• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Stedelijk Leven

17 Aug 2016, 19:50

Afbeelding

De Sims 4: Stedelijk Leven
Uitbreidingspakket

Release: 3 november 2016
Adviesprijs: €39,99

Neem je Sims mee naar de stad in De Sims 4 Stedelijk Leven!
Kunnen je Sims niet wachten om de buitenwijk te verlaten? Vervul hun dromen in San Myshuno waar ze spannende wijken kunnen verkennen, hun intrek in een nieuw appartement kunnen nemen, naar leuke festivals kunnen gaan en meer. In De Sims 4: Stedelijk Leven kunnen je Sims de voordelen en uitdagingen ervaren van hoe het is om op de lip van andere Sims te wonen. Werk jezelf omhoog van een klein appartement naar een penthouse als je Sims aan nieuwe carrières beginnen!

Verken San Myshuno. Deze drukbevolkte stad heeft voldoende unieke wijken om je Sims tal van verkenningsmogelijkheden te geven. Laat je van je creatieve kant zien in het Kunstkwartier of zing een nummer in de Karaokebar in het Modedistrict. Ga naar de Specerijenmarkt om basketbal te spelen, of nodig een paar vrienden uit om een potje te gamen na een lange dag op kantoor in de Binnenstad.

Ontdek levendige culturele festivals. Festivals vormen een geweldige kans om je horizon te verbreden. Laat je Sims straatartiesten bewonderen, meedoen aan wedstrijden en kennismaken met personen uit alle lagen van de samenleving. Bekijk de Curry Uitdaging op het Specerijenfestival of steek vuurwerk aan met een spannend afspraakje op het Liefdesfestival.

Woon in appartementen en bouw een band met je buren op. Tal van nieuwe buren betekenen tal van kansen voor nieuwe relaties, zowel goede als slechte. Je Sims krijgen nieuwe beste vrienden of worden misschien wel verliefd. Maar krijgen die dan ook gelijk een sleutel? En hoe zit het met die lawaaierige buren en hun feestjes die tot in de vroege ochtenduurtjes doorgaan? Jij zult moeten beslissen hoe je daarmee omgaat; als je ze niet kunt verslaan, moet je ze misschien met gelijke munt terugbetalen.

Werk jezelf omhoog van een startersappartement naar een penthouse. Het kiezen van het juiste appartement voor je Sims kan best een uitdaging zijn. Je zult je de charme van je eerste stekkie af moeten wegen tegen mogelijke problemen zoals kakkerlakken of lekkende pijpen. Help je Sims zich omhoog te werken naar een Wolkenkrabber Penthouse met een geweldig uitzicht en zelfs een Pratend Toilet!

Stort je op nieuwe metropolitaanse carrières. Er zijn tal van nieuwe kansen in de stad dus zorg dat je Sims daarvan profiteren. Als politicus kunnen je Sims dramatische toespraken geven als ze vechten voor een goede zaak. Maar misschien geven ze wel de voorkeur aan een wat verfijndere carrière zoals kunstcriticus of culinair recensent. Of ze kunnen de massa inspireren door iets in sociale media te doen.

Meer informatie?

↬ Sinds 17 augustus waren er al geruchten over dit uitbreidingspakket:

Afbeelding

O Sim BR heeft een registratie van het 3e Sims 4 uitbreidingspakket gevonden. De website is een officiële Braziliaanse website voor video Game Rating. De Braziliaanse naam staat op de registratie, maar google Translate maakt er van: The Sims 4 Life in the City & De Sims 4 Het leven in de stad.

Wat vind jij van dit derde thema en wat verwacht je dat er in het pakket zit? En gok de officiële naam! Laat het weten in de reacties!

Bron: Twitter OSimBR

Nog geen lid van Town of Plumbobs? Registreer je dan hier!

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: De Sims 4 Het Leven in de Stad ~ Uitbreidingspakket #3!

17 Aug 2016, 19:59

Oeh... Ik hoop en hoop en hoop dat we er een mooie nieuwe wereld bij krijgen.. met... APPARTEMENTEN! (A) :spring:

Hmm.. en qua naam gok ik... De Sims 4 De Stad In!

Lenaflux
Oprichter
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Meeting Hier vanaf het begin
De Oprichters

17 Aug 2016, 20:50

Ooohhh, appartementen zouden vet cool zijn! Als die erin zitten er is wel een grote kans dat ik het zou kopen! Al ben ik nu bang dat ik al te veel ga verwachten van gewoon de naam en dan teleurgesteld ga zijn met het eindproduct :p
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kympulse
Admin
:

17 Aug 2016, 20:53

Achja.. misschien. Maar ik moet zeggen dat ik wel vind dat er een stijgende lijn zit in de kwaliteit van de accessoirespakketten die we inmiddels hebben..
dus wie weet trekt deze kwaliteitsgroei zich ook door naar de uitbreidingspakketten.

