Gebruikersavatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
Berichten: 1288
Lid sinds: 29 Februari 2016

Over de Sims 4 Helpdesk

03 Mar 2016, 18:07

Welkom in het Sims 4 Helpdesk subforum.

Hier kun je terecht als je een (technische) vraag hebt over De Sims 4.
Maar neem zo nu en dan ook eens een kijkje hier als je geen vraag hebt.
Misschien weet jij het antwoord wel van een van de vragen die er staan.

Zoekmachine
Gebruik, voordat je jouw vraag hier stelt, de zoekmachine.
Deze vind je rechtsbovenaan de pagina, naast je notificatie, PB en profielknoppen.
Typ je zoekterm in, enter, en krijg een lijst met alle posts te zien waar jouw zoekterm in voorkomt.
Wie weet staat het antwoord dat je zoekt al ergens op het forum en tussen de zoekresultaten.

Wil je meer gedetailleerd zoeken? Klik dan hier!

Topic openen
Kan je in de zoekresultaten geen antwoord vinden op je vraag? Maak dan in dit sub-forum een topic aan.
Tips om je probleem zo duidelijk mogelijk in kaart te brengen zijn:
  • Duidelijke topictitel
  • Probeer je vraag zo duidelijk mogelijk te stellen
  • Eventueel met plaatjes als voorbeelden
  • Heb je al wat dingen geprobeerd? Laat dit ook weten voordat iemand juist dat advies aan je geeft!

Succes!
 
Gebruikersavatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
Berichten: 1288
Lid sinds: 29 Februari 2016

Re: Over de Sims 4 Helpdesk

20 Apr 2016, 19:18

Een nieuw onderdeel in De Sims 4 Helpdesk is het turquoise vinkje!
Dit vinkje geeft aan als een probleem inmiddels is opgelost.
Zo kan je in het sub-forum overzicht duidelijk zien wie er nog hulp nodig heeft en bij wie de vraag inmiddels is beantwoord.

Afbeelding

Maar, hoe werkt dit?

In topics in De Sims 3 Helpdesk en De Sims 4 Helpdesk kunnen auteurs en teamleden een topic als 'opgelost' markeren met het vinkje.
Naast de knoppen die je gewend bent om je berichten te bewerken, een bericht te quoten en je berichtnummer te zien,
ziet de auteur van het topic en de teamleden ook nog een groen vierkantje met een vinkje erin, zichtbaar bij iedere post in het topic.
Is er vervolgens een post wat het juiste antwoord is op het probleem, kan je deze knop indrukken om het antwoord te accepteren.

Afbeelding

Zodra de auteur van het topic, of een van de teamleden deze knop indrukken veranderen er 3 dingen!
Ten eerste krijgt het topic in de titel een turquoise vinkje.
Ten tweede krijgt de reactie waarbij het antwoord geaccepteerd is ook een turquoise vinkje,
en als laatste krijgt deze post ook nog eens een groene rand.

Afbeelding

Deze actie kan alleen worden teruggedraaid door teamleden.
Dus blijk je uiteindelijk toch nog met het probleem te zitten,
of is er iemand anders die hetzelfde probleem heeft maar de oplossing niet bij hem of haar werkt,
kan je dit aangeven in het topic zelf of via PB bij een van de teamleden en dan halen wij het vinkje weer weg.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
  • Advertisement