Pagina 1 van 11

De Sims 4 Honden en Katten

Geplaatst: 12 Jan 2017, 23:47
door Town of Plumbobs
Afbeelding

De Sims 4: Honden en Katten
Uitbreidingspakket

Release: 10 november 2017
Adviesprijs: €39,99

Maak honden en katten.
Gebruik het krachtige hulpmiddel Creëer-een-huisdier om de perfecte honden, katten, puppy's en kittens voor je Sims te maken. Kies uit tal van rassen, geef ze opvallende karakters en pas hun uiterlijk aan. Pas hun vachten aan met unieke patronen om levensechte huisdieren, droomhuisdieren of iets fantasierijkers te creëren. Voor de allereerste keer kun je hun looks nu ook aanpassen met opvallende outfits en accessoires.

Bouw een band op.
Ervaar de vriendschap en het plezier die viervoeters het leven van je Sims kunnen schenken. Honden en katten hebben hun eigen willetje en vormen een speciale band met Sims gebaseerd op hun dagelijkse interacties. Je Sims verzorgen, trainen en spelen spelletjes met hun huisdieren die allemaal aparte en soms bizarre gedragingen vertonen.

Word dierenarts en run een kliniek.
Bouw een dierenkliniek, neem toegewijd personeel aan en ontwikkel je carrière als de meest veelbelovende dierenarts van de stad. Jij zorgt voor het dagelijks reilen en zeilen: van de diensten die je aanbiedt tot de kosten die je in rekening brengt. Je Sims kunnen huisdieren genezen met belangrijke operaties of met eenvoudige medicijnen een vlooienplaag en andere aandoeningen behandelen.

Verken Brindleton Bay.
Ontdek de kust van Brindleton Bay, een nieuwe wereld waarin je Sims en hun huisdieren wonen en van buitenactiviteiten kunnen genieten. Apporteer op het haventerrein, wandel naar de vuurtoren of bezoek het park om een hindernisbaan op te zetten en andere dierenvrienden te ontmoeten. Hou je ogen open voor zwerfdieren die je Sims een nieuw onderdak kunnen geven.




Meer informatie?

↬ Er waren eerder al geruchten over dit uitbreidingspakket:

Afbeelding

Komen huisdieren dan echt naar De Sims 4?

In de patchupdate van 12 januari 2017 zijn codes gevonden met opvallende termen. Hierdoor lijkt de kans groot dat dieren naar De Sims 4 gaan komen. Naast katten en honden zijn er ook codes te vinden over paarden. En het schijnt dat er onderscheid wordt gemaakt tussen grote en kleine honden.

Maart 2016 waren er ook al geruchten over De Sims 4 Huisdieren. Bekijk deze hier!

Klik op 'show' om de codes te bekijken!

Spoiler!
Codes
<ASM name=”JumpOnObject” dcc=”sage”>
<Actor name=”x” type=”Sim” master=”true” virtual=”false” />
<Parameter name=”x:age” type=”enum” labels=”baby,child,teen,youngadult,adult,elder” default=”adult” />
<Parameter name=”x:sex” type=”enum” labels=”male,female” default=”male” />
<Parameter name=”x:species” type=”enum” labels=”cat,dog,horse,human” default=”cat” />
<Parameter name=”x:JumpDistance” type=”float” labels=”” default=”1″ />
<Parameter name=”x:JumpHeight” type=”float” labels=”” default=”1″ />
<Parameter name=”x:JumpRatio” type=”float” labels=”” default=”1″ />


<Parameter name=”x:species” template=”species” type=”enum” labels=”human,dog,smalldog,cat” default=”human” />

<C n=”DefaultGenealogyLink”>
<L n=”_elements”>
<T ev=”3″>Alien Pollinator</T>
<T ev=”4″>Cat_Owned</T>
<T ev=”5″>Cat_Owner</T>
<T ev=”6″>Dog_Owned</T>
<T ev=”7″>Dog_Owner</T>
</L>
</C>
<L n=”SPECIES_TO_ROOMATE_LINK”>
<U />
<U>
<E n=”genealogy_link”>Cat_Owner</E>
<E n=”species_actor”>CAT</E>
</U>
<U>
<E n=”genealogy_link”>Cat_Owned</E>
<E n=”species_target”>CAT</E>
</U>
<U>
<E n=”genealogy_link”>Dog_Owner</E>
<E n=”species_actor”>DOG</E>
</U>
<U>
<E n=”genealogy_link”>Dog_Owned</E>
<E n=”species_target”>DOG</E>
</U>
</L>


Bron: Sims Community


Meepraten over deze update? Log in of maak een gratis account aan door rechtsboven te klikken op registreren!

