Lijanneke
De Plumbob
Badges: 2
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

Re: 'Tiener Hangout' Patch [23-03-2017]

29 Mar 2017, 14:06

Ja leuk die extra kaveleigenschap! Als mijn kind straks tiener wordt dan ga ik hem gebruiken.
Op het officiële sims forum post ik onder de naam Vlinderlavendel :)

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: Patchupdates 2017

13 Apr 2017, 19:09

'Magische Bonen' Patch 13 april 2017  
PC Version 1.29.69.1020 / Mac Version 1.29.39.1220

Hey PlantSimmers!

Voel jij je groen? Ben je er klaar voor om je te laten versterken door de zon? Zie jij magische bonen in je slaap? Is Jack jouw favoriete naam? Ivy? Of Audrey… ook?

Of misschien, heb jij je eigen zaad om te dragen… fruit om te plukken… ringen te tellen… euh… plant gerelateerde verhalen te vertellen. Nou, nu kan het, omdat de PlantSim Challenge is ontsproten!
  • Kijk, plant + spruit is een verplichte pun, Ik had echt geen keus.

Dus, hoe beginnen we?
Start het spel op, en bel Jasmine op. Zij zal je over de challenge vertellen, en jou een eigen magische PlantSim stronkje geven!
  • Ja, een stronkje.
    • Ja, de onderkant van een boom nadat deze is omgezaagd... meestal dood.
      • Ja, het is niet echt eco-vriendelijk.
        • Maar, het is magie!
          • Ja, een magische stronk…

Om verder te gaan... De magische PlantSim stronk zal magische bonen bezitten, die je kunt krijgen van PlantSims die ronddwalen gedurende de dag. Er zullen 6 bonen te verzamelen zijn (oncomfortabel, speels, zelfverzekerd, boos, verdrietig en flirterig), die je krijgt als je een PlantSim in een corresponderende emotie weet te krijgen.

Eenmaal geplaatst in de stronk, geef het een beetje water, en kijk naar ...
  • Magie? Je wilde magie zeggen toch?
    • Nee. … Ik was van plan om te zeggen… het groeien van de oom. Yep.
      • Boom? Uh huh…
        • Yeah, de… Mystieke Magische Boon Portaal Boom.
          • Juist...

Als eenmaal de Mystieke Magische Boon Poraal Boom verschijnt…
  • Hoe zit het met de Mystieke Geheime Onbekende Magische Boon Portaal Boom?

… *zucht* het zal een portaal openen…
  • Een magische portaal?

… een portaal zal een keer per dag opengaan, waar je jouw Sim doorheen kunt sturen, om de verboden vruchten te vinden.
  • Is het magisch smakelijk fruit?

Ok, prima! Eet het fruit, dan ben je 5 dagen lang een PlantSim! Je hoeft je geen zorgen meer te maken om je blaas, maar je hebt zonlicht en water nodig om te overleven, en je krijgt een bonus  bij jouw tuinieren.
  • Woah, woah… woah. Vijf dagen maar?

Eet nog een stuk fruit. Laten we nu maar naar de problemen gaan…

Algemene problemen
  • Sims die opgroeien van peuter tot volwassenen, zullen nu een passende stemgeluid hebben.
    • Peuter
      • Ik ben gewend het woord 'peuter' te schrijven en een grote censor verscheen uit het niets. Moet er nog steeds aan wennen… peuter?
        • Peuter, peuter, peuter, peuter.
          • Plum yeah!
            • Ik check alleen even of de censor er nog is!
  • We hebben een probleem verholpen dat kon voorkomen bij het herladen van een kavel, dat het verdwijnen van plasjes buiten tegenhield. Plasjes buiten het huis zullen weer verdwijnen na verloop van tijd.
    • De bron van de meeste Sim plasjes buiten is van…
      • Nu we het er over hebben… verwissel jij de kleding van jouw Sims na een ongelukje? Of laat je het ze simpelweg van zich afschudden?

In de Natuur
  • We hebben een probleem verholpen bij het probleem van het 'clipping' van yfBottom_GP01ShortBucklet wanneer deze gecombineerd werd met bepaalde shirts.
    • Is clipping een inside honkbal term?
      • Is inside honkbal een inside honkbal term?

Vampieren
  • Vampieren zullen niet langer proberen om in te breken op openbare kavels, waardoor jouw vertrek werdt voorkomen… De openbare kavel, naar huis gaan, het bezoeken van een vriend, terugkomen om voor je kinderen te zorgen, het beginnen aan jouw werkdag, sportschool-hopping, het nemen van die camping trip, het ontmoeten van jouw date voor een diner…
    • Nou, voornamelijk het reizen. Je kon niet reizen.
      • Nu kan dat wel… het bezoeken van je vrienden, of naar hu… euh reizen.
  • We hebben ook een probleem verholpen waarbij je buitengesloten werd van je eigen huis bij het terugkomen op de thuiskavel, als er een vampier aan het loeren was.
    • En ja, loeren is een propere term om te gebruiken wanneer een individueel aan het rondhangen is bij jouw thuiskavel, hopen om je nek te mogen bijten.
      • Als ze op zoek waren naar een beetje TLC, de juiste term zou dan Creep (Engerd) zijn.
      • Als ze getracht worden in te breken in een maximaal beveiligde gevangenis waar een wereldleider per ongeluk is aangezien als vluchteling, is de juiste term Snake (Slang).

