Kimmetje
Altijd Online
Auteur
Badges: 4
:
De Wisseltrofee 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw

Duistere vorm tonen werkt niet (opgelost)

24 Mei 2019, 16:21

Ik heb al een tijdje niet gespeeld met een vampieren huishouden, dus ging daar mee spelen. Maar nu elke keer als ik klik op duistere vorm tonen gebeurt er niks. Ze doen wel alsof ze de duistere vorm tonen (met de zwarte mist), maar ze veranderen niet. En bij vladislaus uit dezelfde save game werkt het wel (heb nog nooit met hem in die save gespeeld). En in andere save games kan ik ook alle vampieren veranderen, behalve die sims. 
Het plaatsen van mijn sims in een nieuwe wereld helpt niet. De duistere vorm verwijderen en opnieuw doen ook niet. En mods die ik heb gedownload uit de game halen helpt ook niet. 
Weet iemand iets wat ik kan doen?

Dit is wat er gebeurt:
Afbeelding

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: Duistere vorm tonen werkt niet

26 Mei 2019, 17:54

Wat vreemd. Ik had nog niet van die bug gehoord. Ik heb niet echt meer opties dan mods en CC verwijderen en je game repareren via Origin.

Kimmetje
Altijd Online
Auteur
Badges: 4
:
De Wisseltrofee 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw

Re: Duistere vorm tonen werkt niet  [✓]

26 Mei 2019, 19:46

Bedankt voor de tip, maar ik het net opgelost :$. Mijn vader heeft geen verstand van de sims en zegt vaak aparte dingen maar soms werkt het wel. En hij denkt ook heel simpel, omdat hij er niet zo veel van weet. Dus hij zei dat ik misschien de duistere vorm moest verwijderen en dan weer toevoegen. En dit werkte! Ik verwijderde de duistere vorm ging weer naar de gameplay en ging weer in ces voegde de duistere vorm weer toe. En toen veranderde het weer. Jammer genoeg moest ik nu wel de duistere vorm helemaal opnieuw maken :hmph:.