Orange2Dutch
Lazy Upthunder
Auteur
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw
De 21e Eeuw Hier vanaf het begin

Speelmodus

21 Apr 2017, 15:23

Hoi!
Ik ben een soort leeslid en ik heb nog nooit wat geplaatst, ik hoop dat dit goed is. :)

Ik hoopte om een paar tips te krijgen,

Ik wil namelijk langdurig met dezelfde legacy spelen, maar het lukt me steeds niet.

Soms begin ik iedereen te verouderen met een taart en dan ben ik ineens 6 generaties verder zonder vaardigheden enzo op te bouwen, gewoon omdat ik niet weet wat ik zou moeten doen. Of ik start weer een nieuwe familie en daarna sluit ik van frustratie de Sims af. Ook cheat ik soms geld erbij en dan is het ook niets meer aan..

Ik tik mezelf elke keer opnieuw op mijn vingers maar het lukt me gewoon niet..  :LOL:

Hopelijk heeft iemand tips :P Ik lees alle verhaallijnen hier mee, en daar lukt het ook  :LOL:

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Speelmodus

21 Apr 2017, 15:39

Ik herken wat je vertelt zóóó goed, haha :LOL: Ik heb er ook heel veel moeite mee! Gelukkig zijn hier genoeg simmers die je vast heel veel goede tips kunnen geven!

Zelf helpt het mij om mijn legacy te delen op het forum. Omdat ik dan wat interessants te vertellen wil hebben in plaats van "mijn sim stond op, poetste zijn tanden, at ontbijt, ging naar de wc en naar zijn werk en toen naar bed" helpt dat mij om nieuwe dingen te proberen in het spel. Je mag ook best je fantasie gebruiken als je een verhaal vertelt. Niet alles hoeft letterlijk in het spel gebeurd te zijn. En als je eenmaal aan het posten bent en leuke reacties krijgt, krijg je er misschien ook meer zin in om door te zetten! :F

Ik zie ook dat mensen zichzelf regels opleggen van tevoren, zoals niet cheaten of alleen mannelijke erfgenamen en zo. Door de regels en/of je legacy ergens te delen, wordt het vanzelf moeilijker voor jezelf om de regels te breken, want dat gaat lezers opvallen :LOL:

Leuk voor onze schrijvers om nu te lezen dat je de verhalen hier volgt, trouwens! ^^
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
Auteur
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

21 Apr 2017, 16:18

Thanks voor de tip, misschien ga ik wel iets posten hier, ik weet nooit zo goed wat ik met mijn Sims moet gaan doen.  :sad: Maar ik ga het nu volhouden..  :LOL:

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

21 Apr 2017, 16:32

Leuk als je het gaat proberen. Ik ben benieuwd. :)

Voor Levenslijn heb ik zelf een regel bedacht dat ik niet zelf mag kiezen welke eigenschappen de sims krijgen als ze ouder worden. Als de sims een kind worden, dan mag ik een eigenschap kiezen die de vader of moeder ook heeft, dus daar heb ik mezelf al een beperking opgelegd. De eigenschap naar tiener en jong-volwassene doe ik met loten. Ik heb een bakje met briefjes waar alle eigenschappen op staan en daar loot ik dan uit. Zo krijg ik soms wel eens een eigenschap die ik zelf nooit gekozen zou hebben, en dan moet ik daar toch een verhaal mee bedenken. Leuke uitdaging :)

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
Auteur
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

21 Apr 2017, 18:42

Dat is wel een goed idee! Ik ga ook een bak maken, puur om mijn ouders gek te maken :LOL:

Nog even achterover leunen om andere regeltjes te bedenken. Ik weet niet of het me gaat lukken om mijn verhaallijn te posten aangezien ik op hel verschillende tijden kan simsen. De ene week heb ik veel proefwerken en de andere week helemaal geen. Ik denk dat het daardoor niet zo leuk wordt om mijn verhaal te lezen. Volgend jaar laat ik een paar vakken vallen (Zit nu in gym3) en dan heb ik zoveel tijddddd :D (denk ik..  :opl:

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
Auteur
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

21 Apr 2017, 19:35

Afbeelding
Dit is Kylie Crownhunter :) Ze is ingetrokken in een klein container-huisje. Toen ze net haar meubels op haar plek had gezet kwam ze op het idee om toch even een test te halen. Ze had een beetje last van buikpijn en haar maandelijkse dingetje laat lang op zich wachten. 
Kylie ging op de splinternieuwe wc zitten en deed haar behoefte. Tot haar grote schrik verscheen daar een tekentje op haar test. Ze is zwanger! Maar, wie is de vader van dit wondertje? En hoe lang is ze al zwanger?
-------------------------------------
Even een concept van het begin, klinkt het goed en is het het maken van een eigen forumpagina waard?
Moeten er meer afbeeldingen bij? Gaat het te snel? 

Keep in mind dat dit een concept is :) Ik wil graag jullie mening zodat ik iets leuks kan posten :D

Love Simming
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Vrouw De Bonsai
Hier vanaf het begin

21 Apr 2017, 21:01

Het is een leuk begin.. En ja waarom  niet een eigen forum pagina?!?!
Te snel nee want er is geen regen voor te snel of te langzaam, je speelt het spel op jou manier.. 
Ik speel ook niet elke dag met me Legacy verhaal.. Ik doe het wanneer ik er zin in heb.. En sims plaatst ik 2 dagen achter elkaar en soms niet... 
Je doet het wanneer jij er zin in heb...
Afbeelding
Love Simming voorheen ♥Just Rosa♥

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
Auteur
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

Re: Speelmodus  [✓]

21 Apr 2017, 21:13