Re: Uitbreidingspakket ⓸ Huisdieren

Geplaatst: 12 Jan 2017, 23:52
door Kympulse
De vampiergeruchten begonnen ook zo... ;) (A) 

Dus ik zeg.. Kom maar op!   :kat:

Al moeten we natuurlijk eerst wachten op de lenteteaser en de lente begint pas eind maart en dan nog op de aankondigingstrailer. Maar ik ben zeker hoopvol.

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 13 Jan 2017, 07:46
door Matcha
Ooohh ik hoop het zo! Dan zou 'het jaar van De Sims 4' voor mij wel een feit zijn! :D

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 13 Jan 2017, 20:31
door Town of Plumbobs
Er is weer een code gevonden. In deze code worden paarden niet vermeld. Het kan zijn dat deze toegevoegd waren, maar uiteindelijk geschrapt. Het kan ook zijn dat de codes nog niet compleet zijn. Deze code is een lijst met alle soortnamen.

Spoiler!
class Species(enum.Int):
__qualname__ = ‘Species’
HUMAN = 1
DOG = 2
CAT = 3
class SpeciesExtended(Species):
__qualname__ = ‘SpeciesExtended’
SMALLDOG = 4
@staticmethod
def get_animation_species_param(value):
if value == SpeciesExtended.HUMAN:
return ‘human’
if value == SpeciesExtended.DOG:
return ‘dog’
if value == SpeciesExtended.CAT:
return ‘cat’
if value == SpeciesExtended.SMALLDOG:
return ‘smalldog’
return ”
@staticmethod
def get_species(value):
if value == SpeciesExtended.SMALLDOG:
return Species.DOG
return value

Bron: Sims community

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 20 Jan 2017, 11:16
door Myrthe
Zo nice! Ik hoop wel dat paarden er ook in komen.... eerlijk gezegd wil ik steeds mijn sims 3 spel opnieuw installeren omdat ik daar zo genoot van het Beestenboel pakket en de wereld. Ik ging vaak voor een paardrij carrière :P

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 20 Jan 2017, 16:32
door ZoraisKoekoek
Ik hoop zo erg dat het waar is!
Ik verheug mij er op om een gek kattenvrouwtje te maken met twintig katten (of hoeveel ze in het huishouden toestaan)

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 07 Feb 2017, 22:45
door Town of Plumbobs
Afbeelding

Er zijn interessante dingen in de lijst van The Sims 4 Studio opgedoken. The Sims 4 Studio is een softwareprogramma's die veel CC-makers gebruiken voor recolors, maar biedt ook de mogelijkheid om door alle bestanden te snuffelen. Zo zijn er dus nu een aantal lichaamsdelen en details van dieren opgedoken die in de toekomst mogelijk dus aanpasbaar zijn met The Sims 4 Studio.

Waaronder:
  • Oren
  • Staart
  • Vacht oren
  • Vacht staart
  • Vacht lichaam

Bron: Sims Community

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 07 Feb 2017, 22:48
door Kympulse
Jaaaa.....! Ik hoop zo dat dit dezelfde kant opgaat als al die geruchten en leks die gevonden werden bij vampiers, en dat ook echt bleek te zijn! :kat: :hart:

Maar dit zo te zien denk ik dat met dieren je op dezelfde manier de kleur van de vacht kiest als met sims bij hun haarkleur. En dan zeker tof dat er CC-makers extra vachtkleuren en hopelijk ook patronen kunnen maken. :love:

... Al vrees ik ook voor "bijzondere" kleurtjes en combinaties.

Violet Indigo... afgezet met biesjes :LOL:

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 08 Feb 2017, 06:47
door Matcha
Aaaahhh! =O
Ik hoop het zooo, ik blijf het zeggen! :LOL: Huisdieren zou ik zó goed kunnen gebruiken..

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 17 Feb 2017, 21:58
door Town of Plumbobs
Opnieuw zijn er codes in het spel gevonden waar de termen 'CAT' en 'DOG' in voorkomen.

Klik op 'show' om de codes te bekijken:

Spoiler!
object_TV_On–></T>
<U n=”value”>
<V t=”apply_new_value” n=”focus_score”>
<V n=”apply_new_value” t=”species_specific”>
<U n=”species_specific”>
<L n=”scores”>
<U>
<E n=”key”>CAT</E>
<U n=”value”>
<E n=”base”>MEDIUM</E>
</U>
</U>
<U>
<E n=”key”>DOG</E>
<U n=”value”>
<E n=”base”>MEDIUM</E>
</U>
</U>
<?xml version=”1.0″ encoding=”utf-8″?>
<I c=”GameObject” i=”object” m=”objects.game_object” n=”object_floorMural” s=”147626″>
<U n=”_components”>
<V t=”enabled” n=”canvas” />
<V t=”enabled” n=”focus”>
<U n=”enabled”>
<V n=”_focus_score” t=”species_specific”>
<U n=”species_specific”>
<L n=”scores”>
<U>
<E n=”key”>CAT</E>
<U n=”value”>
<E n=”base”>LOW</E>
</U>
</U>
<U>
<E n=”key”>DOG</E>
<U n=”value”>
<E n=”base”>LOW</E>
</U>
Resource:E882D22F!00000000!0000000000007E3A.death_Embarrassment.InteractionTuning (Note that all the death_anger/electrocution,hunger,laughter have changed to add the “species” tag)
<V t=”sim_info”>
<U n=”sim_info”>
<V t=”specified” n=”ages” />
<V t=”specified” n=”species”>
<L n=”specified”>
<V t=”enabled” n=”focus”>
<U n=”enabled”>
<V n=”_focus_score” t=”species_specific”>
<U n=”species_specific”>
<L n=”scores”>
<U>
<E n=”key”>CAT</E>
<U n=”value”>
<E n=”base”>LOW</E>
</U>
</U>
<U>
<E n=”key”>DOG</E>
<U n=”value”>
<E n=”base”>LOW</E>
</U>
<?xml version=”1.0″ encoding=”utf-8″?>
<I c=”GameObject” i=”object” m=”objects.game_object” n=”object_CraftPicture” s=”14863″>
<U n=”_components”>
<V n=”canvas” t=”enabled”>
<U n=”enabled”>
<L n=”canvas_types”>
<E>ChildArt</E>
</L>
</U>
</V>
<V t=”enabled” n=”focus”>
<U n=”enabled”>
<V n=”_focus_score” t=”species_specific”>
<U n=”species_specific”>
<L n=”scores”>
<U>
<E n=”key”>CAT</E>
<U n=”value”>
<E n=”base”>LOW</E>
</U>
</U>
<U>
<E n=”key”>DOG</E>
<U n=”value”>
<E n=”base”>LOW</E>
</U>
</U>
<?xml version=”1.0″ encoding=”utf-8″?>
<I c=”GameObject” i=”object” m=”objects.game_object” n=”object_painting” s=”14953″>
<U n=”_components”>
<V t=”enabled” n=”focus”>
<U n=”enabled”>
<V n=”_focus_score” t=”species_specific”>
<U n=”species_specific”>
<L n=”scores”>
<U>
<E n=”key”>CAT</E>
<U n=”value”>
<E n=”base”>LOW</E>
</U>
</U>
<U>
<E n=”key”>DOG</E>
<U n=”value”>
<E n=”base”>LOW</E>
</U>
</U>
<?xml version=”1.0″ encoding=”utf-8″?>
<I c=”GoHereSuperInteraction” i=”interaction” m=”objects.terrain” n=”terrain-Swim_Skinnydip” s=”128625″>
<L n=”_constraints”>
<U>
<L n=”constraints”>
<U>
<E n=”key”>CAT</E>
<V n=”value” t=”circle”>
<U n=”circle”>
<T n=”ideal_radius”>0</T>
</U>
</V>
</U>
<U>
<E n=”key”>DOG</E>
<V n=”value” t=”circle”>
<U n=”circle”>
<T n=”ideal_radius”>0</T>
<T n=”radius”>2</T>
</U>
<?xml version=”1.0″ encoding=”utf-8″?>
<I c=”GoHereSuperInteraction” i=”interaction” m=”objects.terrain” n=”terrain-gohere_ProtestForCause” s=”147774″>
<L n=”_constraints”>
<U>
<L n=”constraints”>
<U>
<E n=”key”>CAT</E>
<V n=”value” t=”circle”>
<U n=”circle”>
<T n=”ideal_radius”>0</T>
</U>
</V>
</U>
<U>
<E n=”key”>DOG</E>
<V t=”circle” n=”value”>
<U n=”circle”>
<T n=”ideal_radius”>0</T>
<T n=”radius”>2</T>
</U>
</V>
</U>
<?xml version=”1.0″ encoding=”utf-8″?>
<I c=”GoHereSuperInteraction” i=”interaction” m=”objects.terrain” n=”terrain-vampireRunHere” s=”152626″>
<L n=”_constraints”>
<U>
<L n=”constraints”>
<U>
<E n=”key”>CAT</E>
<V n=”value” t=”circle”>
<U n=”circle”>
<T n=”ideal_radius”>0</T>
</U>
</V>
</U>
<U>
<E n=”key”>DOG</E>
<V n=”value” t=”circle”>
<U n=”circle”>
<T n=”ideal_radius”>0</T>
<T n=”radius”>2</T>
</U>

