• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: De Sims 4 Honden en Katten

01 Nov 2017, 22:08

Ik kan bijna niet wachten! :F Die stofzuiger is een hele leuke toevoeging - ik ben benieuwd of hij naast de troep van huisdieren ook de troep van peuters opruimt. Die kunnen er nog wat van. :opl: 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

03 Nov 2017, 18:32

Het De Sims 4 Honden en Katten Expansion Pack is verkrijgbaar vanaf 10 november We spraken JM Sudsina, hoofdproducent wereldontwerp voor De Sims 4, om alles te weten te komen over hoe het team de kuststad Brindleton Bay heeft ontworpen.

Hoe kwamen jullie tot de keuze voor het type wereld dat jullie wilden maken voor De Sims 4 Honden en Katten?

Het leuke aan het werken aan een constant ontwikkelende game als De Sims, is dat ons team regelmatig de kans krijgt om nieuwe dingen uit te proberen met elke nieuwe wereld die we maken.

Als we besluiten hoe een nieuwe wereld eruit komt te zien, stelt ons vormgevingsteam zich de vraag‘Waar zijn De Sims nog niet geweest? Welke stijlen kleding en architectuur kunnen we gebruiken?’ En het belangrijkste, Wat voor soort wereld zal echt de belangrijkste onderdelen van dit nieuwe pakket laten zien?’

Afbeelding
Tal van stijlen hielpen Brindleton Bay tot leven komen.

Het idee van een kleinere kuststad bood tal van grote open ruimtes om honden uit te laten, havens en visstekken zodat we een aantal activiteiten voor dieren onder de aandacht konden brengen. Een kuststad gaf ons vormgevingsteam ook de mogelijkheid om een nieuwe stijl te onderzoeken wat architectuur, kleding, meubels en kant-en-klare huizen betreft.

Afbeelding
De vuurtoren en pieren van Brindleton Bay.

Hebben locaties in de echte wereld als inspiratie voor Brindleton Bay gediend?

Natuurlijk! De Sims 4 is een game met het unieke voordeel dat werelden echt op de realiteit zijn gebaseerd. Dit betekent bakken met inspiratie van levensechte plekken!

Afbeelding
Het parkgedeelte van Brindleton Bay.

Onze art-director stuurde onze omgevingsvormgevers allerlei foto's van steden, strandhuizen en zelfs vishutten in het noord-oosten van Amerika. Een van onze vormgevers is opgegroeid in een kustplaats, dus hij kon ons waardevolle informatie geven over wat 'echt' aanvoelde.

Afbeelding
Een aantal kustelementen die in Brindleton Bay zijn beland.

Was het opnemen van een dierenartspraktijk een natuurlijke keuze?

Na alle positieve feedback die we van de fans hebben gekregen over het runnen van je eigen restaurant in De Sims 4 Uit Eten, wilden we nog zo'n bedrijf maken en een dierenkliniek sloot daar perfect op aan.

Afbeelding
Behandel dierziektes als dierenarts.

We proberen onze spelers altijd nieuwe belevingen te bieden en iets wat we nog niet eerder in een De Sims Huisdieren-pakket hadden gedaan, is spelers de mogelijkheid bieden hun eigen kliniek te runnen.

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

07 Nov 2017, 00:45

Oh wat is Brindleton Bay toch een prachtige wereld :love:

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018 1 Jaar Lid

07 Nov 2017, 12:28

De wereld is zo prachtig, ik kan echt niet meer wachten!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

08 Nov 2017, 03:15

Afbeelding

Wil jij graag iets weten over De Sims 4 Honden en Katten? Stel je vraag of verzoekje in een reactie in dit topic en @
Kympulse
geeft antwoord!
:idee:

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

08 Nov 2017, 11:16

Hnnnng, super leuk dat jij een previewdoce hebt gekregen, @
Kympulse
! :)
Natuurlijk ben ik heel benieuwd naar alles van het pakket! We hebben wel veel gezien, maar ik ben benieuwd wat jouw eerste indruk is van de huisdieren. Hoe.. "voelen" ze? Als echte huisdieren die ook echt zo nu en dan op een bank of koelkast springen? Vind je het vervelend dat je ze niet kunt besturen of is dat niet nodig omdat ze zelf andere dieren/Sims/objecten opzoeken om mee te 'interacten'? :?:

En.. Heb je je katten al nagemaakt? :F
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

08 Nov 2017, 11:35

Een vraagje: Ruimt de rondrijdende stofzuiger ook de troep van peuters op, wanneer ze verf op de grond smijten enzo? Dat is me nog niet duidelijk geworden na alle previews en weetjes. :')
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

08 Nov 2017, 16:01

Een overzicht van alle CAS items voor simmetjes uit De Sims 4 Honden en Katten

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018 1 Jaar Lid

08 Nov 2017, 16:17

Ik kan zo echt zo niet meer wachten op vrijdag door dit filmpje! :spring: (Dat kon ik al niet maar oké, lol.)

Kympulse
Admin
:

08 Nov 2017, 19:51

Mari schreef:
We hebben wel veel gezien, maar ik ben benieuwd wat jouw eerste indruk is van de huisdieren. Hoe.. "voelen" ze? Als echte huisdieren die ook echt zo nu en dan op een bank of koelkast springen?

Ik heb net een paar minuutjes voor het eerst echt in leefmodus gezeten en tot nu toe geven de katten een realistische indruk. Het huishouden waar ik mee speel hebben een vrouwtje Lola en een mannetje Dino. Lola is een luie kat en ik merk ook dat als ik met iets anders bezig bent ze mij niet heel erg opvalt. Dino is een energieke kat die ook van buiten houdt. Dus die zie ik in en rond het huis rennen en al regelmatig op het aanrecht zien springen.

