Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP Beoordeelt... Eiland Leven!

03 Jul 2019, 18:26

Afbeelding

Eiland Leven

Het zevende uitbreidingspakket van De Sims 4.
Stuur je sims naar Sulani, geniet in, op en langs het water, draag je steentje bij met het opruimen van de stranden en neem deel aan culturele activiteiten!

Maar, wat vind jij van De Sims 4 Eiland Leven? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

8,1
24,4 punten gegeven door 3 personen. Laatste update 14-09-2019, 17.25 uur, ThereImNora14412

MissDiwy
Moderator
Badges: 12
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

Re: TOP Beoordeelt... Eiland Leven!

04 Jul 2019, 15:29

Ik heb over dit pakket een TOP-Review geschreven - deze is te lezen op de site en hier op het forum.
Hieronder een kort stukje hieruit en natuurlijk mijn cijfer voor het pakket!

MissDiwy schreef:
Ik ben erg blij met deze uitbreiding. Je krijg een prachtige nieuwe wereld, zeemeersims, dolfijnen, zwemmen in de oceaan en nog veel meer. De voorwerpen en kleding die je krijgt bij dit pakket passen zeker goed bij het thema Eiland Leven. Met dit pakket kunnen je sims een heerlijk en relaxed eilandleven hebben of zich inzetten voor de natuur en er hard voor werken. Je kunt er dus verschillende kanten mee op.

Ook ben ik super blij met de nieuwe levensvorm zeemeersim. Ariël is altijd mijn favoriete Disneyprinses geweest, dus dat ik haar nu echt kan creëren en mezelf in een zeemeermin kan omtoveren in de sims is natuurlijk geweldig. Daarnaast vind ik ook de gameplay leuk gedaan en uitgevoerd, op het snorkelen en duiken na dan, vind het erg jammer dat we dan niet mee kunnen. De nieuwe thuiswerk carrière natuurbeschermer staat in mijn lijstje van favorieten en de interacties met de dolfijnen zijn zo schattig.

Ik geef De Sims 4 Eiland Leven een 8.5!

Sulani is een prachtige wereld, de zeemeersims en dolfijnen zijn natuurlijk geweldig, maar er zijn wat puntjes wat ik anders had willen zien. Ik heb niet alles tot in detail beschreven en laten zien, zodat je zelf ook nog heerlijk op onderzoek uit kunt en je sims kunnen genieten van een heerlijk eiland leven.

Lees mijn volledige TOP-Review en conclusie hier op het forum of op onze site!

joeymax1
De Nachtbraker
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

09 Jul 2019, 13:48

Ik geef dit pakket 8.9 ik vind elk aspect van het pack leuk alleen vind ik de zeemeerminnen wat lame er zijn niet zoveel opties en de lol is er voor een paar uutjes weer vanaf ik had ook gehoopt op speciale effecten waneer de zeemeersim voor het eerst water aanraakt  zoals sims 3 maar nee daarmee vind ik het een beetje lame   :/ voor de rest is het wel een leuk pack waarmee je eindelijk in de zee kan zwemmen  :D  ook is er een leuke variatie in CAS (hou van sims maken :hart:) en de gameplay is ook wel Nice Top pakket 
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Whiskersims
De Plumbob
Badges: 6
:
Team Instinct Student
Vrouw De 20e Eeuw
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

14 Sep 2019, 17:20

Ik geef dit pakket een 7/10 
De dingen die ik super vindt aan dit pakket:
  • Je kan meermannen / zeemeerminnen maken als sim.
  • Je kan op een tropisch eiland (Sulani) leven en zwemmen.
  • Het is nooit koud in Sulani!
  • Het welkoms-commitee is altijd zeer traditioneel
  • Sommige outfits & haarstijlen doen me denken aan de Disney film Moana.
Dit vindt ik minder fijn:
  • Vulkaan uitbarstingen
  • Je peuters, kinderen kunnen geen zeemeerminnen krachten gebruiken, hebben geen transformatie.
  • Je moet naar huis zwemmen als je van ergens anders op het eiland komt. Als je sim dan toevallig wat moe is, verdrinkt ze/hij.
Oh, en vergeet de nieuwe bouw-items niet! Ze zijn geweldig! :)
Afbeelding
Oude gebruikersnaam: ThereImNora14412