Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP Beoordeelt... Studentenleven!

23 Nov 2019, 10:05

Afbeelding

Studentenleven

Het achtste uitbreidingspakket van De Sims 4.
Laat je sims genieten van het studentenleven in Britechester, kies een universiteit, woon op de campus of erbuiten, leer, feest ,ga een stukje fietsen en neem deel aan buitenschoolse activiteiten!

Maar, wat vind jij van De Sims 4 Stundentenleven? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

8,25
16,5 punten gegeven door 2 personen. Laatste update 01-12-2019, 14.46 uur, Whiskersims

Kanarie123456789
De Schaduwagent
Badges: 1
:
De Verzamelaar

Re: TOP Beoordeelt... Studentenleven!

23 Nov 2019, 17:32

Ik vind dat het wel leuk is, en ook leuker dan ik dacht.

allereerst, CAS: ik denk dat ik dit 1 van de leukste collecties vind, ook omdat je de spullen bijna altijd kan dragen.

bouwen: ik vind het wel oké, maar ik denk niet van Wow ofzo. ik vind het jammer dat je de studentenhuizen niet kan aanpassen. Met wat ik van de trailer zag, dacht ik wel dat het aparte kamers gingen zijn. hoedanook er zijn wel leuke voorwerpen zoals de mini-koelkasten en fietsen, en nog meer.

gameplay:  leuk universiteit. ook leuk studentenverenigingen maar jammer dat je niet zelf één kan oprichten. ook jammer dat al je sim in 1 van de studentenhuizen gaat wonen waar al iemand woont dat die persoon of personen er niet meer wonen. het is wel leuk dat je niet in een semester klaar bent. 

totaalscore: al bij al vind ik het toch leuk en zijn er maar een paar mindere dingen dus een 8,5

Whiskersims
De Plumbob
Badges: 6
:
Team Instinct Student
Vrouw De 20e Eeuw
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

Re: TOP Beoordeelt... Studentenleven!

01 Dec 2019, 14:29

Ik heb het ook nog maar net maar ik vind het zo fijn om mijn sims het studentenleven in te stappen!
Hierbij dus mijn persoonlijke mening:

Trailer reactie: FIETSEN? TOILETTEN MET DEURTJES? YES!
CAS: Ik ben helemaal gek van die nieuwe haarstijlen en outfits! 8/10
Bouw objecten: Super schattig, ik heb elke keer het gevoel dat ik een poppenhuis aan het bouwen ben ^^  8/10
Gameplay: Ik zou graag wat meer gameplay willen ervaren in dit soort packs. Het is dan ook geen 'gamepack' dus qua gameplay is er niet zoveel nieuws.. 7/10

Totale tevredenheids score: 8/10
Het is een leuke bijvoeging indien je van plan bent om je sims carrière gericht meer succesvol te maken, of helemaal niet. Je krijgt in ieder geval genoeg om mee te spelen, en dat mag ook wel voor die prijs. Al had ik wel verwacht dat ze misschien schoolbussen gingen bijvoegen, of treinstations voor de studenten die niet op studenten koten willen leven.
Afbeelding
Oude gebruikersnaam: ThereImNora14412