Ze hebben er in ieder geval lang aan kunnen werken dus kom maar op met vooral een nieuwe wereld, want wat extra ruimte zou wel fijn zijn! :$

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

17 Aug 2016, 22:28

Yes een nieuwe uitbreiding! Daar zat ik al een tijd op te wachten. Ben benieuwd.

Kympulse
Admin
:

17 Aug 2016, 22:35

Het is inderdaad hoog tijd. Ik ben ontzettend benieuwd naar de herfst teaser en de aankondigingstrailer! Kom maar op met die info!

En.. Welkom op het forum! ;)

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

18 Aug 2016, 07:28

Welkom, Zorais! ^^

Ik ben blij dat er een nieuw uitbreidingspakket komt, maar ben over het (vermoedelijke) thema eerlijk gezegd niet zo enthousiast :sad:
Zelf had ik gehoopt op iets met huisdieren, seizoenen of familie om het leven en de wereld te verrijken, niet weer zo'n 'feestpakket'. Maar dit is alleen nog maar een naam natuurlijk, en appartementen klinken dan wel weer leuk!

Kortom: laat de speculatie maar beginnen! :F
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

SimKennee
Een Bakje Yoghurt
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Team Valor Middelbare Scholier
Hier vanaf het begin

19 Aug 2016, 12:17

Hey Allemaal,
Ik ben ook wel benieuwd wat er allemaal gaat komen, Ik heb eigenlijk wel zin in een Nieuwe Wereld. :P
Ik vraag me af of het iets wordt met appartementen, winkels, en al die dingen die gebeuren in De Stad. ;D
Maar het wordt afwachten wat het allemaal wordt.. ;P
EA Origin-ID: SimKennee Forum ID: SimKennee
Website: Simmers Dagboek http://simmersdagboek.weebly.com/

SIMSnippets
Reset Sim
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

19 Aug 2016, 12:19

Appartementen lijken me geweldig, alleen dan niet die van de Sims 3.
Ik zit voor mijn gevoel nu al zo lang te wachten op een nieuwe uitbreiding dat het me niet eens meer uitmaakt wat er komt, als er maar wat komt. :P

Marii
Luie Lama
Badges: 6
:
2 Jaar Lid I Brought a Friend
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

20 Aug 2016, 11:20

hmmm ik ben benieuwd!

ik moet zeggen dat ik eigenlijk weinig met die uitbreiding heb gespeeld in de sims 3. al hoop ik wel dat de vampiers terug komen ;)
Afbeelding

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

20 Aug 2016, 14:27

Vampiers. Ja, dat was tof.
De appartementen zouden ze in Sims 4 best goed kunnen uitwerken denk ik.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

20 Aug 2016, 16:39

Het thema staat me wel aan, eigenlijk. Ik miste wel een beetje dat grote stads gevoel. :$
Al hoop ik wel dat ze de (hypothetische) appartementen dan wel goed uitvoeren - zoals wat ik had vernomen van De Sims 2, ook al heb ik die uitbreiding nooit gespeeld.

Eigenlijk de enige ''eisen'' (een eigenlijk iets te groot woord ervoor) die ik heb zijn: een nieuwe wereld, een nieuw goed universeel systeem (bijvoorbeeld zoals ze clubs hebben gedaan, of het kunnen openen van een eigen winkel) en een nieuwe bovennatuurlijkheid.
Verder ben ik al lang blij dát er iets komt, en ben ik gewoon heel erg benieuwd naar wát er komt. :F
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

30 Aug 2016, 09:49

We kunnen weer verder speculeren! =O

Fansite Sims Community heeft een e-mail ontvangen van een mysterieuze afzender genaamd "Sim Nonymous" met als titel "City Life". In de e-mail stond niets meer dan een render die zou horen bij het potentieel volgende uitbreidingspakket: City Life. De render lijkt van papier ingescand te zijn. Boven de render stonden vier bullet points: appartementen, basketball, culturele festivals en politieke carrière.

Afbeelding

Bron: Simscommunity.info

Wat denken jullie van deze e-mail en inhoud? Wat zouden jullie vinden als appartementen, basketball, culturele festivals en een politieke carrière zouden worden toegevoegd aan het volgende uitbreidingspakket?
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
:

30 Aug 2016, 22:14

Natuurlijk ben ik blij als appartementen erbij gaan komen, en nieuwsgierig naar de uitwerking van de culturele festivals.
Het klinkt interessant en ook echt iets van deze tijd :!:

Nu maar hopen dat meneer of mevrouw Sim Nomynous niet een of andere grappenmaker is! :vlag:

Deborah
Een Bakje Yoghurt
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

31 Aug 2016, 16:20

Ik vond de appartementen in De SIms3 niet echt geweldig, maar was dol op de uitbreiding in De Sims2!

Dus, ik hoop dat ik weer een groot kavel tot mijn beschikking krijg, en dat ik daar een leuk straatje op kan bouwen met zo'n 6 appartementen. Is leuk voor de sociale kant van mijn sims, en ik hoef niet te laden om bij ze op visite te gaan.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8