mipjip
De Tragische Clown
Auteur

gekocht materiaal

27 Nov 2019, 16:47

hallo, wie kan hiermee helpen
ik had wat materiaal gekocht uit de sims 3 store voor de sims 3 spel  
maar sinds ik de sims 3 opnieuw heb geinstalleerd
kan ik gekocht materiaal niet meer opnieuw downloaden en instaleren 
dan krijg ik een lege vak bij geinstalleerd materiaal

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: gekocht materiaal

30 Nov 2019, 21:39

Hoi @
mipjip
,

Lukt het je niet om je gekochte materiaal opnieuw te downloaden van de Store en vervolgens te installeren? In principe zou je de bestanden in een keer vanuit een mapje moeten kunnen kopiëren naar de 'Downloads' map en vervolgens via de Sims 3 launcher installeren.

Als dat niet werkt zou je misschien de methode op deze website kunnen proberen. De site is wel in het Engels. Voordat je iets gaat aanpassen in je Sims mapjes, is het raadzaam om eerst een back up te maken.

Flynn Arrowstarr schreef:
As usual, make sure you backup your The Sims 3 folder before making any of the changes below. A number of files will be deleted in the process, and if something should go wrong you can re-copy your Sims 3 folder from the backup.

In your The Sims 3 folder, go into DCBackup and delete all of the files in there (including ccmerged.package if it's there).
   Delete any .ebc files in DCCache.
   Delete the contents of the Library folder. *
   Delete the contents of the InstalledWorlds folder. *
   In you main The Sims 3 folder, delete the following files:

CASPartCache.package
   compositorCache.package
   scriptCache.package
   simCompositorCache.package
   Sims3Logs
   Sims3LauncherLogFile

* Note, if you're doing this from a Factory Reset or a fresh install, you will not have anything in your Library or Installed Worlds folder.

Now, re-install your Store content. Once that's finished, close and re-open the Launcher. If all went well, you should see most or all of your items on the Installed Content tab of the Launcher. Otherwise, follow the steps again.

If successful, it is highly recommended to create a backup copy of this The Sims 3 folder in a safe location. :)

I really hope this helps people having this problem.

Flynn

Bovenstaande is gebaseerd op dit artikel op SimsVip, waar trouwens ook handige plaatjes bij zitten. :)
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |