joeymax1
De Nachtbraker
Auteur
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

Oude bugs komen terug nooo

12 Mar 2019, 17:49

Hey iedereen 
Ik was eens sims 4 aan het spelen en toen viel me ineens iets op. ik heb een aantal oude bugs ontdekt zoals een sim die stokstijf blijft staan ook al gaf ik hun een opdracht bv koken  
En niet meer bij de koelkast kunnen komen ook al staat er niks in de weg  :irri: nu was mijn vraag hebben jullie hier ook last van  :hmph:
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Froos
Wie is er online?
Badges: 5
:
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018

Re: Oude bugs komen terug nooo

12 Mar 2019, 22:08

@
joeymax1
 Misschien helpt het om je spel te repareren? Dat doe je in Origin. Je spel aanklikken en dan de optie 'repareren' kiezen. Probeer maar even ;) Als dat niet helpt is het waarschijnlijk toch een bug :hmph:
Zo heb ik problemen met de vaatwasser. Mijn Sims rapen wel alle borden en vuile vaat op maar gaan dan alsnog doodleuk staan afwassen bij de gootsteen en dan ook nog het liefst op de bovenste etage :LOL:

joeymax1
De Nachtbraker
Auteur
:
1 Jaar Lid

13 Mar 2019, 07:21

Ok dat ga ik eens proberen danku voor de tip  (inderdaad wel grappig dat ze alle moeite er voor doen terwijl de vaatwasser gewoon beneden staat  :LOL: )
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Jur_Simmer
De Driewieler
Badges: 6
:
Kusje erop? De Gulle Gever
De 21e Eeuw Middelbare Scholier
Man De Bonsai

13 Mar 2019, 08:31

Ik heb die problemen ook, vooral dat Sims blijven staan en geen spier verrekken (ziet er vooral grappig uit met de StrangerVille gamepack). Maar nee deze bug is niet te fixen door via Origin je spel te repareren. Deze 'fout' zit er al in sinds lancering en gaat er ook nooit uit. Dit heeft te maken met het verwerken van codes in het spel, lang verhaal kort, soms geeft het spel liever de aandacht aan een ander onderwerp, bijvoorbeeld het laden van seizoen texturen dan aan het laden van de interactie.

Ga er maar van uit dat je dit altijd zal blijven houden. Hoe te fixen?
Doe 'Control + Shift + C' Er opent linksboven een balkje. Typ dan 'testingcheats true'. Ga naar je Sim die vast loopt en die je het eerste wil resetten (want meestal lopen ze allemaal tegelijk vast). Klik met 'Shift' ingedrukt op je sim en klik op 'Sim resetten' 
Je Sims reset nu, als het probleem nog niet opgelost is, sluit dan je spel af tot het hoofdmenu en laad je save opnieuw.

Ik hoop dat je nu een beetje overweg kunt met luie Sims die niks willen doen. 
Afbeelding

joeymax1
De Nachtbraker
Auteur
:
1 Jaar Lid

13 Mar 2019, 13:16

:irri:Of reizen naar een andere kavel en terug gaan gaat ook maar het is gewoon irritant