mipjip
De Plumbob
Badges: 1

leuke opties die nog ontbreken in sims 4 vampiers

08 Aug 2019, 14:03

een jaag optie in het spel vampieren 
dat de lekkerste sim overblijft om die dan te bijten in nek of arm bij vrienden of zomaar
hadden we ook in sims 3 na middernacht en bovennatuurlijk
plasma vleermuizen om sims te kunnen bijten  
de opties intimiteren, aanbieden om je in een vampier te veranderen als je vrienden bent, drinken, hypnotiseren
Modmelding ThePaperSim - Bericht samengevoegd met topic: De Sims 4 Bucketlist

Myrthe
De Strever
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

Re: De Sims 4 Bucketlist

15 Apr 2020, 12:53

Ik vind het wel leuk om te zien dat veel dingen die in dit topic genoemd zijn ook echt uitgekomen zijn!  :D

Ik heb zelf ook nog wel een aantal dingen die ik graag in de toekomst zou willen zien, ten eerste dit kleine dingetje wat denk ik niet heel moeilijk zou moeten zijn (?):
De stadsfestivals toevoegen op de kalender die bij Seizoenen zit. 
Ik speel nu met twee gezinnen in 1 save, waarvan bij het ene gezin iemand met het 'Stedeling'-doel. Zij moet daarvoor vaak naar de festivals, maar het lijkt me handig als die ook op de kalender komen te staan zodat ik een beetje kan anticiperen wanneer ik van gezin moet wisselen. Vind het namelijk jammer dat ik dat nu midden in m'n spel moet doen, want nu zie ik vaak pas dat er een festival is zodra het al begonnen is (vanwege de melding).  :F 
Ook buiten dit ga ik sowieso graag naar de festivals maar ik heb geen idee wanneer ze nou eigenlijk zijn dus mijn Sims zijn vaak dan net naar hun werk o.i.d. en dat vind ik jammer, want anders had ik ze bijvoorbeeld vrij laten nemen. :)

En ten tweede lijkt het me ook tof om een winterse vakantiewereld te hebben in bijvoorbeeld een gamepack. Met snowboarden en skiën, warme chocolademelk halen bij kraampjes (kerstmarkt-achtig), apres ski etc. :) De winterse vibe mis ik nu nog een beetje. Seizoenen heeft het natuurlijk wel, maar verder dan schaatsen gaat het ook niet echt. 
Afbeelding

Froos
Sociaal Konijn
:
2 Jaar Lid De 365
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2019 De Fotograaf

15 Apr 2020, 22:53

Oh wat leuk @
Myrthe
 Een wintersport vakantie bestemming lijkt me ook heel tof. 
Ik wou nog altijd een soort boerderijleven. Het platteland dus. 
Als EA goed naar de community heeft geluisterd komt die hopelijk in de 6 month roadmap eraan (A) Ik hoop het zo :spring:

Myrthe
De Strever
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

16 Apr 2020, 11:45

@
Froos

Boerderijleven lijkt mij ook echt heel leuk! Koeien, kippen houden enzo lijkt me echt top en past ook echt bij wat we al hebben. Alleen... ik twijfel wel een beetje. Want in de roadmap hadden ze het alleen wel over echt iets wat voor velen als verrassing zou komen... en Boerderijleven wordt toch echt wel vaak aangevraagd.  :geek:
Maar misschien wordt het wel een gamepack? Want daar hadden ze het over iets 'unieks', en een boerderij is eigenlijk een van de weinige dingen die ik kan bedenken die nog nooit eerder voorgekomen zijn! 
Afbeelding

Isja
De Koffiemuts
Badges: 2
:
Kusje erop? De Bonsai

17 Apr 2020, 22:56

Boerderijleven ijkt mij ook echt geweldig, het is zeker iets wat ik nog wel heel graag in de sims zou willen zien! Ik speel niet veel computerspelletjes, eigenlijk vooral de sims of harvest moon (een hele serie aan boerderij simulatie spellen) dus boerderijen in de sims zou alles perfect combineren! ^^ Ik ben ook heel benieuwd of het er nu aan zit te komen, ze hadden het inderdaad wel over 'iets unieks', dus het zou kunnen. 
Bouwtopic: Isja's bouwsels

esmeesluiter
De Snorrebaard
Badges: 4
:
Kusje erop? De Verzamelaar
Basisschoolleerling Vrouw

18 Apr 2020, 14:01

Ik vind zelf dat de sims veel geld vraagt voor kleine dingen,
Ik hoop dat er in plaats van een pack een keer een gratis update komt met leuke dingen! Niet iedereen kan namelijk packs kopen.
In die update wil ik dan bijvoorbeeld... 
  • Gameplay met baby's 
  • VEEL extra CES dingen!
  • Nog een wereld maar dan weer met een ander thema zoals.... een middeleeuws dorp!
En natuurlijk nog meer dat ik nu niet kan bedenken haha
Hoi ik ben Esmee!