Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Patchupdates 2017

12 Jan 2017, 19:24

Afbeelding

Patchupdates 2017

Maak jij gebruik van downloads in jouw Sims 4 spel? Lees hier waarom deze na een patchupdate worden uitgezet en hoe je ze weer aanzet!

Zodra er een nieuwe patchupdate beschikbaar is, worden ook de Engelstalige patchnotes gepubliceerd. De Nederlandstalige patchnotes laten één tot enkele dagen op zich wachten. In deze tussentijd plaatsen we de Engelstalige versie, maar zullen dit aanpassen zodra de Nederlandstalige beschikbaar is.

Inhoudsopgave

De patchupdate namen zijn niet de officiële titels. Patchupdates krijgen van EA een publicatiedatum en een gameversie code (voor PC en Mac). Om makkelijker onderscheid te hebben tussen verschillende patchupdates en in een oogopslag te zien waar deze over zou kunnen gaan, geven de teamleden van Town of Plumbobs elke patchupdate een titel. Deze titels zijn niet bekend bij EA.

15 patchupdates in 2017

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: Patchupdates 2017

12 Jan 2017, 19:24

'Peuters' Patch [12-01-2017]
[PC-1.26.96.1010][Mac-1.26.96.1210]

Hey Simmers en Simmeuters,

Wat is er nieuw?
  • Peuters.

Wacht... je ging meteen naar de Wat is er nie... wat de waaaat?! Peuters? Peuters peuters... peuters? Uhm, zei je nu net peuters? Misschien. Maar de lange periode van 'niet praten' over peuterpraat is mij misschien aan het peuter blokkeren. En, als zodanig kan ik niet de kleine peuterige peuter aanwezigheid in deze release bevestigen of ontkennen. Kan ik wel zeggen dat er enige gelijkenis zit aan peuters in deze peuter release puur peut-identie-er is.

Ik ben ook gemachtigd door de Peutervereniging ter Bevordering en Verzorging van Peuterheid om een paar disclaimers te verstrekken::
  • Hou voor jouw veiligheid en die van je peuter minimaal 1,5 meter afstand van alle peuterberichten over peuters.
  • In geval van brand, breek je het glas niet, maar pak je de eerste de beste peuter en verlaat je rustig het gebouw.
    • Eenmaal in veiligheid ga je op zoek naar de ouders van de peuter, mocht de peuter niet van jou zijn.
  • Zet bovendien, als een peuter langer dan 9 dagen bij je is, de veroudering aan.
  • Exclusief batterijen dus het is zaak je peuter te voeren.
  • Wellicht ter overvloede, maar dit is een peuter:  o>-<
    • Niet op ware grootte afgebeeld

Nou, pffff! We hebben net 24 nieuwe peuters geboren zien worden in deze releasenotes (maak dat 25). En ik heb zo'n gevoel dat er nog meer peuters onderweg zijn… dus O Jaa*!
*O Jaa! levert niet direct een peuter op maar het levert wel het grondwerk voor het produceren van een toekomstige peuter.

Argh! Dus… HOE ZIT HET NOU MET DIE PEUTERS?!

Oké, oké. Goed, peuters dus…
Laten we beginnen met “Hoe krijg je een peuter”?

