaan. Nu is het altijd precies recht voor de wieg, en weer terugleggen in de wieg. Hier staat oma al gedraaid voor de wieg.

Als ik kijk naar de andere twee spreekwolkjes die omhoog komen is het limonade en vogels.
Limonade kan limonade maken zijn, misschien een kraampje of keukenapparaat?
En die vogels.. tja... vogel spotten? vogels in huis?

Sowieso nieuwe CAS items. Die gozer in het groen, dat meisje in de gele tuinrok en dat kind-meisje.
Volgens mij hebben die alledrie een kapsel die we tot nu toe nog niet in het spel hebben..

En dan dat kleurige ding links in beeld. Zo'n bloem/windmolentje ofso?
Vind het opvallend dat die er zo bij is gezet dus daar moet iets mee zijn..

Edit: Ik zag ergens online dat de oma met de baby misschien wel kan betekenen dat de Nanny terugkomt! (A)

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

10 Jul 2016, 17:09

Afbeelding

Heb jij een account op het Amerikaanse officiële forum. Dan kan je nu feedback geven over de teaser.
De SimGuru's willen nu, na het uitkomen van de lente en zomerteaser, graag weten wat wij er van vinden.
Dit kan je doen door op een van de opties in de poll te klikken:

• Leuk zoals ze nu zijn.
  • Te vaag, wil graag iets meer informatie.
  • Vind ze helemaal niet leuk.
  • Het boeit me niet.

SimGuruDrake heeft in deze post ook gevraagd om je pollkeuze te motiveren in een reactie.

Klik hier om naar de poll te gaan.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

11 Jul 2016, 10:58

Haha, "het boeit me niet" :LOL:
Goed dat ze dit doen, ik ben benieuwd wat eruit gaat komen en of/hoe ze daarmee bezig gaan.
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

iemand1
De Schaduwagent
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

11 Jul 2016, 11:26

Kympulse schreef:
 Hier staat oma al gedraaid voor de wieg.

Het is natuurlijk een render en geen gameplayplaatje, maar dat van die nanny zou wel eens waar kunnen zijn! :D

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

11 Jul 2016, 13:21

Ik vind de teasers altijd wel leuk! ('Altijd' is misschien wat overdreven aangezien er maar twee zijn..)
Al moet ik zeggen dat ik de eerste leuker vond, aangezien het daar wat duidelijker is. Deze nieuwe is... iets te vaag.
Maar speculeren vind ik altijd leuk! :F

Inderdaad gaat er iets gebeuren met de baby's, óf er komt een nanny. In ieder geval goed nieuws.
De nieuwe content van (waarschijnlijk) Backyard Stuff ziet er in ieder geval goed uit! :trots:
En dat bloemetje links vooraan... Dat is een overduidelijke hint, maar wát? Ik hoop in ieder geval een nieuwe uitbreiding.
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
:

11 Jul 2016, 21:09

Nog tot morgen 19.00 NL/BE tijd kan je stemmen op de poll en je keuze motiveren.
Daarna wordt het topic gesloten.

Klik hier om naar de poll te gaan.