Afbeelding

Tijdens het spelen kreeg ik al snel een melding in beeld. Katten hebben angsten en je moet je kat in de gaten houden wat voor angsten dit zijn. Arme Lola is bang voor de televisie.

Mari schreef:
En.. Heb je je katten al nagemaakt?

Nog niet maar dat wil ik zeker nog gaan doen, maar dat komt wel als ik er wat meer tijd voor heb :)

Afbeelding

ThePaperSim schreef:
Een vraagje: Ruimt de rondrijdende stofzuiger ook de troep van peuters op, wanneer ze verf op de grond smijten enzo?

Mathijs was je denkik vast dankbaar voor deze vraag want hij mocht op mijn commando even lekker losgaan. Ouders en zus lopen gewoon langs en zeggen niks als je ze hier niet op aanstuurt! :LOL:

Afbeelding

Maar helaas is het antwoord nee. De stofzuiger is er drie keer langs gereden en zelfs een keer overheen. Ook zat de stofzuiger er een meter vanaf toen hij de omgeving ging scannen, maar de troep ligt er nog steeds!

Nog meer vragen? Verzoekjes?

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

08 Nov 2017, 20:19

Aaahh, jammer! D: Die peuters (en kinderen) blijven troep maken, dus in eerste instantie was ik heel erg blij dat er een stofzuiger in het spel zou komen. Maar dit is duidelijk een gemiste kans door het team. Misschien dat ik het ergens als suggestie in kan dienen, voor een volgende patch ofzo. Ik zou het namelijk heel erg waarderen al zou die optie er komen.

In ieder geval, bedankt voor het uitzoeken!

Verder ben ik wel benieuwd naar de dynamiek tussen katten en honden. Misschien dat je een (of twee, als het niet te druk wordt) honden in het gezin kan toevoegen, kijken hoe de katten en honden met elkaar omgaan en op elkaar reageren. Als je zin hebt. :P Lijkt me wel heel interessant. :F
Afbeelding

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

08 Nov 2017, 20:55

Aah, dat klinkt goed allemaal, dat de persoonlijkheden goed tot uitdrukking komen en ook de angsten! Dat wist ik nog niet. Arme Lola kijkt echt bang :O

Bedankt voor het uitzoeken! :F Verder ben ik heel benieuwd naar Brindleton Bay. Hoe is het op het eiland waar schijnbaar alleen dieren wonen? :P
(Misschien is dat ook wel een handige plek om een antwoord te vinden op @
ThePaperSim
‘s vraag :))
Afbeelding

Kympulse
Admin
:

08 Nov 2017, 22:56

Ja de persoonlijkheden komen goed tot uiting. Zo heb je bij Lola de optie om lekker de bank op te duiken en Dino kan je vragen om voor je te zingen! :LOL:

Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken over het missen van het behoeftepaneel. Als een dier iets nodig heeft dan geeft die dit aan door te bouwen naast de kattenbak, bij de voerbak of bij een baasje. Je kan vervolgens op het dier klikken en "wat is er?" selecteren. Je krijgt dan een schermpje rechtsboven in waar staat wat het dier nodig heeft.

Mari schreef:
Verder ben ik heel benieuwd naar Brindleton Bay. Hoe is het op het eiland waar schijnbaar alleen dieren wonen?

Hieronder informatie over het eiland waar alleen dieren wonen. Ik kwam er alleen geen honden tegen... Maar ik ben wel op zoek, alleen dat heeft dan weer te maken met het verhaallijn in mijn Let's Play! ;)

Afbeelding

Zeegras Eiland is een van de wijken in Brindleton Bay.

Op Zeegras Eiland vond ooit een mysterieuze schipbreuk plaats. Nu staat de wereldberoemde vuurtoren van Brindleton er en vind je er ook de grootste populatie zwerfkatten in de stad. De laatste tijd gaan er geruchten over vreemde bezoekers na zonsondergang...

Afbeelding

Een van de katten die rondliep op Zeegras Eiland.

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

09 Nov 2017, 07:15

Leuk, alweer zo snel een update! Ik heb nauwelijks previews en filmpjes gekeken wegens gebrek aan tijd, maar volgens mij voegt dit ook een hoop nieuws toe wat we nog niet hadden kunnen weten. :)

Kympulse schreef:
Je kan vervolgens op het dier klikken en "wat is er?" selecteren. Je krijgt dan een schermpje rechtsboven in waar staat wat het dier nodig heeft.

Hier ben ik echt heel blij mee! Natuurijk kun je ervoor zorgen dat de voerbak vol blijft en de kattenbak schoon en geen omkijken hebben naar je kat, maar daar zou niet zoveel aan zijn. Als baasje van een hond die maar al te graag om aandacht komt vragen (misschien een beetje te veel :LOL: ) is het “wat is er?” verhaal mij maar al te bekend! Aah, de diepe ‘conversaties’ die ik soms heb met mijn hond, waarbij haar kop van links naar rechts kantelt in een wanhopige poging om mijn gebrabbel te begrijpen.. :LOL:

Ik denk dat die stijlvolle kat net geadopteerd is door Cora :LOL:

Hnnng, ik begin nu echt enthousiast te worden voor dit pakket! Nog maar heel even en tot die tijd kunnen we vast in de stemming komen met jouw avonturen! ^^
Heel erg benieuwd naar je let’s play dus! :F
Afbeelding

Alexxje
De Koeplant
Badges: 4
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Meeting Hier vanaf het begin

09 Nov 2017, 13:45

Aaah dit ziet er allemaal zò leuk uit! Ik kan niet wachten om het zelf allemaal te ontdekken.
Afbeelding
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11