Voeg je peuter aan Creëer-een-Sim toe!
  • Je kunt hem of haar aan een nieuw of bestaand huishouden toevoegen in Creëer-een-Sim. En aanpassen zoals je met elke andere Sim zou doen:
    • kies een stem, geslacht en WIJS EEN RELATIE TOE
      • Excuses voor de hoofdletters, maar het is nogal belangrijk. Peuters hebben een speciale relatie met verzorgers.
      • Moeders, broers, vaders, zussen of eigenlijk iedereen die je kunt kiezen via de interactie Adopteren als iemand die zorg nodig heeft in het menu Peuterzorg, zijn verzorgers.
      • Als verzorger zorg je ervoor dat de verzorgende Sim de peuter verzorgt omdat andere Sims wellicht niet zo snel reageren op het gezeur en gejank van de gemiddelde peuter.
  • Oké, nu we dat gedeelte hebben afgehandeld is het tijd om het over de aanpassingsopties te hebben.
    • Er zijn maar liefst acht nieuwe eigenschappen om uit te kiezen!
      • Engelachtig, Kieskeurig, Maf, Charmeur, Onafhankelijk, Wild, Aanhankelijk en Nieuwsgierig.
    • Er zijn kant-en-klare mogelijkheden voor de verschillende hoofd- en lichaamsdelen voor je peuters en je kunt ook de lichaam- en gezichtsonderdelen die andere Sims hebben aanpassen.
    • Ze hebben dezelfde huidtinten als volwassenen (ja, ook de buitenaardse Sims!)
      • Is het handig dat een peuter een luier van het formaat buitenaards wezen draagt?
      • Neuh, niet echt. Maar het ziet er wel super snoezig uit!
    • Er zijn tal van stijlvolle looks om uit te kiezen.
    • En natuurlijk de gebruikelijke dingen…
      • Outfits voor het hele lichaam, tops, broeken, rokken, sokken, leggings en schoenen.
      • Brillen, hoofddeksels, kapsels (en haarkleuren), sproeten en tanden.
        • Hadden we het al over de nieuwe tanden gehad?
        • Jazeker, tanden voor alle leeftijden! Ga naar Creëer-een-Sim, klik op het hoofd van je Sim, klik op de categorie Gezicht en dan Tanden om die smile van je Sim aan te passen.
          • Wat een leuke beugel.

Adopteer je peuter!
  • Kies Huishouden… Adopteren op je computer om je eigen kleine peuter te adopteren.
    • Helemaal op maat, klaar om door jou plat te worden geknuffeld.
  • Ga je liever voor de ouderwetse aanpak? Laat je baby dan gewoon ouder worden.
  • Het begint met het aloude verhaal van de bloemetjes en de bijtjes. Er is een bloem, wat stuifmeel en de bij… eh, vraag toch je moeder maar even.

Goed, nu heb je dus een peuter…

Maar wat moet je daar nou precies mee?
  • Badderen, badderen en nog eens badderen. Kijk uit dat je niet onder wordt gespetterd.
  • Met een potje kunnen peuters op het potje gaan en om hulp vragen met het potje… of gewoon hun luier gebruiken.
    • En natuurlijk moeten de niet-peuters het potje schoon maken en de luier verschonen.
  • Slapen, dutje doen, vragen om voor te worden gelezen, ingestopt worden, zitten en kletsen... het kan allemaal op een peuterbed.
  • Peuters zitten het liefst in een kinderstoel waar ze om eten of drinken kunnen vragen en natuurlijk kunnen eten.
    • Maar het kan zijn dat ze het leuker vinden om met hun eten te spelen in plaats van het op te eten.
  • Omhelzen, knuffelen, lekker kletsen of spelen, of gewoon luisteren.
  • En als ze 'dingen' doen, leren ze vaardigheden als communicatie, bewegen, denken, fantasie en op het potje gaan.
  • En hun verzorgers zijn beschikbaar om ze met raad en daad bij te staan.

Maar ze willen ook wat leuke dingen doen, toch?
Natuurlijk en er zijn ook een heleboel manieren voor peuters om leuke dingen te doen of… niet.
  • Ze kunnen huilen, lachen, gillen en een driftbui hebben. Of brabbelen in de spiegel, verhalen vertellen, praten over dinosaurussen, prinsessen, superhelden, feestjes, kunst, de dag, hun lievelingsdieren of gewoon vragen waarom dat zo is… keer op keer op keer.
  • Of in dingen spelen, ontdekken wat iets is, in het toilet plonzen (hopelijk ben je een nette Sim), vragen om op te worden gepakt of met vreemden praten (vreemd gevaar).
  • Misschien willen ze wel naar peutervideo's kijken, SimVorm of Blikblok Baby spelen of met lama op het Wabbit Tablet tekenen. Of een toren bouwen, vormen bestuderen of anderen te vragen om ze te helpen bouwen met de bouwblokken.
  • Ze kunnen hun enorme speelgoedknuffels slaan, knuffelen of ertegen praten.
  • Lezen of vragen om voorgelezen te worden.
  • Geheugenkaarten bekijken en alles leren over dieren, basisbehoeften, letters of voorwerpen.
  • Met speelgoed uit de speelgoedkist en het poppenhuis spelen. Dansen op en luisteren naar muziek (waaronder de nieuwe Wiegelied- en Kinderzenders).
  • Om er maar een paar op te noemen…

Jeetje, oké… eh, ik durf het bijna niet te vragen maar kunnen peuters…
Nee, peuters kunnen niet doodgaan. Ze zijn vuurbestendig.

Nee, nee... NEE! Ik zei niet… luister, ik wilde gewoon weten of peuters…
Ja, ze kunnen trap op klimmen, rennen en lopen – maar jij zal hun bewegingsvaardigheid moeten verbeteren.

Ho maar, ik wilde gewoon weten of peuters nog iets anders kunnen?
Ja, peuters kunnen…

…je kleine zusje, broertje, zoon of dochter zijn. Wees geduldig. Wees lief maar kordaat. Ze kunnen al je tijd opslokken of genegeerd worden. Ze kunnen met je meereizen of je kunt ze naar het kinderdagverblijf brengen. Of je kunt thuis blijven en een oppas inhuren. Zij kunnen voor speciale momenten voor jou en je Sims zorgen. En ze kunnen groter worden en leren als ze veranderen in kinderen, tieners, jongvolwassenen, ouderen en uiteindelijk senioren. Ze kunnen niet doodgaan, maar ze kunnen wel weg worden gehaald. En uiteindelijk kunnen ze deel uitmaken van jouw Sims-familie en je verhalen.

Nog iets anders?
Ja, naast peuters raad ik je ten zeerste aan om een paar van deze aan te schaffen als je van plan ben om een peuter te hebben. Je vindt de volgende voorwerpen in Bouwen onder Kinderkamer (klik gewoon op de 3 blokken in de afbeelding):
  • 2 peuterbedjes
  • 3 kinderstoelen
  • Wabbit Tablet
  • Bouwblokken
  • Sjompie Speelgoedkist
  • Poppenhuis in peuterformaat
  • Boekenplank en 12 peuterboeken
  • 2 potjes
  • 6 speelgoedkistspeeltjes (bus, kat, beer, eend, vlinder en Tom Tentakel)
En…
  • 2 gordijnen, 5 muurstickers, een lamp voor vloeren en een lamp voor plafonds, een commode, kleed, muurrek, nachtkastje, muursculptuur, fauteuil, 4 versierde peuterdeuren EN 7 muren en 2 vloeren.

Dat is best veel. Heb je nog wat problemen opgelost?
Een paar. Wat is bijvoorbeeld vijf in steno? En is paar echt een ander woord voor twee? Het heeft één extra letter. Ik ben zo in de war…
  • Je kunt nu het designgereedschap gebruiken op een wiegje met daarin een baby omdat soms je baby niet bij je kamer past.
    • En je kunt de baby natuurlijk niet veranderen. Leg de babyveilige verf en kwast neer en loop weg.
  • Je kunt nu muren langs alle vier randen van penthousekavels bouwen in plaats van drie.
  • We hebben voor bepaalde talen een probleem opgelost waarbij het spel vast liep als je in de doktercarrière speelde of wanneer je een oppas aannam.
    • *kinderachtig moment* Doktertje spelen, hehe.
  • Zelfverzekerde kinderen krijgen niet langer een impuls om versiertrucs te oefenen.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij deuren op een kier bleven staan.
    • En kierende deuren leiden tot tocht.
    • En tocht leidt tot... maar goed, dat is een heel ander verhaal.

Dat was 'm dan, de hele update. In de tussentijd dat je deze releasenotes hebt gelezen, zijn de volgende peuters terechtgekomen in Sims…

Abigail een peuter, Aidan een peuter, Alex een peuter, Alexander een peuter, Allison een peuter, Alyssa een peuter, Andrew een peuter, Anna een peuter, Anthony een peuter, Archer een peuter waar je voor uit moet kijken, Ariana een peuter, Ashley een peuter, Austin een peuter, Ava een peuter, Avery een peuter, Benjamin een peuter, Brandon een peuter, Brayden een peuter, Brianna een peuter, Brian geen peuter omdat hij verouderen heeft uitgezet een een baby is gebleven, Caden een peuter, Caleb een peuter, Cameron een peuter, Chloe een peuter die op tafel heeft gedanst, Christian een peuter, Christopher een peuter, Connor een peuter, Cruz een peuter, Daniel een peuter, David vs peuter-iath, Dylan een peuter, Elijah een wannabe peuter?, Elizabeth een peuter, Ella een peuter, Emily een peuter, Emma een peuter, Ethan een peuter, Etta eindelijk peuter, Evan een peuter, Gabriel een peuter, Gavin een peuter, Grace een peuter, Hailey een peuter, Hannah een peuter en haar zusjes, Hunter een peuter, India een peuter, Isabella-wat-doe-je-peuter, Isabelle een peuter, Jack o’peuter, Jackson een peuter, Jacob een klimmer, James een peuter, Jasmine een peuter, Jayden een peuter, John een peuter, Jonathan een peuter, Jordan een peuter, Joseph een peuter, Joshua een peuter, Julia een peuter, Kaitlyn een peuter, Katherine een peuter, Kayla een peuter, Kaylee een peuter, Kylie een peuter, Kyra een peuter, Lauren een peuter, Lily een peuter, Logan een peuter ook wel bekend als James, Lucas een peuter, Luke – gebruik de peuter, Mackenzie een peuter, Madeline een peuter gemaakt van bloem, eieren, citroen, suiker en vanille, Madison een peuter en een straat in een populair bordspel, Makayla een peuter, Mason een gratis-peuter, Matthew een peuter, Maya een peuter, Megan een peuter, Mia een peuter, Michael een peuter, Morgan een peuter, Natalie een peuter, Nathan een onbekende peuter, Nicolas een peuter, Noah een peuter op een ark, Olivia een peuter-newton-john, Owen een peuter, Plum een peuter, Rachel we missen je peuter, Riley een peuter, Rosemary’s peuter, Ryan een peuter, Samantha b peuter, Samuel een peuter met slangen, Sarah een peuter, Savanna een peuter, Sean een peuter, Sophia een peuter, Sydney een peuter-maatje, Taylor een peuter, Thomas een peuter, TK-421 een peuter, Toddler een peuter, Tyler een peuter, William een peuter, Zachary een peuter en Zoe een peuter.

We kijken uit naar jullie verhalen en zijn reuze benieuwd hoe jullie peuter eruit zal zien.

-SimGuruGnome’dler

Maak jij gebruik van downloads in jouw Sims 4 spel? Lees hier waarom deze na een patchupdate worden uitgezet en hoe je ze weer aanzet!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: 'Peuters' Patch [12-01-2017]

12 Jan 2017, 20:04

Ik ben hier zoooo blij mee! =O
De patchnotes zijn leuk geschreven, ik heb ze helemaal gelezen :P

Ask Why… over and over and over.

Hahaha, mijn favoriete irritante peutertrekje :LOL:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

13 Jan 2017, 23:25

Ik weet niet of het aan mijn spel ligt of aan deze patchupdate... maar ik heb nu mannelijke sims in mijn spel rondlopen met een vrouwenstem.. =O

Josienelien
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 8
:
2 Jaar Lid "Ik was erbij!"
Meeting 1 Jaar Lid
Kusje erop? TOPper van 2016

14 Jan 2017, 12:11

Een beugel-optie! Gaaf! Kan ik mijn sims de helse ervaring laten ondergaan van een beugel, muhahaha >:D
Afbeelding
Some days, I amaze myself. Other days I put my keys in the fridge

yuna456
De Koffiemuts
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 21e Eeuw Basisschoolleerling
Vrouw Hier vanaf het begin

14 Jan 2017, 20:21

Ik vindt dit geweldig ze zijn zo cute en lief en mooi :love:
Hoi,Ik ben Yuna :flirt:

Mijn oude gebruikersnaam: iamnosupersim ;)

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

15 Jan 2017, 15:42

Ik vind het heel erg leuk dat ze soms echt van die mega updates doen die bijna nog groter zijn dan een (dure) uitbreiding.
Dit wijst wel op dat Sims-makers echt aan ons denken en niet alleen denken aan geld.
Ik like that.

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

02 Feb 2017, 19:09

'Zeventien Jaar' Patch [02-02-2017]
[PC-1.27.80.1020][Mac-1.27.80.1220]

Gelukkige verjaardag Simmers!

Het was 16 jaar, 11 maanden, en 29 dagen geleden dat De Sims werd geboren!! En wij wilden de eerste zijn die jullie allemaal een Gelukkige 16de11de29ste Verjaardag wensen! Sinds toen, zijn er meer dan 100 geboortes en sterfgevallen geweest. Tientallen huizen gebouwd, en verbrand, en... Oké, kijk, ze geven mij niet de daadwerkelijke statistieken. Hoewel, ik weet zeker dat ik dichtbij zit… ergens binnen het lichtjaar van error… het is allemaal relatief.

Dit kleine levenssimulatie spel over het vertellen van verhalen, het besturen van levens, het verbranden van keukens, het uitnodigingen van buren om te chillen in de kelder en dan de deuren te verwijderen, het bouwen van geweldige huizen, en gewoon kijken hoe hun levens ontwikkeld terwijl jij aanpassingen maakt, is nu (bijna) 17 jaar oud, en we hopen dat jij veel plezier hebt, had en zult hebben met De Sims!

Met dat, hebben we alleen een beetje nieuw ...

Het hoofdmenu heeft een kleine herindeling ondergaan.
De volgende keer bij het laden van het spel, zal je de nieuwe look zien, met hopelijk een bekend uitziend hoofdmenu. De samenvatting van veranderingen zijn:
  • De 'speel verder' knop (de knop met de driehoek), heeft dezelfde functie, alleen een nieuwe plek op het startscherm.
  • 'Nieuw spel' en 'Spel laden' zijn uit het verstopte hoekje gehaald, en nu te vinden bij de 'Speel verder' knop.
  • Het toevoegen van een huishouden aan een bestaande save is rechts onderin te vinden in de 'bewerk wereld' scherm.
  • Het menu rechtsboven is versimpelt met nu alleen nog de galerij en optie menu.
  • Links onder vind je alle informatie die je misschien wilt wat betreft pakketten.

We hebben ook een shirt toegevoegd (voor peuters en ouder) om de 17e verjaardag te vieren (te vinden in Creëer een Sim onder het kopje T-Shirts).

Afbeelding

We hebben ook een paar problemen verholpen...

Algemeen
  • We hebben een probleem verholpen waardoor baby's niet meer verdwijnen na het ouder worden.
    • Terwijl dit vreugdevol nieuws is voor ouders overal, zorgt dit voor een significante populatie kwestie in Neverland. En we kunnen de mogelijke kloof in de piraten/verloren jongens ratio enkel afwachten, terwijl deze steeds meer in het voordeel van de piraten komt.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij peuters door muren en buitenshuis werden geplaatst, als ze gedragen werden wanneer er een object dat tegen de buitenmuur stond werd gebruikt.
    • Vraag het iedere ouder, en zij zullen je zeggen "natuurlijk zijn alle peuters magisch!" Vraag ze nogmaals om hun peuter door de muur te plaatsen, en ze zullen naar jouw belachelijke suggestie schreeuwen.
      • Het is een onoprechte wereld mensen, en wij wonen er alleen maar in.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij peuters vast kwamen te zitten in de liftschacht bij het laden van de kavel.
    • Dit is opgelost voor toekomstige gebeurtenissen. Maar om de situatie op te lossen in een al bestaand opgeslagen spel, reis met je peuter naar een andere kavel en weer terug.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij de stemmen en de animaties van sims niet gesynchroniseerd waren en sims daardoor er net niet helemaal naast zaten.
    • Had dat vroege filmgevoel, zonder dan de coole gevechten, of personen in rubberen monsterpak scenes.

In de Natuur
  • Het is nu mogelijk om de kaveltype van huurkavels te veranderen.

Beleef het Samen
  • Clubpunten en voordelen zullen niet langer gereset worden na het laden/bezoeken en terugkeren van een eigenaarloze kavel.

En met dat.. wensen we jullie een leuke reis met ons bij De Sims, en kijken we uit naar jullie machinima's, blogs, tweets, posts, screens and video's van alles wat met De Sims te maken heeft.

-SimGuruGnome
Vertaling door @
Kympulse

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: 'Zeventien Jaar' Patch [02-02-2017]

02 Feb 2017, 20:32

Dat startscherm ziet er goed uit. Vooral leuk dat je nu ook in één oogopslag kan zien welke pakketten je allemaal hebt en welke je nog mist.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

03 Feb 2017, 15:40

Ik vind het startscherm ook positief veranderd! Ik mis toch minder pakketten dan ik dacht. Ik ben fan van de lamashirts :LOL:

Bedankt voor de vertaling, Kym! ^^
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

05 Feb 2017, 12:48

Leuk t-shirt!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

19 Mar 2017, 17:29

Na 2 maanden werd het wel eens tijd, maar daar zijn ze dan: De Nederlandstalige patchnotes van De 'Peuters' Patchupdate.

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw
De 21e Eeuw Hier vanaf het begin

19 Mar 2017, 19:59

Goh ik was die hele vertaling al lang vergeten haha, maar toch is het het wachten waard want het is altijd zo leuk geschreven :p

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

23 Mar 2017, 18:05

'Tiener Hangout' Patch [23-03-2017]
PC Version 1.28.25.1020 / Mac Version 1.28.25.1220

Gelukkige Maart Simmers!

We hebben hier een korte update, terwijl we dichter nabijkomen. We hebben onze ballen uit het rek gepakt, en we proberen niet aan te haken bij een split.
Dus, laten we niet nog meer tijd besteden aan dit raam, maar ons richten op de baan...

Algemene problemen
  • Baby's die bij ouders geboren worden met een apostrof in hun achternaam, krijgen nu ook de apostrof in hun achternaam.
  • Met je muis over het naamveld in Creëer een Sim, zal zoals gewoonlijk het pijltje veranderen in een potloodje.
    • Waardoor de verwachte werking van een veld "Naam invoeren" moet verduidelijken…
      • …waar je een potlood zou kunnen gebruiken om uw naam in te voeren.
        • Asjeblieft, kleur niet op je computerscherm.
  • Niet-actieve Sims met de viool en gitaarvaardigheid zullen niet meer stiekem violen en gitaren verzamelen in hun inventarissen.  
    • Dus, we hebben jou nodig om te spelen op dit evenement. Heb je een eigen instrument bij je?
    • Nee.
    • Oke dan, Een aantal van onze violen zijn recentelijk vermist geraakt, dus als je deze zou kunnen teruggeven als je dienst voorbij is zou dit geweldig zijn.
    • Nee.
    • Oke dan, ik stop deze viool wel in jouw zak. Voel je je comfortabel met deze viool?
    • Nee.
    • Oke, dan, waarom neem je niet ook deze gitaar, voor de zekerheid. Dus, ik denk dat dit het wel is.
  • We hebben verbeteringen gemaakt bij de Sims interactie selectie.
    • Tests met Kleptomaan Sims interacties om iets te jatten, ook al waren er geen Sims met deze eigenschap aanwezig, vergrootte de tijd die Sims nodig hadden om te beslissen wat voor acties te ondernemen.
  • Sims zullen niet langer bezig zijn met houtwerk met uitsluiting van al het andere.
  • Het is nu toegestaan voor Tieners om op zichzelf te gaan wonen via het Huishoudens beheren.
    • Het is ook toegestaan om terug naar huis te komen.
      • Alhoewel, hun kamer is misschien omgebouwd tot een spa, of iets…
        • Hun ouders hebben een nieuwe huisgenoot in huis genomen genaamd Barney…
          • En ze laten je huur betalen.
            • Blijf maar weg, dat is beter.
  • Het licht gecreëerd door de combinatie van de gordijnen en de ramen zal niet meer veranderen bij het herladen.
  • De ymMakeupEyebrows_Unibrow zal nu opgeslagen worden bij het verlaten van Creëer een Sim.
  • Een wilde plant oogsten zal nu opnieuw weergeven van welke plant het komt.
  • We hebben een probleem opgelost waarbij volwassenen een bord van een groepsmaaltijd namen en het gewoon in hun inventaris plaatsten. Ze zouden nu, indien hongerig, gewoon een bord moeten nemen en het eten.
  • De 'Chomper the Devourer' speelgoedkist kan nu naar behoren worden gevonden wanneer je gebruik maakt van de kleurenfilters in de bouwmodus.
  • Sims zitten opnieuw neer om televisie te kijken.
    • Uitlijning over een duidelijk doel was naar de tafel gebracht, in een face time generatie van een duurzame proactieve win-win spin-up van het probleem. Een overkoepelde buiten de lijnen denkende aanpak was wat uiteindelijk onze synergie naar een goed welzijn level bracht, en ons toestond om doorheen de rommel te breken voor een exit plan voor dit probleem aan het eind van de dag. 
  • Sims werden incorrect toegelaten om een algemene wens te kiezen bij het opgroeien van tiener naar jongvolwassene, wat resulteerde in twee bonus eigenschappen. Deze optie is nu verwijderd.
  • De Starbroker styled look kan opnieuw gevonden worden voor tieners wanneer de vrouwelijke filter aan staat. 
    • Het was per ongeluk niet langer getagd, waardoor het enkel verscheen wanneer geen filters aan stonden.
  • En nu we het er toch over hebben, ymHair_EP01LowBun kan ook opnieuw gevonden worden onder de mannelijke filter… het was eveneens per ongeluk afgedreven en in limbo terecht gekomen.
    • Asset Limbo….
      • Ooooooh oooh.
        • Ooooooh oh yea.
          • Asset Limbo.
            • Yep, Ik werk momenteel aan het refrein. Ik ga voor platinum rond deze tijd volgend jaar.
  • De 'Let There Be Light' en de 'Let There Be More Light' ramen hebben nu matchende lijsten onder elke licht. 
    • Of het nou een heel klein beetje is, meer, beetje meer, of meer dan een klein lichtje, de 'Let There Be windows' laten licht licht zijn.
  • Ongedaan maken in Create a Sim zal niet langer de camerastand veranderen.
    • ONGEDAAN MAKEN IN CREATE A SIM ZAL NIET LANGER DE CAMERASTAND VERANDEREN!!
  • Telefoon covers veranderen zal nu onthouden worden wanneer het spel opnieuw geladen wordt.
  • We hebben een probleem aangekaart waarbij emotionele aura's op incorrecte wijze kinderen de flirterige emotie gaven. Kinderen zouden nooit flirterig moeten zijn. 
  • Een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat kinderen opgegroeid van peuters de trap niet konden gebruiken.
  • Een peuter een bad geven zou niet langer onmogelijk mogen zijn wanneer een baby aan het huishouden wordt toegevoegd. 
    • Wants zelfs wanneer je weet hoe de code in elkaar zit is dit niet logish.
    • En, we hebben op voorhand gezorgd dat Sims niet spontaan ontploffen nadat ze een salade in de koelkast steken terwijl de stereo pop aan het afspelen is.
  • puHair_Medwavy (aka de grote krullende haarbos) peuter haar zal nu de gekozen kleur houden ongedacht de gekozen outfit.  
    • Rood haar alstublieft.
    • Begrepen, dus je wilt bruin haar op die peuter?
    • Nee bedankt, rood haar is oké.
    • Bruin haar komt eraan.
    • Rood ja, bruin nee.
    • Wacht met het rood.
    • Nee, ik wil het rood.
    • Bruin zal het zijn.
    • Ik hou niet van bruin.
    • Rood eruit.
    • Rood erin.
    • Ah, komaan, beslis nu toch eens!
    • Oké, oké, ik heb me bedacht.…. maak mijn peuter kaal.
  • Peutersokken kunnen nu gevonden worden bij formele kledij. 
    • Er was wat debat dat resulteerde in een enquete bij een handvol peuters, en hun gedachten over formele kledij. Resultaten varieerden, zoals te verwachten viel, maar met genoeg loensen ontdekten we dat er meer peuters waren met een voorkeur voor bedekte voeten, dan peuters die liever vrije tenen hebben. 
      • En terwijl dit niet de open tenen optie uitsluit voor degenen die een neiging hebben om tenen te bevrijden, doet dit men zich wel afvragen waarom we gewoon voor dit soort vragen peuters in onze kantoren hebben. 
  • Een paar highlight problemen opgelost in Create a Sim die resulteerden in grafische problemen wanneer je muis over de voeten van sommige Sims passeerde.
  • Een probleem gefixt in Create a Sim dat de filterweergave fouten liet maken als er genoeg filters gekozen werden om de ... (punt punt punt) vervanging te laten verschijnen.
    • Dit probleem zou weg moeten zijn. (punt)
  • Een naad gefixt die kon verschijnen op het hoofd van een sim wanneer die de cuHair_SP06StraightSide haarstijl draagt.
    • Al hebben sommigen gespeculeerd over de mogelijkheid dat de naad een Edgar suit is, wijzen we je op het feit dat er buiten de naad een duidelijk gebrek was aan een hangerige kaak, een rimpelige nek, en een glazig oog. 
      • Sims die zin krijgen in suiker in hun water zijn compleet toevallig.

Aan het Werk
  • De kaveleigenschappen vaardigheidsiconen zullen niet meer verschijnen in foto's van Sims.
    • Of foto's van de natuur… landschappen, architectuurconcept stukken, vlinders, vliegjes, libellen, vleermuizen, blaadjes, springende vissen, of iets vergelijkbaars.
      • Of gewoon foto's.
        • Ja, Ik had natuurlijk gewoon foto's kunnen zeggen.

Perfect Patio
  • Zoals je kunt zien in dit plaatje, zit er een vreemde naad in de 'Wickish Ottoman Empire ottoman'. We hebben deze naad gecorigeerd, and het zal nu correct verschijnen voor alle design modes.
    • Als het voor jou niet mogelijk is om het probleem in de afbeelding te zien, dan kijk je simpelweg niet naar waar ik wijs.

Filmavond accessoires
  • We hebben een probleem verholpen waarbij Sims onverwachts stopte met knuffelen tijdens het kijken van een film samen.
  • Neem een portie verschijnt nu op volle popcorn machines en niet lege.
    • Ah, een klassieke equal not equal variable switch, is het niet?

Achtertuin accessoires
  • 'White Picket' poorten geplaatst op 'White Picket' hekken zullen niet lang overbelicht zijn wanneer er een lichtbron in de buurt is, maar verlicht zoals verwacht. 

Vintage Glamour
  • Lisa's Resplendent Receptacle, ook wel bekend als een stoel voor de eettafel, zal niet langer schaduw achterlaten als een Sim in of uit de stoel schuift.
    • Dit is hoe het allemaal begon, schaduw scheidingswanorde. Daarna was het een ouderlijke ontevredenheid, en BOOM voor je het weet ken je piraten, verloren jongens, feeënstof... Dit alles is simpelweg een grote vlucht naar de donkere zijde.

Nieuw
  • Een klein nieuw iets sneakte zijn weg naar binnen, zoals tieners geneigd zijn om te doen – kan je nu de Tiener hangout toewijzen als kaveleigenschap voor jouw kavel.
  • Creëer een populaire hangplek bij de ol’ bowling baan, de winkels, of gewoon een verlaten huis…
    • Het is net tiener-kattenkruid.

Als altijd, blijf uit de goot, gooi de spare, strike in de kalkoen en gooi de bal laag,

-SimGuruGnome

[Geplaatst namens SimGuruGnome die zijn bowlvaardigheid aan het oefenen is om het tegen de huidige kampioen SimGuruGraham op te nemen.]

Met dank aan @
Kympulse
en @
Lenaflux
voor de vertaling.

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw
De 21e Eeuw Hier vanaf het begin

Re: Nieuwe Patch [23-03-2017]

23 Mar 2017, 18:17

Goh ik wilde net de beschrijving linken :p

Joepiee ik hou van kaveleigenschappen   :hart: