Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Sneeuwpret

19 Okt 2020, 18:33

Afbeelding
De Sims 4: Sneeuwpret
Uitbreidingspakket

Release: 13 november 2020
Adviesprijs: €39,99

Op Zoek Naar Spanning
Stel de vaardigheden en het uithoudingsvermogen van je Sim op de proef met activiteiten in de bergen. Zigzag naar beneden op je ski's, trek je stoute snowboard aan, of glijd gezellig met een andere sim op de slee naar benee. Ga je liever omhoog? Verbeter de klimvaardigheden van je Sim en daag ze uit om naar de top te klimmen tijdens spannende en soms gevaarlijke excursies.

Vind je innerlijke zen
Laat de zorgen van je Sim varen in de natuurlijke, warme bronnen en kom daarna tot rust onder het genot van een hotpot rond de kotatsu, of ga gezellig met andere Sims wandelen door bamboebossen en sneeuwlandschappen. Vind de kalmte in jezelf door rustgevende wandelingen te maken en naar kalmerende muziek te luisteren om de baas te worden over je emoties en je innerlijke zen te vinden.

Creëer Jouw Heiligdom
Of je nu liever gaat voor de traditionele details of de moderne vleugen van de op Japan geïnspireerde meubels en decoraties, je kunt altijd een huis ontwerpen dat helemaal bij jouw smaak past dankzij de shoji-deuren, ramen en schermen, tatami's en meer. Trek je schoenen uit en zet ze in de genkan waar ze prachtig verlicht worden door de papieren lantaarns, of creëer buiten je eigen rotstuin!

Bepaal je levensstijl
Ontgrendel nieuwe veranderingen in je persoonlijkheid of relaties dankzij Levensstijlen en Gevoelens. Levensstijlen worden aangepast op de acties en gewoontes van je Sim, en het gedrag van je Sim zal daarop aansluiten. Gedeelde ervaringen wekken Gevoelens op en hebben een blijvend effect op de relaties tussen je Sims, waardoor hun sociale interacties zullen veranderen.  

Meer informatie?

Kympulse
Admin
Badges: 23
:
Meeting Manager De Verzamelaar
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer

Re: The Sims 4 Snowy Escape

19 Okt 2020, 20:41

Oke, ik ben wel benieuwd naar de pack en de trailer. Want als ik nu zo nadenk over het thema en kijk naar deze plaatjes, had ik eerder een gamepack verwacht dan een uitbreidingspakket.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

19 Okt 2020, 21:15

Daar is dan eindelijk dat sneeuw/wintersport-thema uit die enquête... :P Hmm, ik had het eigenlijk ook verwacht in de vorm van een gamepack. Ben benieuwd of de trailer morgen een indicatie geeft van hoe uitgebreid (heh) het pakket gaat zijn.

(Oké maar als er een Japan-achtige wereld in zit ben ik sowieso al geïnteresseerd :LOL: :mask: )
Lees ≡HORIZON≡ | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Froos
Sociaal Konijn
Badges: 8
:
De Verzamelaar 2 Jaar Lid
De 365 1 Jaar Lid
Coole Creator TOPper van 2019

19 Okt 2020, 23:38

Toch wintersport :)
Dacht ik al. Eindelijk weer een 'normaal' EP voor het hele gezin. Lekker skiën en snowboarden in Mount Komorebi.

De aziatische wereld spreekt mij erg aan. Soort Himalaya ofzo....Leuk :spring:

Ben benieuwd naar de trailer morgen :O EA: Don't let me down :irri:

Psst...Eerder vandaag zag ik in een video van Pixelade dat zelfs: Lilsimsie, Deligracy, JamesTurner en Simlicy hebben meegewerkt aan dit pakket. Wow! Dat is tof! 
Volgens mij hebben Gamechangers nog niet eerder meegewerkt aan EP's :O

Kympulse
Admin
:

20 Okt 2020, 00:38

Zeker tof dat er input van simmers is gebruikt bij dit pakket, dus op dat vlak beloofd het wat goeds. Ik vind het wel weer jammer dat het telkens om dezelfde namen gaan die eerder al 'geëerd' zijn in onder andere Vampieren en Word Beroemd.

MissDiwy
Moderator
Badges: 15
:
De Wisseltrofee De 365
De Wandelende Encyclopedie De Organisator

20 Okt 2020, 10:38

Ik ben ook erg benieuwd naar dit pakket en ook omdat ik dit ook als gamepack verwachte, maar ik wacht af wat ze ons gaan laten zien. De plaatjes zien er in ieder geval al goed uit.
Ik hoop dat het inderdaad dan een uitgebreid pakket gaat zijn...

Het is tof dat ze gamechangers mee laten werken, maar het is wel jammer dat dezelfde gamechangers iedere keer voorbij komen terwijl ze er zoveel hebben

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

20 Okt 2020, 10:50

Dat er gamechangers hebben meegewerkt aan het pakket verklaart wel de -voor de verandering- goede marketing in dit plaatje, met een focus op "voor de hele familie". Hopelijk is er ook meer voor kinderen te doen dan sleeën. :P
Maar ja, altijd dezelfden inderdaad...

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

20 Okt 2020, 17:04

De trailer is live!
De Sims 4 Sneeuwpret komt uit op 13 november.

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: De Sims 4 Sneeuwpret

20 Okt 2020, 17:29

Ik hoop dat je je skischoenen en warme kleding klaar hebt staan—Het De Sims™ 4 Sneeuwpret Uitbreidingspakket gaat je op 13 November, 2020 niet in je koude kleren zitten! We gaan naar de op Japan geïnspireerde wereld van Mt. Komorebi, waar je kunt kiezen of je actief wilt gaan wintersporten of lekker rustig wilt ontspannen. Kies een Levensstijl die bij jou past! Ik zie jullie op de top van de berg, Simmers!

Een frisse neus halen
Adem de frisse berglucht in en verbeter de vaardigheden van je Sim in het klimmen, skiën en snowboarden. Als ze ooit van die beginnerspiste af willen komen, moeten ze toch een tandje bij zetten. Als ze het eenmaal onder de knie hebben, neem je de stoeltjeslift naar de grotere skipistes en de klimroutes naar de top. Zelfs vallen ziet er daar cool uit... toch? Maar als je Sims echt goed worden, maak dan de blits met een lichtgevend board en de chicste sneeuwuitrusting.

En het is niet alleen voor volwassenen. Kinderen kunnen skiën en snowboarden op de minder uitdagende pistes, terwijl ouders met hun peuters kunnen gaan sleeën. Sneeuwpret voor alle leeftijden!

Afkoelen
Als je Sim een paar keer te vaak onderuit is gegaan en wel wat ontspanning kan gebruiken, zoek dan de rust in Mt. Komorebi op. Breng een bezoekje aan het Onsen Badhuis om je Sim te ontdoen van alle stress (en blessures!) . Bestaat er iets beters dan kijken hoe de stoom van het water omhoog komt na een lange dag? Precies, dat vonden wij ook.

Zelfs de wandelpaden net buiten de stad bieden steeds iets nieuws. Verken bamboebossen, stop even bij het kerkhof om het leven te overdenken of bezoek de bergtempel met vrienden om de échte Mt. Komorebi-ervaring te krijgen. Vergeet niet om je goed aan te kleden. Het ligt er maar net aan waar je bent, maar het kan er flink koud worden!

Afbeelding

Bouwen maar
Huur een van de vakantiekavels of bouw je eigen huis als je aankomt in Mt. Komorebi! In de stad kun je overal inspiratie opdoen voor je nieuwe project, wat dat dan ook mag zijn. Nieuwe items zoals Shoji-deuren, dakpannen en tatami's belichamen de Japanse inspiratie achter het pack, en in de toekomst kun je ook met aanpasbare platforms gaan spelen! Maar dat is nog niet alles. Vul je huis met zowel modern als traditioneel meubilair, en vergeet vooral de kotatsu niet zodat je gezellig met een groep vrienden hotpot kunt eten.

Buiten kun je genieten van het vredige berglandschap. Voeg koi toe aan je decoratieve fonteinen en leg een rotstuin aan in de schaduw van Japanse esdoorns—de keuze is helemaal aan jou!

Dus, wat is jouw ontsnapping? Doe de quiz!

De Sims 4 Sneeuwpret is vanaf 13 november 2020 om middernacht beschikbaar op Origin (voor Mac en PC) en om 10.00 uur PT voor Steam, Xbox One en PlayStation® 4!

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

20 Okt 2020, 17:49

*Ademt diep in* ... JAPAAAAAAAAAAAAAAAN!!! :hart: :spring: @P@

De naam van het pakket vind ik wel een beetje bijzonder aangezien de sneeuwpret meer een extra'tje lijkt als ik de trailer zo zie, maar ik vind het helemaal niet erg dat er ook een hele berg Japan-geïnspireerde content is! =O :hart:

Aangezien ik nu 3 maanden in Japan zou moeten zitten (thanks, Covid... :argh: ) is dit pakket een welkome troost. :@

(Ik moet mijn werk nog even afmaken en kom dan uitgebreider terug op de trailer en blog :vlag: Maar AAAAAAAAAAAAAHHH. DIE SPULLETJES!!!!)

Ladysims
De Weerwolf
Badges: 4
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker TOPper van 2018

20 Okt 2020, 18:54

Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht als uitbreidingspakket. Ik benieuwd hoe het gaat zijn met de sneeuw aangezien niet iedereen sezoeien heeft.  :?:

Persoonlijk lijkt dit pakket niet echt mijn ding (behalve de Japan geïnspireerde dingen :hart:), maar wie weet wordt ik wel positeif verrast. 

MissDiwy
Moderator
Badges: 15
:
De Wisseltrofee De 365
De Wandelende Encyclopedie De Organisator

20 Okt 2020, 19:03

De wereld en de spullen zien er echt mooi en leuk uit!
De sneeuwpret ziet er gezellig uit, maar inderdaad als een extraatje dus ik ben benieuwd naar de gameplay trailer

Kympulse
Admin
:

20 Okt 2020, 21:15

Ik ben blijer met het Japan gedeelte dan met de sneeuw, maar wel benieuwd naar meer info en het uitproberen van het pakket ^^

Froos
Sociaal Konijn
Badges: 8
:
De Verzamelaar 2 Jaar Lid
De 365 1 Jaar Lid
Coole Creator TOPper van 2019

20 Okt 2020, 22:19

Matcha schreef:

Hahaha...Toen ik zag dat het Aziatisch en Japan was, dacht ik al. Matcha glijdt van haar stoel en ligt onder de tafel te hyperventileren :LOL:  :LOL:

Even serieus... Ik ben positief verrast. Ik zie veel leuke dingen als skiën, snowboarden, bergbeklimmen en sleetje rijden. Eindelijk weer wat familie activiteiten, en die sushi tafel ook :O
De wereld ziet er prachtig uit. Ik moet zeggen de werelden worden steeds mooier en beter in de Sims4. Volgens mij zag ik ook een soort festival, altijd leuk. Maar ook iets wat ik niet kan plaatsen. Kijk maar even op 0:57. Wat is dat, lijkt wel een soort Pokemon achtig iets? Wat moeten we daarmee? Ben benieuwd ;P 

Volgens mij hadden de Gurus het maandag ook over een half-pipe, maar die zie ik in de trailer niet terug. Of ik kijk erover heen ;) Want dan zou je ook kunnen snowboarden in bv. Willow Creek als het winter is :chill: Dat nieuwe gevoelens en levensstijl systeem ben ik ook erg benieuwd naar :) Enige minpuntje tot nu toe: Ik zie geen hotels of resorts :sad: Maar goed dat is het enigste ;)

Na eco-leven en de journey to Floptuu ben ik weer eens positief over een pack. Ja, hier kan ik wel wat mee in mijn simsverhalen :)

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

20 Okt 2020, 23:47

Froos schreef:
Matcha schreef:

Hahaha...Toen ik zag dat het Aziatisch en Japan was, dacht ik al. Matcha glijdt van haar stoel en ligt onder de tafel te hyperventileren :LOL:  :LOL:

NNnnouuuuu, zo erg is mijn obsessie nou ook weer nieeeeet... Oké, ja, je hebt helemaal gelijk. :LOL: :mask:

Mijn reactie is eigenlijk hetzelfde als die van Froos; positief verrast en eindelijk weer eens enthousiast na heel veel pakketten die helemaal niet in mijn straatje waren. Yay! :spring:
Het is me ooit gelukt om een traditioneel Japans huis te bouwen, maar deze spullen zijn zeer welkom! En zo mooi! En eindelijk een échte kotatsu (de sushi tafel :P ), tatami vloer en schuifwanden. En een onsen! (heetwaterbron) =O Wel de westerse interpretatie, want de Sims hebben (zwem)kleding aan. :LOL: De maffe mascotte is dan wel weer on point. :P
En een nieuwe keuken - een móóie nieuwe keuken! Eindelijk! :F

Geen idee wat dat pokémon-achtige ding is, wellicht zo'n soort wezen dat je Sim volgt zoals ook bij Magisch Rijk en Journey to Floptuu zit? Oh! Dat festival lijkt trouwens op het jaarlijkse Sapporo Snow Festival. Dan is het centrale park van de stad versierd met gigantische sneeuwsculpturen. :F

Ook de winteractiviteiten zien er inderdaad leuk uit. Hopelijk zijn ze allemaal geschikt voor de hele familie (waar dat realistisch is, niet dat ik peuters hoef te zien bergbeklimmen... :P ). En als er één ding is dat ik mis in de Sims 4 is het betekenisvolle relaties en persoonlijkheden, dus ik ben heel blij dat daar eindelijk wat aan gaat gebeuren. Ik zal proberen mijn verwachtingen te temperen, maar hopelijk wordt het de overhaul die het spel nodig heeft. En als ze verstandig zijn stoppen ze het in een gratis patch, anders weet ik al wel hoe de community gaat reageren. :P

Jaaaaa, dat wordt genieten van ieders plaatjes en verhalen hier op TOP! :love: