MissDiwy
Moderator
Badges: 15
:
De Wisseltrofee De 365
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Wandelende Encyclopedie De Organisator

Re: Laat weten wat jij in het nieuwste De Sims 4 Accessoirespakket zou willen zien.

21 Feb 2020, 09:44

Ik ben ook erg benieuwd hoe ze dit verder uit gaan werken, er zitten er een paar in waar ik op gestemd heb
Ben wel blij om twee peuter outfits te zien die ik leuk vind, peuters verdienen wat meer opties

Ben benieuwd naar de ontwerpen voor de meubeltjes en hoeveel opties en stemmen we daar voor krijgen

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: Laat weten wat jij in het nieuwste De Sims 4 Accessoirespakket zou willen zien.

04 Mar 2020, 13:26

Stemronde 4 voor het Community Accessoirespakket is online

In deze stemronde kies je jouw favoriete voorwerpen voor Bouwen/Kopen op basis van de grafische stijl van Hobbyhemel. Dit omvat voorwerpen die je Sims kunnen maken met behulp van de breivaardigheid en voorwerpen binnen Bouwen/Kopen die in het huis van je Sim kunnen worden gebruikt.
De populairste voorwerpen worden over verschillende categorieën verspreid voor een uitgebreide selectie binnen Hobby en Kunst en de opties onder Bouwen/Kopen.

Klik hier om naar de enquête te gaan en jouw stem uit te brengen!

De enquête bestaat uit 3 delen, bij het derde deel stem je voor verschillende items net als bij de vorige ronde alleen in deze ronde zitten er ook items bij die je sims zelf zouden kunnen breien. Deze items worden aangegeven met blauw

Kimmetje
De Basisspeler
Badges: 4
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw

05 Mar 2020, 22:44

Ik heb met veel moeite uit 28 items kunnen kiezen. Ik was begonnen met selecteren er kwam al uit op 34 items. Dus het was erg lastig on er 28 van te maken :LOL:

ThePaperSim
Oprichter
Badges: 13
:
De Verzamelaar De 365
De Fotograaf De Wandelende Encyclopedie
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

06 Mar 2020, 11:15

Eerlijk gezegd heb ik het stemmen opgegeven :LOL: Het is zo lastig! D: Er zitten zoveel leuke spulletjes tussen, en ik wil ze allemaal. ;( Misschien dat ik toch nog een poging waag, later, maar hoe ik me kan limiteren tot 28 items weet ik niet  :opl:
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

18 Mar 2020, 16:07

We tikken de seconden weg tot aan de stemresultaten van de vierde ronde

Schommelstoelen, breimandjes en meer!

Oké, Simmers, neem plaats in je nieuwe schommelstoel en bereid je voor op de resultaten van ronde 4 voor het nieuwste Accessoirespakket van De Sims™ 4! In deze ronde konden jullie uit meer dan honderd voorwerpen kiezen. Samen kozen jullie de stijl van de schommelstoel en hebben we de selectie terug weten te brengen tot achtentwintig favoriete voorwerpen. Sommige van deze voorwerpen zijn normale items die je in Bouwen/Kopen kunt vinden, maar andere zijn door je Sims te maken zodra ze de breivaardigheid onder de knie hebben. Om dat te doen, hebben ze een breimandje nodig en omdat de uitslag zo dicht bij elkaar lag, hebben we besloten om jullie twee mandjes te geven.

Kijk wat de uiteindelijke beslissingen zijn!

Afbeelding

Met deze ronde zijn we bijna klaar met het stemmen voor de onderdelen van dit nieuwe Accessoirespakket. Nu we het thema (Kunst en Hobby), de grafische stijl (Hobbyhemel)), CES-keuzes en voorwerpen die je in het spel kunt verwachten hebben bepaald, hebben we nog twee dingen over: het icoontje en de naam van het pakket!
We zullen binnenkort meer details met jullie delen, dus houd je ogen open voor updates in de aankomende twee maanden!