Bron: SimsVip & @tweencybervirus, Twitter

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 18 Feb 2017, 00:28
door Love Simming
JAAAAAAAAAAAAAA  :love:
Ik heb het ook gelezen op Twitter... 
Hoop zo dat het een gratis update gaat worden.. Heb echt zin om met huisdieren te gaan spelen...

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 18 Feb 2017, 00:32
door Kympulse
Nou.. een ding kan ik je zeker wel vertellen en dat is dat dit sowieso geen gratis update gaat worden. Als dieren daadwerkelijk naar De Sims 4 gaat komen, wat ik bij elke code en andere dingen die gevonden worden ;) steeds meer vermoed, wordt het een uitbreidingspakket. Net als de dierenpakketten uit de vorige drie edities van De Sims.

Ik kan ook niet wachten om huisdieren toe te voegen aan het spel. Heb zelf 2 katten en zou het leuk vinden ze na te kunnen maken! :$

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 07 Mei 2017, 20:16
door Town of Plumbobs
Er is weer wat ontdekt in de codes van het spel!

Honden en katten hebben de mogelijkheid om op bepaalde objecten te kunnen (lopen) zoals:
  • Het aanrecht
  • De bar
  • De Koelkast
  • Tafels
  • Bedden

Kijk voor de compleet gevonden code bij 'show'

Spoiler!
<?xml version=”1.0″ encoding=”utf-8″?>
<I c=”SurfacePortalDefinition” i=”snippet” m=”snippets” n=”surfacePortalDefinition_Bar” s=”155512″>
  <U n=”value”>
    <L n=”animation_mapping”>
      <U>
        <E n=”key”>CAT</E>
        <U n=”value”>
          <T n=”factory”>151822</T>
        </U>
      </U>
      <U>
        <E n=”key”>DOG</E>
        <U n=”value”>
          <T n=”factory”>151822</T>
        </U>
      </U>
    </L>
    <L n=”portal_pairs”>
      <U>
        <U n=”portal_end_offset”>
          <T n=”y”>-0.25</T>
        </U>
        <U n=”portal_start_offset”>
          <T n=”x”>0</T>
          <T n=”y”>-1</T>
        </U>
      </U>
      <U>
        <T n=”is_internal”>True</T>
        <U n=”portal_end_offset”>
          <T n=”y”>0.25</T>
        </U>
        <U n=”portal_start_offset”>
          <T n=”x”>0</T>
          <T n=”y”>-0.25</T>
        </U>
      </U>
    </L>
  </U>
</I>


Bron: SimsVIP, TwisterMexican

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 08 Mei 2017, 16:24
door Kympulse
Hihi.. de kat bovenop de koelkast. Dat kunnen nog eens leuke screenshots opleveren! :P :kat:

Re: Uitbreidingspakket ④ Huisdieren

Geplaatst: 08 Mei 2017, 22:39
door Matcha
Jaa! :spring: Daar ben ik blij om! :F Al zie ik een hond op het aanrecht of op de koelkast nog niet zo snel voor me.. Hoewel.. Ik heb mijn eigen hond een keer op de salontafel betrapt.. :LOL: