Myrthe
De Strever
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

Re: De Sims 4 Ecologisch Leven

22 Mei 2020, 12:04

Ik ben hem nu ook aan het kijken! :) Ik ben toch echt wel enthousiast geworden over dit pack. :) 

- vier nieuwe eigenschappen en twee nieuwe aspiraties!! :D
- de nieuwe wereld is redelijk klein? Door die nieuwe 'Community Spaces' die in elke buurt zitten hebben 2 v/d 3 buurten maar 2 kavels om echt te bouwen.
- Het stemmen op de N.A.P.s is best uitgebreid! Klinkt echt leuk, het gaat ook niet allemaal om eco/groen-leven, er zitten ook andere dingen tussen wat het ook leuk maakt als je even niet bezig wilt zijn met eco living.
- Je kunt je sims inventaris filteren!! Finally!! Sooo happy --> gratis update voor de base game! :D
- Er zijn wel weer een hoop grote apparaten. De Recycler, fabricator, kaarsenmaker, sap apparaat... :( Ik moet altijd geheime kelders bouwen voor mijn sims om al die dingen kwijt te kunnen (looking at you, cupcake machine)! Het sap apparaat had bijvoorbeeld ook best een blender o.i.d. kunnen zijn wat gewoon in je keuken past? Dat vind ik wel jammer. 
- Kinderen kunnen ook kaarsen maken! Er zijn een heleboel verschillende types die je kunt maken en je kunt er geuren aan toevoegen die je sim een bepaalde gemoedstoestand geven. Volgens mij is het net zoiets als bloemschikken van jaargetijden, maar dan dus met kaarsen haha. Het werd me alleen niet helemaal duidelijk of het een aparte vaardigheid is?
- Je rekening wordt gesplitst zodat je kunt zien waar het geld aan uitgegeven wordt. Electriciteit, water etc. --> wordt ook aan de base game toegevoegd! Betekent dus dat als je een kapotte kraan hebt die maar blijft stromen, dat je waterrekening omhoog gaat! 
- Peuters en huisdieren kunnen de ladders niet gebruiken en ze kunnen ook niet getild worden, dus dat is wel jammer. Maarja. 

Je kunt nu ook 'zure regen' krijgen als je seizoenen hebt en een vieze wereld, maar dat kun je uitzetten in opties (net als heel veel andere dingen). Dit nieuwe pack komt toch echt met heel veel meer gameplay dan ik dacht, je moet echt eco-punten verdienen om te kunnen stemmen bij de community lots bijvoorbeeld. En brandweermannen worden toegevoegd aan de base game! 
Afbeelding

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

05 Jun 2020, 19:24

De Sims 4 Ecologisch Leven vanaf vandaag verkrijgbaar

Onderzoek een groenere en duurzamere manier van leven op PC, Mac, PlayStation 4 en Xbox One

Maxis, een studio van Electronic Arts, heeft vandaag aangekondigd dat De Sims 4 het afgelopen kwartaal meer maandelijkse spelers had dan ooit te voren en nieuwe, frisse content aan spelers blijft leveren met de lancering van De Sims 4 Ecologisch Leven, het negende Expansion Pack dat vanaf vandaag verkrijgbaar is voor PC, Mac, PlayStation 4 en Xbox One. De Sims 4 Ecologisch Leven geeft spelers de kans om te leren hoe ze op een duurzamere manier kunnen leven en dat het belangrijk is om met de community samen te werken, omdat zelfs de kleinste verandering impact kan hebben.

Dit nieuwe Expansion Pack verschijnt op een moment waarop De Sims 4 een toename van meer dan 2,5 miljoen nieuwe spelers in de afgelopen twee maanden zag. De game heeft daarnaast een piek van bijna 10 miljoen maandelijkse spelers bereikt. De Sims 4 blijft dan ook een bron van ontzettend veel plezier voor spelers die de speciale momenten in het leven na willen bootsen. De Sims 4 ziet hoe krachtig de community kan zijn als ze samenkomen om te spelen. Via de afwisselende, creatieve en leuke ervaringen in de game kunnen spelers unieke Sims creëren, hun perfecte huizen ontwerpen en hun eigen verhalen vertellen.

"Ons team bij Maxis heeft er altijd naar gestreefd om spelers de mogelijkheid te geven zich vrij uit te drukken in De Sims," zegt Lyndsay Pearson, General Manager en Executive Producer van De Sims. "We zijn dan ook vereerd dat De Sims 4 de afgelopen paar maanden als een uitlaatklep voor zoveel spelers heeft gefungeerd. We zien dat onze spelers feestjes met vrienden en familie, bruiloften en examenfeesten in onze game na hebben gebootst, dus we zijn benieuwd wat voor goeds ze allemaal gaan doen met Ecologisch Leven."

De Sims 4 Ecologisch Leven introduceert de ontwikkelende wereld van Evergreen Harbor waar Sims een rechtstreekse invloed op het milieu hebben. Sims kunnen aan hun duurzame reis beginnen in het smoezelige Grims Quarry, het kwakkelende Conifer Station of het vervallen Port Promise. Waar ze ook gaan wonen, Sims kunnen deelnemen aan verschillende milieuvriendelijke activiteiten die alle inspanningen ten bate van het milieu onderzoekt, zoals het produceren van hun eigen stroom en water met duurzame energiebronnen, het telen van hun eigen eten in een nieuwe verticale tuin en het gebruiken van een recycleerder om ongewenste voorwerpen in hernieuwbare onderdelen te veranderen. Simmers die hun ecologische levensstijl nog verder uit willen bouwen, kunnen in de vuilniscontainer duiken om geweldige spullen als een televisie, tafel, matras en meer te vinden voor een nieuwe gerecyclede inrichting.

De Sims 4 Ecologisch Leven is door de ESRB beoordeeld als T voor Tiener en is verkrijgbaar voor €39,99.

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

07 Jun 2020, 09:39

De overzichtsvideo's van Creëer een Sim voor de vrouwen en mannen:

We zijn de kinderen en peuters niet vergeten die volgen in een aparte video!