Kympulse
Admin
Badges: 23
:
Meeting Manager De Verzamelaar
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer

20 Mar 2020, 01:19

Ik weet eerlijk gezegd nu al niet meer waar ik eigenlijk allemaal op had gestemd. :LOL: Ik ben wel blij dat het groene karretje van de bovenste rij erbij zit. Daar had ik zeker weten op gestemd :P

Het ziet er uit als een leuke collectie spullen, en ben onder andere blij dat we weer eens een keer een nieuwe brievenbus krijgen. Er zit wel veel decoratie items er in. Aan de ene kant snap ik dat wel, want een aantal dingen zullen vast te breien zijn.. en ik denk dat dat ook wel een goede keuze is geweest voor deze pack. :) Maar een accessoirespakket heeft niet veel items, en dan vind ik het stiekem wel jammer dat er weinig reguliere spullen bij zitten.

Denise
IJzeren Arm van de Wet
Badges: 14
:
2 Jaar Lid I Brought a Friend
Coole Creator Meeting
1 Jaar Lid De Simmaking Expert

20 Mar 2020, 20:05

Ik ben vergeten te stemmen... Nooooo!
De andere rondes had ik het meteen gedaan en bij deze had ik het uitgesteld  :mask:
In elk geval vind ik de uitkomst wel heel leuk! Die 3 bakjes (voor aan de muur?) op de 3e rij :love:
Life is more fun if you play games~

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

16 Apr 2020, 00:19

Van conceptvormgeving naar het door de community gekozen Accessoirespakket
Kijk wat er allemaal voor nodig is om een voorwerp te maken in De Sims 4, te beginnen met de conceptvormgeving en het model!

Goed, dus jullie hebben allemaal op de voorwerpen voor het nieuwe Accessoirespakket van De Sims™ 4 gestemd. Cool. En nu? Wat gebeurt er nu? We lopen met jullie door het visuele vormgevingsproces om te kijken hoe de illustraties waar jullie op hebben gestemd gedetailleerd tot leven worden gebracht. Daar gaan we...

Definitieve selectie
Dit is een voorbeeld van een van de voorwerpen waar de community op heeft gestemd. In dit stadium kun je zien dat we het nét genoeg detail geven om het idee over te brengen. Als een voorwerp als dit wordt geselecteerd door de art director, of in dit geval jullie, dan gaat het naar de volgende fase van het vormgevingsproces.

Afbeelding

Oppoetsfase
Nu creëert de vormgever een gids voor het voorwerp. We doen dit zodat de modelmaker beter begrijpt wat de vormgever en art director voor ogen hebben. Allereerst maken we orthografische tekeningen (voor-, achterkant en zijaanzicht) zodat we de schaal van het voorwerp naast een Sim kunnen zien. Dit is vaak wanneer we ontwerpwijzigingen aanbrengen. In dit geval hebben we de plankhoogten aangepast, zodat er genoeg ruimte voor spelers is om decoraties op te plaatsen. We hebben het ontwerp ook geoptimaliseerd om polygonen te besparen. Zo hebben we bijvoorbeeld een paar ronde bolletjes garen (ronde dingen kosten een heleboel polygonen) verwijderd en vervangen door een stapel knutselpapier.

Afbeelding

Vervolgens maakt de vormgever een driekwart beeld van hoe het voorwerp eruit zou moeten zien in de game.

Afbeelding

Daarna voegen we referentiebeelden toe om te zorgen dat elk onderdeel er duidelijker uitziet. Als er een textuur is, zoals de houtnerf (of een afbeelding als deze vos), dan bepalen we welk afbeeldingsbestand gebruikt moet worden.

Afbeelding

We bepalen ook wat technische details:

Afbeelding

Kleurvarianten
Alle kleurvarianten worden ook vermeld. We voegen kleurchips toe om de modelmaker precies te vertellen welke kleuren hij moet gebruiken en of die 'set' patronen of texturen bevat.

Afbeelding

Conclusie
En dat is het concept! Als de gids al deze elementen bevat heeft de modelmaker alles wat hij nodig heeft om jouw voorwerp te maken. We hopen dat je van dit kijkje achter de schermen van het Accessoirespakket hebt genoten!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

18 Apr 2020, 00:07

Achter de schermen van het door de community gekozen De Sims 4 Breien Accessoirespakket
SimGuruConor geeft je een sneakpeek van het gloednieuwe Accessoirespakket!

Hallo, Simmers! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat in deze rare tijden. Blijf gewoon binnen, blijf veilig en speel misschien wat games?!

Zoals jullie allemaal hopelijk weten, is het thema van het door de community gekozen Accessoirespakket* breien! Sims kunnen er lekker bij gaan zitten, wat muziek opzetten en naar hartenlust breien. Brei een zacht wollig iets! Brei een hoed! Brei een brievenbus? Van ons mag alles, leef je uit. Breien geeft je Sims allerlei creatieve mogelijkheden.

Ik ben de hoofddesigner van dit pakket en vandaag wil ik het graag over de gameplay-elementen hebben die worden toegevoegd aan dit Accessoirespakket en wat inzicht geven in wat er allemaal in de vroege ontwikkelingsstadia gebeurt.

Creëer-een-Sim verbeteringen
Een van de geweldige dingen die we aan dit pakket toevoegen is de kans om je eigen kleding te breien. Sims hebben de mogelijkheid om exclusieve gebreide kleding te ontgrendelen in CES, zodat iedereen in hun huishouden het kan dragen.

Ik had het gevoel dat dit een heel belangrijk systeem was voor breien, misschien wel het belangrijkste! Hoewel het klinkt als een inkoppertje, moet je in gedachten houden dat de meeste kleding in De Sims™ 4 direct beschikbaar is voor alle Sims om te dragen.

Ons idee was dus om een nieuwe interface te creëren waarin vergrendelde Creëer-een-Sim kledingvoorwerpen worden weergegeven. Op die manier kun je dingen zien zoals gebreide truien en sokken (ja, sokken!) voordat je ze gaat breien. Hier zie je alles wat je Sim zou kunnen of willen maken! Gebreide kleding moet speciaal zijn, niet alleen iets wat elke doorsnee bewoner draagt.

Om beter te illustreren wat ik bedoel, heb ik hieronder een aantal UX mock-ups gegeven. Wat is een UX mock-up? Ik ben blij dat je het vraagt! Vroeg in de ontwerpfase, nadat het ontwerp is geschreven maar voordat het af is, bekijkt onze UX-designer (wiens taak het onder meer is om de gebruikersinterface te ontwerpen) het ontwerp en creëert beelden die illustreren hoe de functie eruitziet in de game. We kunnen dit dan als team bekijken en wijzigingen aanbrengen totdat we tevreden zijn. Wanneer de ingenieurs en de UI-vormgevers de functie implementeren, weten ze precies hoe het eruit moet zien. Best cool, toch?

Afbeelding

Schommelpret
Laten we het nu over schommelstoelen hebben! Voor een pakket over breien voelde dit gewoon als een must.

Schommelstoelen functioneren over het algemeen als gewone stoelen, maar dan met een paar extra twists! Sims kunnen dingen doen zoals praten, televisie kijken, naar muziek luisteren, boeken lezen en op een schommelstoel breien. Als het werkt terwijl je zit, proberen wij om het te laten werken tijdens het schommelen.

En dan de ouderen. We wilden dat ouderen een unieke gameplay met schommelstoelen hadden. Dus hebben we een speciale interactie op schommelstoelen genaamd mijmerentoegevoegd, waarbij oudere Sims terugdenken aan hun dagen van weleer en zich iets leuks of iets minder leuks herinneren. Misschien is het wel iets heel gênants, iets dat ze ergens heel diep weg hebben gestopt. Wie weet? (Ik weet het wel... maar jullie moeten wachten tot het pakket uitkomt om erachter te komen!)

Wat doet de schommelstoel nog meer? Heel veel eigenlijk! Maar ik kan nog niet alles onthullen.

Afbeelding

Plopsy
Ook in dit pakket zit een coole functie genaamd Plopsy. Ja, Plopsy.

Wat is Plopsy? Een online winkel waar Sims hun gemaakte kunst kunnen verkopen! Deze winkel is niet gekoppeld aan een carrière of een klus, dus als je op een creatieve manier wat geld wilt verdienen, dan is Plopsy hier voor jou.

De mogelijkheid om je gebreide voorwerpen online te verkopen voelde als een heel sterk onderdeel van dit pakket, en we wisten niet zeker of het slepen van een voorwerp naar de verkoopknop wel genoeg zou zijn. Met Plopsy kunnen Sims hun voorwerpen online aanbieden voor een kleine vergoeding in de hoop dat een internetvreemde het zal kopen. Zodra een koper is gevonden, moeten Sims het voorwerp zelf verzenden door naar de brievenbus te gaan. Of ze kunnen het aanbod van iemand negeren en een betere deal proberen te krijgen.

Er zijn niet alleen gebreide voorwerpen te vinden op Plopsy, schilderijen en houtsnijwerken komen hier ook aan bod! Ik hoop zo veel mogelijk dingen toe te voegen die zin hebben voor een winkel als deze. Afhankelijk van het voorwerp dat je verkoopt, zou je meer winst moeten maken met Plopsy dan dingen op de ouderwetse manier verkopen.

Je Sim kan ook dingen kopen in Plopsy! Als je geen zin hebt om een hoed te breien, heeft iemand er misschien wel een te koop. De aanbiedingen worden gedurende de dag bijgewerkt, zodat je altijd weer terug kunt komen om te kijken of het perfecte voorwerp er voor jou tussenzit.

Plopsy is nog hartstikke nieuw, dus ik heb geen screenshots om te delen. Maar voor nu kun je genieten van dit potentiële Plopsy-logo!

Afbeelding

En ten slotte...
Dank aan iedereen die in onze enquêtes heeft gestemd en de tijd heeft genomen om mijn communityvragen te beantwoorden op De Sims 4-forums. Jullie feedback helpt! Jullie zijn geweldig! En nogmaals, onthoud dat alle dingen die hier genoemd worden nog steeds in vroege ontwikkeling zijn en onderhevig aan veranderingen, blablabla, blablabla, blablabla (sorry, dat moet ik zeggen).
Hoewel ik nog niet alles over ons nieuwste Accessoirespakket kan delen, hoop ik in ieder geval dat je deze sneakpeek interessant vond!

Tot de volgende keer, — SimGuruConor

Kympulse
Admin
:

18 Apr 2020, 00:11

Oke, na deze laatste update ben ik wel erg enthousiast over dit accessoirespakket. Wie weet wordt het wel mijn nieuwe favoriet. Ik vind sowieso dat de kwaliteit van de accessoirespakketten vooruit gegaan zijn nu ze minder vaak uitkomen. :D

Plopsy vind ik geniaal bedacht en ik ben benieuwd wat er nog meer te ontdekken valt met die schommelstoel!

Isja
De Koffiemuts
:
De Simmaking Expert 1 Jaar Lid
Kusje erop? De Bonsai

18 Apr 2020, 16:45

Ik heb echt zo veel zin in dit accessoirespakket! Ik heb tot nu toe nog geen van de accessoirespakketten gekocht omdat ze me niet zo aanspreken, maar deze lijkt me echt geweldig (hou zelf ook erg van breien). Plopsy is inderdaad echt een leuke toevoeging ^^
Bouwtopic: Isja's bouwsels

esmeesluiter
De Snorrebaard
:
Kusje erop? De Verzamelaar
Basisschoolleerling Vrouw

19 Apr 2020, 11:56

De naam plopsy ook! Dat maakt het bij mij ook dat ik het pakket zeker wil kopen! 
Maar natuurlijk ook omdat er breien bij zit en dat lijkt mij super leuk om de kleding van mijn sims te breien!
Hoi ik ben Esmee!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

20 Apr 2020, 19:10

Laatste stemronde van het Community Accessoirespakket is online!

In de laatste stemronde koos de community welke voorwerpen er voor dit pakket moesten worden gemaakt.  In deze vijfde en laatste stemronde kiezen jullie de titel van het Accessoirespakket en het icoontje dat op de cover en in de game wordt gebruikt.

Klik hier om naar de enquête te gaan en jouw stem uit te brengen!

Laat weten welke van de 6 namen en welke van de 5 icoontjes jij het leukste vindt

Kympulse
Admin
:

20 Apr 2020, 21:18

Hihihi, Blij dat ik Brei... :LOL: Jup, daar gaat mijn stem heen!

Jur_Simmer
Altijd Online
Badges: 10
:
2 Jaar Lid "Ik was erbij!"
Meeting 1 Jaar Lid
Kusje erop? De Gulle Gever

20 Apr 2020, 22:15

Ben voor Rock 'n Wol accessoires gegaan met het bolletje wol als logo. Ben benieuwd wat het gaat worden!
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat