Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Wordt jouw sim een Style Influencer?

03 Okt 2018, 04:25

Afbeelding

Er komt een nieuwe carrière naar De Sims 4!

Binnenkort, maar wanneer is nog niet bekend, komt er een patchupdate met gratis content uit. Een van de nieuwe features is een nieuwe carrière!

Style Influencer
Style Influecer is een gloednieuwe carrière die binnenkort beschikbaar is voor De Sims 4. Een carrière geïnspireerd op bloggers en modesites. Met deze carrière zal je sim artikelen schrijven, praten over stijl en als je sim op een hoog genoeg niveau is, kan hij of zij andere sims een makeover geven en trends starten.

Deze carrière is een thuiswerkcarrière en werkt hetzelfde als de carrières uit Stedelijk Leven en het tuinieren die in de periode van Jaargetijden uitkwam. Je kunt er voor kiezen om je sim naar het werk te sturen, maar je kunt er ook voor kiezen om thuis te werken aan het voltooien van opdrachten.

Afbeelding

Tekentablet
Met deze carrière kun je een nieuw object verdienen bij een van de promotiemomenten. Maar het is ook een leuk voorwerp om in de inventaris te hebben van jouw creatieve sims. Er wordt een sketchpad toegevoegd aan het spel. Daarmee kan jouw sim digitale kunstwerken maken die op te hangen zijn in het huis van jouw sim.

Er komen nieuwe kunstwerken met deze tekentablet, dus mocht je inmiddels alle schilderijen met de ezel ontdekt hebben is dit object een leuke opvolger voor je sim om mee te ontwerpen.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Wordt jouw sim een Style Influencer?

03 Okt 2018, 07:13

Wat leuk dat er weer een gratis (thuiswerk) cartière bij komt! =O Hij lijkt best veelzijdig, daar hou ik van! Ben benieuwd naar hoe dat starten van trends zal werken. Loopt dan ineens iedereen met een tulband op of in het roze rond of zo..? :LOL:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

03 Okt 2018, 13:12

Cool dat de carrièrelijst weer groeit! En met een best interactieve carrière nog wel! =O
Naar wat ik ervan begrepen heb is dit een non-gamebreakende manier om townie makeovers te doen, gaaf. :F 

@Mari , Wat dacht je van een sac banane ? ;P 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

03 Okt 2018, 15:00

Ja ik ben ook erg blij met de nieuwe carrière! En top dat ze laatste carrières zich meer richten op thuiswerkcarrières. Veel meer gameplay, maar als je een keer geen zin hebt dan stuur je de sim gewoon naar zijn of haar rabithole werkplek :P

MissDiwy
Moderator
Badges: 12
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

13 Okt 2018, 10:32

Ik ben ook echt superblij met de carrière, ik weet zeker dat ik een sim heb die graag een Style Influecer wil worden ;)
Kan niet wachten om al die rare geklede sims een make-over te geven :D