Mogen je PlantSims bloeien,
-SimGuruGnome

[Gepost namens SimGuruGnome die momenteel op speurtocht is naar wat magische bonen.]

Met dank aan @
Kympulse
voor de vertaling.

Maak jij gebruik van downloads in jouw Sims 4 spel? Lees hier waarom deze na een patchupdate worden uitgezet en hoe je ze weer aanzet!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: 'Magische Bonen' Patch [13-04-2017]

14 Apr 2017, 12:02

Oeh, plantsims! Leuk! =O

Inside honkbal, hahaha :LOL:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

14 Apr 2017, 23:52

Ik zie nergens plantsims!

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

15 Apr 2017, 00:14

Er was net een livestream van SimGuru's die met deze challenge gingen spelen, en vanuit daar heb ik begrepen dat ze vanaf 11 uur 's ochtends overdag zijn te vinden in de basisspel werelden!

MissDiwy
Moderator
Badges: 12
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

15 Apr 2017, 09:40

ik ben ze ook alleen maar tegengekomen in de basisspel werelden..

... ik ga ook zeker de uitdaging proberen, benieuwd of ik al die bonen kan verzamelen ;P

Love Simming
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Vrouw De Bonsai
Hier vanaf het begin

15 Apr 2017, 11:32

Ik wil er een aparte save voor maken.. Dat als er weer een nieuwe uitdaging komt dat ik met die speel... Probeer ze elke keer te doen maar lukt me niet.. maar deze ga ik echt proberen...
Afbeelding
Love Simming voorheen ♥Just Rosa♥

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

25 Mei 2017, 19:04

'Nieuwe Lichten' Patch 25 mei 2017 
PC Version 1.30.103.1010 / Mac Version 1.30.103.1210

> In de komende tijd zullen wij werken aan de vertaling van de patchnotes! <

Hallo Simmers,

Welkom bij de base game release van Ouderschap! Wat volledig over die stille familie-momentjes is. De tijd nemen om te genieten wanneer dingen tot rust komen. Wanneer alles stil word, en je het gewoon kan laten inzinken, terugkijken op het leven...

..eh, wacht sorry. Dat is zo'n 20-30 jaar nadat het ouderschap begint (resultaten kunnen variëren).

Ik bedoelde te zeggen, dit is een hectische periode. Een periode van gekke, luide chaos, waar het concept stilte maar 3 uur lang bestaat tussen 14 en 17 uur. En waar spanning gedragen word als een medaille! Dus draag die van jou met trots, en laten we beginnen met een klein beetje van wat er nieuw is in deze nieuwe release...

Wat is er nieuw?

Het Laad / Opslaan menu is geupdate naar iets… modern.
  • Save slots gebruiken nu een thumbnail van het huishouden in plaats van een lijst tekst. 
    • Je zal nu niet meer moeten onthouden op welke save je Goopy-Gilscarbo huishouden zat - het is nu allemaal zichtbaar!
    • De thumbnails zullen echter leeg zijn tot de save geopend is geweest, en her-opgeslaan na de patch release.
  • Save backups kunnen nu gerestoreerd worden via deze UI door te klikken op de Recover Save option bij het Laad Spel dialoog.
  • Gebruikers kunnen nu zien waar op de disc een bepaalde save file zit door je muis te houden boven het File icoon in het Laad Spel dialoog.
    • Je kan ook op de knop klikken om de locatie te kopiëren.
  • Je kan nu je save een nieuwe naam geven vanaf het Laad Spel dialoog.
  • De automatisch opslaan functie is nu verwijderd aangezien het niet juist functioneerde.
    • De optie zoals die origineel was toegevoegd was verwarrend en werkte niet zoals de gebruikers verwachtten.
    • Opslaan doet zich nu enkel voor wanneer de speler het zelf doet door te beslissen om op te slaan wanneer deze gaat naar het hoofdmenu, Manage Worlds, of stopt. Of door Opslaan of Opslaan Als te kiezen in het menu.
  • De Opslaan Als dialoog is nu ook aangepast om thumbnails te tonen.
  • De eerste optie in de Opslaan Als dialoog dient ervoor om een volledig nieuwe save te maken, maar je kan ook kiezen om bestaande saves te vervangen.

Nieuwe lichten in koopmodus.
Drie nieuwe lichten kunnen gevonden worden onder de plafondlampen in de Lichten soort onder voorwerpen per functie.
  • Ronde 'Confection' Plafondlight
  • Vierkante 'Confection' Plafondlight
  • Klokvormig Plafondlamp
    • En vandaag leerde ik dat 'campanulate' (klokvormig) een echt woord is…

En dan verder met aan welke problemen we hebben gewerkt...

Algemene problemen
  • Kinderen kunnen nu een poppenhuis breken dat momenteel gebruikt wordt door een ander kind...
    • ...want frustratie is het best wanneer je het deelt.
  • Sims zullen niet langer de wens hebben om te trouwen wanneer ze al getrouwd zijn.
    • Het is simpel mensen. "Blije partner, blij huis."
  • De Successful Lineage aspiration (In de Family categorie) zal het vanaf nu herkennen als een kind al eerder de benodigdheden voor de derde en vierde stap heeft volbracht.
    • Een kind eenmalig "werk" laten doen is al moeilijk genoeg, het ze een tweede keer laten doen… Ik stel voor om naar de kinderuitwisseling te gaan om te ruilen.
  • Babies zullen niet meer van huidskleur veranderen zodra ze worden opgepakt.
  • De 'Georgina Outdoor Lamppost' met dubbele 'Hanging Planter' kan nu door spelers worden uitgezet.
  • Je telefoon op stil zetten zal je telefoon weer daadwerkelijk op stil zetten…
    • Euhm, je ontvangt nog steeds oproepen, maar je zult ze niet horen.
      • Nou, je kan het bellen wel horen, alleen niet de ring, beep, of muzikale stijlen van Lorde Swift von Iggy-Flay …
        • Natuurlijk, Ik denk dat je ze niet echt zult horen, het is meer een lees-ding…
          • Nogal een eenrichtingsding, met een ja of nee antwoord mechanisme.
            • Wie heeft deze type telefoons überhaupt uitgevonden?
  • Nu we het er toch over hebben (het sms-gedeelte)… Kinderen zullen niet langer ongepaste smsjes krijgen van volwassenen.
    • We hebben de diverse mogelijke manieren waarop kinderen ongepaste sms-berichten verholpen… als je nog steeds dit probleem tegenkomt, laat het ons graag weten.
  • De 'Connections reward' eigenschap zal niet langer je sims tegenhouden van het kopen van carrières rewards die vrijgespeeld zijn bij carrière levels eerder dan de gebooste connectie carrière levels.
    • Ter aanvulling, we hebben zorg geboden op de levels van de carrière levels om voorzichtig de beloningen te levelen met de connecties.
  • De Cu Cu Cachoo display doodskop kost nu 175 Simoleons.
    • De walrus is niet te koop.
  • Prestatieverbetering: Peuters met niveau 1 van de bewegingsvaardigheid overwegen niet meer het gebruik van objecten op verdiepingen waar zij niet kunnen komen.
    • Intelligente peuters kunnen zich nog steeds afvragen wat hun plaats in het universum is.
    • Wijze peuters kunnen nog steeds hun dagelijkse bezigheden overwegen.
    • Sterke peuters kunnen bewegen terwijl ze nadenken.
    • Extreem charismatische peuters kunnen van gedachten willen wisselen met anderen.
    • En extreem behendige peuters kunnen nadenken over hoe zij net als Mike kunnen zijn.
  • Peuters zullen nu ook zichtbaar drinken uit hun bekertje terwijl ze op de grond zitten.
    • Voorheen dronken ze op de grond met behulp van een onverklaarbare vloeistof-teleportatietechniek
  • Er is een Sim-reset probleem verholpen dat zich voordeed wanneer een Sim uit zichzelf koos een verhaal te vertellen aan een andere Sim.
  • Sims zwemmen weer in baantjes.
  • Sims met de voorkeur voor mannelijke kleding zullen niet meer in willekeurige vrouwelijke zwempakken verschijnen in Creëer een Sim.
  • We hebben een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat een peuter de wensen van een volwassen Sim overnam na het laden van een kavel. Hierdoor konden peuters wensen krijgen die hoorde bij de flirterige emotie.
  • De gezichtsstructuur van sims zou niet langer moeten veranderen na het selecteren van een andere oogkleur.
    • Blauwe ogen? Maar natuurlijk, meneer. Ik zal meteen je neus een beetje bijstellen. Nee? Bruine ogen dan? Goede keus, meneer! Ik trek je kaak nog even wat naar voren. Nee? Maar meneer, je hoeft niet te schreeuwen, jij koos voor bruin, niet ik. Als je je kaak op dezelfde plek had willen houden had je voor groen moeten gaan!
  • De levensduur van jongvolwassenen en volwassenen is met 4 dagen toegenomen in verband met de konst van peuters.
  • Industriële pilaren zullen niet langer door het plafond steken.
    • Tenzij je een slechte aannemer hebt... dan zit er maar één ding op: zorg voor een MLT.
  • Je kunt nu NPC's bewerken in Creëer een Sim wanneer cheats zijn ingeschakeld (shift + klik > bewerk in Creëer een Sim).
    • In mijn buurt loopt iedereen nu in Hawaii shirts en konijnenpantoffels!
  • Lampen die een ingestelde kleur en intensiteit hebben zullen niet meer terug gaan naar de standaardinstellingen wanneer je de 'automatisch aan/uit' optie kiest.
  • Je vers geoogste producten zullen nu naar behoren functioneren in de inventaris zonder dat je de kavel opnieuw hoeft te laden.
  • We hebben een probleem opgelost in het statistiekenpaneel.
    • …het statistiekenpaneel.
      • Het is een knop rechtsbovenin het simologie-paneel? Laat statistieken zien? En zo..
        • …over je Sim, jou, dingen die je misschien hebt gedaan..
          • Het zit daar al sinds het begin.
            • Oké, geloof me, we hebben een visueel iets of zo gerepareerd daar. Het is beter nu.
  • We hebben ervoor gezorgd dat de kapsels van onze kant-en-klare Sims (zoals de familie Kerkhof) niet drastisch veranderen bij een wisseling van outfits als dat niet logisch is.
  • PlantSims kunnen nu in tenten slapen.
    • Dit probleem is opgelost voor 'all in tents and pur poses' (Engelse pun! :chill: )
  • Je zou nu weer dingen vanuit het spel via Twitter kunnen delen.

Vampieren
  • Vampieroren zullen niet meer verdwijnen wanneer de leefmodus geactiveerd wordt.
  • Er is een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat een sim met de 'Altijd Welkom' vampierkracht niet binnen kon komen in de huizen van anderen.
    • Altijd Welkom, behalve nu. En.. die andere keer. Oh, en weet je nog, die housewarming? Nope, helemaal niet altijd welkom.
    • Sims die in vampieren zijn veranderd hebben geen kapotte leeftijdsbalk meer.
  • Peuters met vampierouders zullen de oogkleur behouden waarmee ze geboren zijn (of de kleur die de speler ze heeft gegeven), ook na het bewerken in Creëer een Sim.

Stedelijk Leven
  • De liefdesguru van het Liefdesfestival, zal niet langer onsterfelijk zijn nadat hij getrouwd is en deelneemt in een huishouden.
    • Ik moet denken aan de filosoof Socrates, die na een evenementvolle avond vol rivaliteit zei "Ik getrouwd wat?"

Vintage Glamour Accessoires
  • Licht van de 'Fiery Façade' open haard zal niet meer door de achterkant schijnen.
  • Butlers zullen niet meer op winkelkavels zijn wanneer ze thuis moeten zijn... butler dingen doen.

'Asset Issues' in Creëer een Sim
Hey mensen, in de trant van ons Creëer een Accessoires Pakket project ga ik jullie bij deze problemen een beetje inzicht geven in wat het probleem is, en wie het mag oplossen, zodat jullie een beetje inzien hoe wij een probleem aanpakken.

[Opmerking van vertaler: de term 'asset' wordt gebruikt voor onder andere kleding en accessoires, maar ook alle andere dingen in Creëer een Sim]

Ik zal beginnen met wat informatie over wat het probleem is en wat er opgelost is, en dan over wie het probleem zou oplossen.

Deze twee problemen worden beschouwd als 'tagging issues'.
  • Je kunt nu kettingen dragen met yfTop_SP08ShirtButtonOpen.
  • Je kunt nu zowel rechts als links een armband omdoen als je het level 5 zaken carrière outfit yfBody_EF01BusinessSuitMed draagt!
    • Problemen als dit worden opgelost door het productie team. In beide gevallen was een 'asset' ingesteld om het plaatsen van een ander 'asset' te verhinderen.
    • Het productie team heeft de 'tags' aangepast, en nu zijn deze 'assets' niet meer verhinderd.

Deze drie probleem worden beschouwd als 'clipping issues'. Ze zien eruit als een 'asset' die door een andere 'asset' heen prikt (en soms door het 'character model' zelf).
  • Een 'clipping' probleem opgelost wat voorkwam met GP01BootFoldover en verscheidene broeken.
  • ymHair_GP04Slashed zal niet meer door yuHat_GP04Toque heen prikken.
  • ymShoes_AnkleSquareToe zullen niet meer clippen met ymBody_EF04ShirtSkull.
    • Deze problemen worden opgelost door het art team. Dit wordt voornamelijk opgelost door de geometrie van het conflicterende 'asset' te veranderen (dingen bewegen), of  door iets als 'weighting' aan te passen (hoe een 'asset' tegen andere 'assets' ligt).

Dit opgeloste highlight probleem bleek ook een clipping probleem te zijn.
  • Een kapot highlight probleem opgelost dat voorkwam wanneer je muis over yfHair)ShortShave en yfHair_BuzzCutNatural hing in Creëer een Sim.
    • Het had een programmeringsfout kunnen zijn - highlights worden door de code gedaan. In dit geval was het echter een geometrie probleem met de haar 'assets' die zorgden voor het highlight probleem.

This is a character layering issue.
  • Female Sims with a masculine frame should no longer have two belly buttons when in Create a Sim.
    • Keeping this short, but Sims have layers (like an Ogre). And if the wrong layer is added to the stack, you get issues like this. This issue is an engineering fix that required a different layer to be used in order to properly create the Sim.

This is a geometry vertex issue.
  • Fixed an issue that could cause some eye presets to stretch the geometry of various hair assets improperly.
    • This issue is addressed by an artist, and in this case was caused by a single vert (the angular point of a polygon) that was being incorrectly shared with a part of the face that caused the hair to stretch.

This is a texture issue.
  • We fixed an issue with a visible seam on the torso of female Sims.
    • This issue is addressed by an artist, and required the artist to modify the texture of the base Sim model. The texture being the paint over that makes a Sim look like a Sim, and not a wire mesh. And the base Sim model being the bare Sim without any assets.

Hope that provided just a little insight into some issues, and who fixes them. I know this focused primarily on asset issues, but I just wanted to dip our toes into the waters of development…

…wow, that sounded really cheesy.

Ecxuses excuses, en opnieuw bedankt voor jullie geduld en tijd!
-SimGuruGnome

Maak jij gebruik van downloads in jouw Sims 4 spel? Lees hier waarom deze na een patchupdate worden uitgezet en hoe je ze weer aanzet!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

01 Jun 2017, 20:21

'Opschoning' Patch 1 juni 2017 
PC Version 1.30.105.1010 / Mac Version 1.30.105.1210

Hallo Simmers. Gewoon een kleine opschoning vandaag.

• Als je de thumbnails in het nieuwe Laden / Opslaan menu wat vaag uit vind zien, het ligt niet aan jou. Het ligt aan ons. Geen zorgen, 'saves' gemaakt ná deze kleine opschoning zullen dit probleem niet meer hebben. Om de bestaande saves scherp te stellen moet er een beetje magie van te pas komen:
    • Wrijf twee keer in je ogen,
    • wiebel met je neus,
    • sla je SaveGame opnieuw op, en dan
    • voila, alles weer helder!
  • Ondanks dat het niet hebben van het nieuwe pakket, zal je stereo niet langer uitzien alsof er harde muziek gespeeld wordt - ook al staat hij uit.
  • Je kan nu de vermommingen van aliens weer zoveel aanpassen als je wil.
  • Zeker, jullie willen niet de volledige, lange, ingewikkelde geschiedenis van al je relaties op je scherm? Ok. Ok. Het is weer zoals het was...

Bedankt allemaal! Geniet ervan, en wees goed voor elkaar!

Proost,
SimGuruCleaningLady

Met dank aan @Paperesque voor de vertaling.

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

15 Jun 2017, 19:09

'Word Fit' Patch 15 juni 2017
PC Version 1.31.37.1020 / Mac Version 1.31.37.1220

Hey Fitness-Simmers!

Fitness Accessoires komt eraan, en veronderstellend dat het vandaag niet leg day is voor jou, is het tijd om je *klap* op te peppen!
*begin de motiverende muziek... misschien iets dat goed klinkt terwijl je trappen op rent in Philadelphia* 
*speel de motiverende slogans af...*
  • Laten we bewegen!
  • Je kan niet vallen als je niet klimt!
    • Is dat motiverend?
  • Je hebt beter spierpijn dan spijt!
  • Voel het branden!
    • Elke dag wat klimmen houdt het vuur in bedwang.
  • Fitness is de meest onderschatte van alle -nessen!
  • Als je met me rent, wees klaar om te stappen.
    • #MotivatieFail
Yo, Adrian, voel jij je gemotiveerd? Ook Bob, die ene persoon die graag gewoon Meg genoemd wordt, en alle anderen.. voelen jullie zich gemotiveerd?! Oké!
Uh... ik heb enkel de inleidende les motivatie gevolgd.. Volgens mij kan ik nu gewoon even in de zetel hangen. Misschien een snack nemen. Een game spelen... zoals De Sims™ of, je weet wel, wat video's bekijken.. over De Sims™ of wat dan ook. Oh... en we hebben ook enkele problemen aangekaart in deze release, je kan ook daarover lezen. 

Algemene problemen
  • Een Sim kan nu zitten op de Executron Executive Desk Throne aan een bureau.
    • Sims die comfort opgeven, bureaus en stoelen die samenwerken... paniek!
  • We hebben een probleem aangekaart waar Sims een beetje te veel hot tub in hun drankje kregen... Sims zullen niet langer hun drankje in het water van de hot tub doppen.
  • Mannelijke Sims die leggings dragen zullen deze nu niet langer dragen onder hun ondergoed, maar over hun ondergoed.

Vintage Glamour Accessoires
  • Kinderen zullen niet meer uit eigen wil met makeup spelen.

Bowlingavond Accessoires
  • Sims zullen niet meer proberen om te bowlen aan onbereikbare bowling banen.
  • We hebben een probleem opgelost dat ervoor kon zorgen dat je scherm flikkerde wanneer je verdiepingen veranderde tijdens het bowlen.

Kom uit je zetel, klap met je handen, en voel je goed - je hebt net een halve jumping jack gedaan! Tot volgende keer,

-SimGuruGnome

Met dank aan @
Lenaflux

voor de vertaling.

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

18 Jul 2017, 19:12

'Werknemersaanzoek' Patch 18 juli 2017
PC Version PC Version 1.32.1.1020 / Mac Version 1.32.1.1220

Hey Simmers,

We hebben wat tijd besteed aan het werken van sommige grote community problemen. Elk probleem in hieronder werd aangegeven door mensen uit de community (op één na).

Hopelijk heb je er niet veel last van gehad, of nog beter, heb je er helemaal niet mee te maken gehad. Maar als dat toch het geval is, of je bent gewoon nieuwsgierig, dan zijn deze problemen voor jou.

Algemene problemen 
  • Sims zullen niet langer opnieuw beginnen met een boek te schrijven vanaf het begin, nadat je de kavel opegslagen en geladen hebt.
    • Oh.. was het maar zo. Ik zit nu al 15 jaar bezig aan dezelfde 3 pagina's van mijn roman.
  • Kijk huidig kanaal" en "kijk samen TV" zijn TERUG baby! Je kan nu opnieuw kiezen om neer te zitten met jouw familie, vrienden, vreemdelingen en te kijken naar het huidige kanaal of samen als een groep!
  • We hebben een probleem gefixt waarbij vrouwelijke Sims een roze bh bleven dragen in de douche.
    • Wacht.. het spijt me. Het probleem is dat de censuurblokjes niet langer hints of roze zullen hebben?
      • Jup.
    • Ok. Dus, om duidelijk te zijn, de roze censuurbalk, die zichtbaar was in de blokjes, zal niet meer aanwezig zijn?
      • Jup.
    • Ik voel me zo tegenstrijdig met deze note.
  • Kavels gedownload naar "mijn bibliotheek" van de Galerij zullen niet meer ontbrekende thumbnails hebben.
  • Sims met de Kleptomaan eigenschap zullen niet langer gestolen items plaatsen in de inventaris van de persoon waarvan ze de items gestolen hebben.
    • Ik voel me alsof ze het verhaal van Robin verkeerd begrepen hebben.
  • Sims zullen niet langer zelfstandig geld doneren aan het goede doel.
    • Maar ze zullen zich er nog steeds goed om voelen.
  • Een verjaardagsfeestje geven zal helpen om de Geef 3 Feestjes opdracht van het Feestbeest doel te vervullen.

Aan Het Werk 
  • "Ondervraag Verdachte" is verwijderd van de ondervragingstafel tijdens de tutorial event want het deed niets.
  • Je Sim zal niet langer de 'niet in staat tot aanzoek' dialoog krijgen wanneer die een aanzoek probeert te doen aan een persoon die niet hun werknemer is.
    • Nu als ze niet willen trouwen, zullen ze het je gewoon zeggen. 
      • “Ooh, ik zou echt met je trouwen, maar mijn job.. Jep. Het is druk, we hebben een deadline. Oh, en mijn baas, echt een za- ja laat me niet beginnen. En, ik moet ook op zaterdagen werken. Misschien volgende keer."
  • Medicijnen kunnen nu verkocht worden in winkels. 
    • Sims zonder licentie die medicatie verkopen. Klinkt prima.
  • Sims die level 8 bereiken in de Dokter carrière zullen nu ondervinden dat er werkelijk zwangere vrouwen naar het ziekenhuis komen voor de 'Deliver a Baby' promotietaak.
    • Komaan schatje, je bent zwanger, en het is tijd om naar het ziekenhuis te gaan.
      • Nope
    • Nope? Maar, je bent... zwanger... en het is tijd. 
      • Nope. Ik heb liever mijn zwangerschap van de kavel.
    • Van het wat?
      • Van de kavel, niet op camera, geen pijn, geen animatie. Geen baby... en dan *pop* baby. Veel fijner dan bevallen.
    • Maar ze hebben het probleem opgelost.
      • Ze hebben WAT?!
  • Als je besluit ymHair_EP01ShortSwept te dragen en je hoofdvorm ingesteld is als ymCompleteHead_09, en je diep kijkt in de ogen van je creatie... kon je het haar zien onder de huid dichtbij de ogen. Dit is nu opgelost. 
  • De 'Regulation Station' heeft nu een Reliability waarde staan in de tooltip, en het winnende nummer is... ZES!
    • Kom hier, het is tijd voor de Price Is... dit was trouwens "de ene".

Beleef het Samen
  • “Darten met…” meer dan één Sim zal nu moeten werken, en niet langer de sims er maar laten staan en elkaar ongemakkelijk aan laten kijken.
    • Ga jij gooien?
      • Verloor een teen.
    • Wat?
      • Jup, *schtick* teen weg.
    • Dus… Wil je Beeball spelen?
      • Verloor een oog.
  • De dans interactie kan weer uitgevoerd worden op de dansvloer wanneer er een stereo in de buurt muziek afspeelt.

Stedelijk Leven
  • Start 'Yard Sale' en Stop 'Yard Sale' geven nu aan dat het acties zijn in het taart menu met de cirkel in de cirkel icoon.
    • Ik denk dat die arme jongen die bij mij op bezoek was erg in de war was doordat ik meteen mijn sale startte en stopte, zo'n 20 keer achter elkaar…
      • Hij bleek maar naar mij kijken met een blik van "is dat houten paard nu te koop of niet!?". Het is nogal een specifieke blik. Die kom je niet vaak tegen.
        • Maar wanneer dat wel het geval is…. wooh… je zal nooit die "is het paard te koop" blik vergeten.
  • Wanneer je 27 van de 27 recepten leert, zal je niet langer worden gefeliciteerd met het leren van het 26e recept van de 27, maar direct worden gefeliciteerd voor het leren van alle 27 van de 27 recepten.
    • Gefeliciteerd.
  • Vegetarische Sims die een bericht krijgen dat zegt: "WOOW! Jouw Sim heeft een lekkere alternatief gevonden op vlees producten! Wie wist dat een maaltijd toch de bekende vlees smaak kon hebben zonder het vlees?" zullen niet langer dit bericht ontvangen iedere keer als ze gaan reizen.
  • Sims met de actieve eigenschap zullen niet langer proberen om “Close Shot” en “Dream Big” interacties op de basket te doen zo'n beetje iedere wakkere seconde van de dag. Dit is flink naar beneden aangepast.
  • Om aan de behoeftes van onze Vegetarische Sims te voldoen, biedt de 'Corporate Fridge Raider Revenue Generating Cooler' nu een Faux BLT selectie.
    • Zoals de slogan zegt, “Faux B, als het fo-iedereen is, is het Faux B.”
  • Sims zullen nu gaan zitten als ze een console spel spelen en er een zitplek dichtbij vrij is.
    • Want kennelijk… heb jij ooit geprobeerd een raket sprong te maken terwijl je stond, de balans naar verhouding van het gewicht, van de controler tot je voet differentiaal, verpest compleet de timing.

Uit Eten
  • Top-level restaurant koks zullen niet langer eten van slechte kwaliteit koken.

Vampieren
  • De 'Draught of Reconfiguration' en 'Vampire Resistance Cocktail' drankjes zullen niet langer twee keer drink opties hebben in het taart menu.
  • Sims zullen weer de mogelijkheid hebben om een bruiloft te plannen met een vampier sim.
    • Wordt trouwen met een vampier beschouwt als een bruiloft of een begrafenis? Een van de twee is immers dood.
      • Oke, oke… laten we niet het dood versus ondood debat starten.
  • Vampieren kunnen nu daten.
    • Technisch gezien - wat hun date vermogen is, nou, dat ligt aan jou.
      • Ik wens je een fijne avondschemering, en een gelukkig nosferatu.

Fijne zomer Simmers,
-SimGuruGnome

[Gepost namens SimGuruGnome die aan het genieten is van een leuk potje 'Maak de Llama niet wakker']

Met dank aan @
Kympulse
en @
Lenaflux
 voor de vertaling.

Josienelien
Badges: 8
:
2 Jaar Lid "Ik was erbij!"
Meeting 1 Jaar Lid
Kusje erop? TOPper van 2016

Re: 'Werknemersaanzoek' Patch [18-07-2017]

25 Jul 2017, 14:34

Die patchnotes zijn op een of andere manier altijd zo hilarisch; ik heb er niks aan om de notes te lezen van een pakket dat ik niet heb, but still...  :kind:
Afbeelding
Some days, I amaze myself. Other days I put my keys in the fridge

iemand1
De Schaduwagent
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

Re: 'Werknemersaanzoek' Patch [18-07-2017]

17 Aug 2017, 15:24

^Agreed, soms zijn ze echt hilarisch :LOL:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

22 Aug 2017, 19:20

'Snelle Maaltijden' PATCHUPDATE: 8/22/2017
PC Version 1.33.38.1020 / Mac Version 1.33.38.1220

Hoi Simmers,
Het einde van de zomer is hier en... je weet wel, elke keer wanneer ik met mij moeder praat wil ze over het weer praten. Het is een beetje ons starpunt om het gesprek in gang te zetten, na het weer beginnen we te praten over belangrijkere dingen... onze breinen zijn in zomerstand, en we zijn klaar om te gaan... dus, bij deze...

…naar de problemen.

Algemene problemen
  • De 'Beloved' eigenschap verkrijgen voor de tweede keer zal niet langer de eerste niet meer doen functioneren. 
    • Highlander-achtige code is van de bovenkant gesneden... er kan enkel maar.. meer dan een zijn, echt.
  • Verdrietige sims zien er opnieuw verdrietig uit en niet bezorgd wanneer ze hun verdriet uitdrukken.
    • “E’en the most gifted bard’s rhyme can only sing but to the lack of her and all she isn’t. His tongue doth trip-“ -Gustav
  • Je zal nu een waarschuwing krijgen dat je baby weg genomen zal worden als je ze verwaarloost.
    • Jij vreselijke persoon…
      • …niet dat we een oordeel maken. Misschien was het een drukke dag...
        • …en je geluid stond af.
          • … en je wilde een schilderij afwerken.
            • Wij bij Maxis zullen nooit oordelen…
              • ….Jij vreselijke persoon.
  • Kledij kleuren opties die al aangeduid zijn in het paneel zullen nu ook van toepassing zijn op de Sim in CAS wanneer aangeklikt.
  • De snelle maaltijden die eerder toegevoegd worden voor peuters zullen nu beschikbaar zijn voor alle leeftijden.
    • Want wie houdt er nu niet van een kom appelmoes?
      • Als het echt een moes is, waarom eten we het op zichzelf?
        • Ik kijk naar jullie salsa-drinkers.
  • Babysitters, butlers en schoonmakers zullen niet langer een lange tijd stil staan na het kuisen van een speelgoed-doos.
  • We hebben een probleem opgelost met de Maak Gelukkig cheat. Het zal opnieuw de behoeftes vullen van de aangeduide sim, niet de actieve sim.
  • Kinderen, wanneer verteld om met speelgoed te spelen, zullen niet langer een speeltje nemen, er mee spelen voor amper een seconde, en het dan in hun inventory plaatsen. Ze zullen nu voor een normale tijd spelen met het speelgoed.
    • Een kind vertellen om met speelgoed te spelen? Jij daar, klein kind, stop met de vloer schrobben en ga met je speelgoed spelen. Serieus, kinderen vandaag de dag, het is allemaal werken werken werken... In mijn tijd, speelden we op de heuvels met een bal, met blote voeten in de grasvelden, met de zon fel op onze gezichten, terwijl een aangenaam briesje ons koel hield. 
  • Automatische licht instellingen zullen nu goed opgeslagen worden zelfs met momenteel achterstallige rekeningen.
  • Lichten zullen niet langer terug naar hun basis felheid gaan nadat het licht op automatisch gesteld word.
  • Kinderen kunnen niet langer de 'charmant' wensbeloning kopen.
  • Diep Luisteren is nu beschikbaar op de stereo voor muziekliefhebbers of ze nu Aan Het Werk hebben of niet.
  • Een probleem opgelost dat resulteerde in brillen die door het gezicht van sims kwamen, specifiek yuAcc_GlassesXLoPStar, yuAcc_GlassesSP05RoundLarge, en yfAcc_GlassesMod.

Stedelijk leven
  • Zingen aan een karaoke Machine voor een uur, zal nu de Zing in de Karaoke Bar city event doel vervullen.
    • Een uur karaoke? Ok, ik weet niet zeker wat erger is... de melding dat ik mijn baby verwaarloosd heb, of een uur lang karaoke zingen.
  • Mannelijke sims in de Politieke carriere zal nu altijd schoenen dragen naar het werk.
    • IK WIST HET, die podia zijn zo stiekem!
  • Sims zullen niet langer de 'Spicy Burn' effect krijgen wanneer ze de 'Spice Hound' eigenschap hebben.
  • Gebruikers zullen nu het juiste aantal Simoleons krijgen wanneer ze de prijs op 200% zetten bij een yard sale.

Beleef het Samen
  • Sims in een club met de clubregel "Films bekijken" zullen nu films bekijken.
    • Welkom in de Film Club, waar we net gaan beginnen met het kijken naar...
      • Yea, kan me niets schelen.
        • Ok, dus we komen samen, kijken een film, en praten dan…
          • Yep, geweldig, waar is het eten?
            • Prima, dus oké, uh, er is eten in de keuken, bedien jezelf, en als je kan opruimen...
              • Nah.
  • De club perk om een bonus te geven aan je zangvaardigheid is terug. 

Aan Het Werk
  • De "Known Alien" relatie zal niet langer twee keer in het relatiepaneel verschijnen.
  • De Verkoop Uren timer zal nu correct tonen hoe lang de winkel al open is... in plaats van steeds een nul te tonen;
    • Oké, het is betaaldag. Laten we zien hoe lang je gewerkt hebt deze week? Oké... dus de winkel is niet open gegaan deze week, dus niets.
    • Maar ik heb de hele week gewerkt.
    • Ja, ik zie een nul hier. Dus, we zien je volgende week? Zelfde tijd. Goed.
      • Tot middernacht de meeste dagen...
        • … Ik heb mijn eigen verjaardag gemist…
          • … mijn grootmoeder is doodgegaan van het lachen terwijl ik aan het werk was…
            • … ze hebben mijn baby weggenomen.

Ouderschap
  • Een lichtbruine kleuroptie is toegevoegd aan yf/ymHair_GP05MedStraight.

Vampieren
  • Je kan nu de Breng Hier interactie gebruiken op vampieren in het gezin wanneer ze niet op de actieve locatie zijn.
    • …want de optie is er nu.
  • Vampieren kunnen nu de Vecht Met Iemand wens vervullen met de vampier vecht-interacties. 
  • Gevechten met vampieren tellen nu mee in de 'Heb 5 gevechten' doel van het Public Enemy levensdoel.
  • Vampiers zullen niet langer doen alsof ze slapen wanneer je ze opbelt na middernacht, ze zullen nu jouw belletje opnemen.
    • Elke keer… net wanneer ik naar binnen sluip voor het avondeten.
  • Vampier Sims kunnen nu geselecteerd worden als gast en als de jarige sim tijdens verjaardagsfeestjes die overdag plaatsvinden.
    • Let op: Uitnodigingen die overdag plaatsvinden kunnen resulteren in een kleine tot ernstige zonverbranding, en mogelijk zelfs de dood.
    • Let op: Uitnodigingen van vampieren die 's nachts plaatsvinden kunnen resulteren in een kleine tot ernstige vorm van ondood.
  • Vlad kan nu Sims transformeren naar vampier waar hij een vriendelijke relatie mee heeft.
    • Maar, Ik dacht dat we vrienden waren?
  • Het kiezen van de "The Winged Imp Gargoyle’s black swatch" zal nu de zwarte kleur selecteren.
  • Een probleem verholpen waarbij twee vampiers in snelheid 3 bleven na O Jaa.

Uit Eten
  • We hebben een probleem verholpen waarbij Sims willekeurige kleding droegen in plaats van een handdoek wanneer ze zich omkleedde naar het dragen van een handdoek in de sportschool.

Fitness
  • De choker ketting heeft een update gekregen om zichtbaar te zijn wanneer deze gedragen wordt met yfTop_SP11HoodieCropBand en yfTop_SP11TankCroppedWrap.

Bowlingavond
  • Sims zullen nu kunnen kiezen om te bowlen op ondergrondse bowlingbanen… Als je van plan was om een ondergrondse bowlingbaan te bouwen.
    • Waar was jij vannacht?
      • Ik was bij… de… club.
    • Je was bij de ondergrondse bowlingbaan… niet!?
      • Nee… het was de… dans club.
    • Waarom draag je dan een blauw en roze polyester shirt waar Bubbas Bowling League op staat?
      • Het was polyester shirt night?

Vintage Glamour
  • Butlers zullen nu onthouden voor wie ze werken, ook al laad je een ander huishouden om mee te spelen.
    • Jeeves?
      • Nee mevrouw, mijn naam is Binks mevrouw.
    • Maar hij was voor mijn baby aan het zorgen!
      • Het spijt mij mevrouw, maar dit is geen notificatie.
  • Butlers zullen niet langer verschijnen in de lijst om een butler in te huren als die butler in het verleden ontslagen was.

Coole Keuken
  • De vingers van de Sims zullen niet langer vreemd gevormd zijn wanneer ze ymTop_SP03DenimShirt dragen.

Dank aan onze spelers, de community, vinders van problemen, organisators van chaos, creators, bouwers en verhalenvertellers overal. Most sincerely,
-SimGuruGnome

Met dank aan @
Lenaflux
en @
Kympulse
voor de vertaling.

Josienelien
Badges: 8
:
2 Jaar Lid "Ik was erbij!"
Meeting 1 Jaar Lid
Kusje erop? TOPper van 2016

Re: 'Snelle Maaltijden' Patch [22-08-2017]

27 Aug 2017, 14:44

"De snelle maaltijden die eerder toegevoegd worden voor peuters zullen nu beschikbaar zijn voor alle leeftijden."
Aha, ik vroeg me al af of ik die boterhammen al die tijd over het hoofd had gezien "huh die optie was er eerst toch niet?" (moest dat dus even checken :opl: )
Afbeelding
Some days, I amaze myself. Other days I put my keys in the fridge