Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Bucketlist

17 Apr 2017, 01:08

De Sims 4 Bucketlist

In De Sims 4 hebben we al een aantal nieuwe dingen erbij gekregen in patchupdates en kunnen kopen in diverse pakketten. Maar er zijn nog zeker thema's en features die simmers op hun wensenlijstje hebben staan!

Wat zou jij graag nog in het Sims 4 spel zien komen?

Vertel ook meteen waarom en wat je ermee in het spel kan! En probeer het realistisch te houden. Denk aan wat er kan, past en mogelijk is in De Sims 4! ;P
Open werelden is bijvoorbeeld niet mogelijk in De Sims 4, vanwege de manier waarop de werelden gebouwd zijn.

Verzoek om dit topic te beschouwen als een wensenlijstje, niet als een lijst met eisen! :geek:

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: De Sims 4 Bucketlist

17 Apr 2017, 01:27

Ik heb een paar dingen op mijn wensenlijstje staan die wel meer simmers roepen... (A) of sommige zelfs eisen :irri: Chil mensen!

Zo zou ik graag huisdieren, seizoenen en studentenleven ontwikkeld zien worden, al zou ik studentenleven ook niet enorm missen ofso, maar ik vind het mooier voor mijn legacy om een breder verhaallijn en het leven van de erfgenaam meer diepgang te geven. :school: En als het komt met extra beroepen, of dat je na je studie een paar treedjes hoger op de carrièreladder komt is helemaal mooi natuurlijk!

Huisdieren zou ik graag willen omdat ik zelf twee katten heb en zo'n beetje bijna mijn hele leven met huisdieren omringt ben. Natuurlijk zijn er zat mensen die geen huisdieren hebben, maar voor mij maakt dat een familie echt af. Zo zou ik met dat pakket ook mijn appartement kunnen nabouwen. Want er staan hier genoeg kattenspullen in mijn huis :kat: En mijn katjes natuurlijk! :hart:

Seizoenen zou ik graag willen omdat dat het spel ook realistischer maakt. Al mis ik het niet heel erg als ik gewoon aan het spelen ben, maar ik merk wel dat ik het mis als ik met Levenslijn bezig ben. Het is altijd mooi weer wat wel weer heel makkelijk is met plaatjes in de verkeerde volgorde schieten voor je verhaal, omdat dat nou eenmaal beter uitkomt, maar ja, met kerst of herfst of dat soort dingen lijkt het ook zomer. Ik denk dat er heel wat mooie sfeerplaatjes in mijn verhaal zouden komen als seizoen er zou zijn :zon: :wolk: :regen: :sneeuw: :bliksem: :nacht: Wat je er mee zou kunnen in het spel vind ik dan weer een lastige. De paraplu terug is leuk, als die maar niet zo snel kapot gaat als in De Sims 3, want ik op gegeven moment gaf ik mijn sims gewoon geen paraplu meer. Maar dat ze kunnen verbranden of het koud hebben en dat het kan sneeuwen en regenen is natuurlijk wel leuk. Maar qua echt echt echt gameplay activiteiten weet ik het niet zo goed... Jullie nog ideeën?

Verder... Hmmm.. Ik zou het leuk vinden als je sims op cursus kunnen gaan voor vaardigheidspunten. Ook al is het in een rabbithole. Verder zou ik dingen zoals erfenis leuk vinden om te hebben in De Sims. Wasmachines, maar die komen misschien al met dat project accessoirespakket en ik hoop dat er ooit nog wenteltrappen in het spel komen. Past soms gewoon beter in een bepaald huis dan de standaard rechte trap. En er misschien iets wordt gedaan aan het automatisch opmaken van het bed bij het opstaan. Een rommelige tiener zit er nu niet echt bij.. :LOL:

Voor nu houd ik het hier even bij. Wie weet komt er nog iemand met leuke ideeën die mij ook weer weet te inspireren.

desims4jente
De Dreuzel
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

19 Apr 2017, 18:37

Hey, ik zou het namelijk heel leuk vinden moest er iets komen dat je Sims aan YouTube kunnen doen! Zo een eigen kanaal maken, vlogs en allerlei leuke video's kunnen maken :)) En dat je ook hun aantal abonnees kunt zien, en zelf kunt kiezen waarover de video zal gaan. Met een passende titel natuurlijk ;)
Zelf ben ik namelijk een beetje verslaafd aan YouTube zoals UnaGize, Kastiop enzovoort :D

Ook zou ik huisdieren en seizoenen  er nog aan toe voegen! En misschien iets met beroemdheden? O ja, zelf zou ik het een leuk idee vinden om bijvoorbeeld een afbeelding van google (ik zeg maar wat) dat je een optie krijgt om die op een t-shirt te plakken. Ik weet dat je daarvoor zelf kledij kunt maken bij mods, maar voor sommige mensen lijkt dit misschien moeilijk ;) Dus dat zou ik wel leuk vinden hihi.

Josienelien
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 8
:
2 Jaar Lid "Ik was erbij!"
Meeting 1 Jaar Lid
Kusje erop? TOPper van 2016

19 Apr 2017, 19:58

Schommels! Ik zou graag schommels hebben, die mis ik echt.
Maar naast voorwerpen mis ik ook echt Maxmotives, Sethour en een mogelijkheid om je sims makkelijk te vermoorden...
Ja, klinkt nogal morbide, maar er zijn momenten dat ik écht verder wil met de volgende generatie, maar die vrouw blíjft maar in leven :LOL:

Maar zoiets als de Tombstone in de Sims 2 zou handig zijn; ik heb graag meer controle over m'n Sims, dat zou handiger zijn voor het maken van verhalen ^^
Afbeelding
Some days, I amaze myself. Other days I put my keys in the fridge

Marii
Luie Lama
Badges: 6
:
2 Jaar Lid I Brought a Friend
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

23 Apr 2017, 17:54

Seizoenen en huisdieren is eigenlijk wat ik het meeste mis 
Afbeelding

Kympulse
Admin
:

23 Apr 2017, 18:11

Kan je dat ook toelichten @
Marii
? ;)

Marii
Luie Lama
:
2 Jaar Lid I Brought a Friend
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

23 Apr 2017, 18:26

@
Kympulse
  Jazeker ;) Seizoenen en Huisdieren omdat het dan allemaal realistischer lijkt weer. Nu is het altijd zomer en nouja ik vind dat niet realistisch. 
Afbeelding

lifeofasimmer
De Tragische Clown

09 Mei 2017, 12:51

Ik heb nooit de sims 3 gehad, dus ik snap al die commotie rond huisdieren niet, ik heb wel de serie van allthesegamez gekeken met studententijd, die lijkt me supergaaf om te hebben in de sims 4, kan je echt zon amerikaanse high school maken dat lijkt me super leuk

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

16 Mei 2017, 18:14

Josienelien schreef:
Maar naast voorwerpen mis ik ook echt Maxmotives, Sethour (...)

Dit! Absoluut dit! Ik heb deze cheat zo hard nodig! Ik haat het om steeds een dag te moeten wachten op het juiste moment om een plaatje te schieten. En als je even pech hebt lukt het niet op tijd en komt er weer een dag bij (of je moet het spel opnieuw laden, UGH!). SETHOUR PLEASE! :@

Josienelien schreef:
Maar zoiets als de Tombstone in de Sims 2 zou handig zijn; ik heb graag meer controle over m'n Sims, dat zou handiger zijn voor het maken van verhalen ^^

De Tombstone of L and D was awesome! Ik gebruik nu een mod voor poses waarmee je ook elke willekeurige Sim tevoorschijn kunt toveren, misschien heb je daar wat aan. Uitleg staat in dit topic.
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

M@@ike
De Oliebol
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

22 Mei 2017, 10:30

Wenteltrappen! Die mis ik echt het meest. Die lange trappen nemen zó veel ruimte in! Juist ook omdat de meeste dingen niet onder een trap kunnen staan...
100% Sim-fanaat, programmeur, docent en mafklapper: M@@ike!

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

31 Jul 2017, 11:56

Er zijn zoveel dingen die ik nog zou willen toevoegen - het zal dan ook niet bij één keer één post blijven bij mij :LOL:
Maar ik moest net ergens aan denken (waar ik al langere tijd aan dacht):

• Een manier om outfits op te slaan en te delen op de gallerij
    Momenteel heb je die 'Styled Looks' van EA zelf, maar ik heb dan zoiets: waarom kan je er zelf geen maken? Ik bedoel, als je je eigen outfit op kan slaan (desnoods in een andere interface dan bij de EA Styled Looks) dan hoef je niet élke keer uren in CAS te zitten voor elk outfit - je kan uit je eigen voorbeelden kiezen. Desnoods wordt er een nieuw kopje 'Lookbook' voor gemaakt, ook in de galerij. Dan kun je jouw stijl en combinaties delen met anderen, en zelf geïnspireerd raken door de ideeën van anderen.
    Volgens mij was dit ooit een keer (helemaal in het begin) aangekaart bij een SimGuru - jammer dat er tot nu toe (schijnbaar) nog niks concreets mee gedaan is. :c'
  • Collecties in bouwmodus
    Ik weet dat De Sims 2 die had, en volgens mij Sims 3 ook. Het was heel makkelijk om een eigen mapje te maken en daar je favoriete spullen in te doen, of één stijl aan meubelen bij elkaar te hebben. Zeker met de hoeveelheid pakketten die we nu hebben zijn er zoveel meubels, een beetje organisatie zou wel prettig zijn. De zoekfunctie is wel al een hele mooie toevoeging!
-----
Een aantal dingen die hier genoemd zijn (naast Studentenleven, Huisdieren en Seizoenen) zie ik ook wel zitten:

• Erfenis ( @
    Kympulse
    )
    Dit zou ik wel interessant vinden! Al kan je natuurlijk als je sim het huis uit gaat meenemen wat je wilt hebben. Maar als de familie overlijdt zou het natuurlijk raar zijn als alle spullen (het huis e.d.) zomaar van niemand zijn. Hoe werkt dit nu in het spel? (Ik heb nog geen generatie volgehouden in die paar jaar :LOL: ) Ik ben wel benieuwd hoe je dit voor je ziet / hoe je zou willen dat het systeem werkt. :P
  • Wenteltrappen ( @
    Kympulse
    , @
    M@@ike
     )
    Dit en hoektrappen. Volgens mij zaten wenteltrappen tot nu toe in elke editie, en het is gewoon een bouwersbenodigdheid - zeker met de verschillende muurhoogten. Met de hoogste muurgrootte is de trap nóg langer en neemt hij nóg meer ruimte in, dat werkt gewoon niet. Een wenteltrap of hoektrap zou zoveel handiger zijn. Ik snap dat het wat lastiger te coderen/animeren is met drie verschillende hoogtes maar ik vind dat het nu wel tijd wordt, eigenlijk. Ze moeten ze maar eens toevoegen in een grote bouwers-update. Bouwmodus kan nog veel verbeterd worden. :irri:
  • YouTube ( @
    desims4jente
    )
    In de Sims 3 Studententijd (volgens mij) zat er een blog-optie in het spel, die vond ik heel leuk. Je kon zelf je soort blog bepalen, posts schrijven, en je kreeg ook meteen te zien of je volgers kreeg of verloor. Dit zou makkelijk toe te passen zijn op een YouTube-achtig idee. SimTube, bij wijze van. Zeker omdat we al een Social Media carrière hebben is het leuk om hier op uit te breiden met verschillende actual social media. Met YouTube kan ik me dan verschillende dingen voorstellen. Het kopen van een slechte of goede camera (en statief) heeft effect op de videokwaliteit en hoeveel succes je hebt - een vlog opgenomen met een telefoon is natuurlijk minder mooi dan een met een goede camera. Je Sim kan een aantal soorten kanalen hebben - bijvoorbeeld een game-kanaal, nieuws-kanaal, beauty tips of life tips, persoonlijke ervaringen etc. - maar je kan alle soorten video's maken; dit kan je publiek wegjagen maar ook je audience verbreden. Kanskaarten waarbij je moet kiezen hoe je sim reageert [Je Sim is beschuldigd voor plagiaat. Een kanaal waarvan je nog nooit gehoord had heeft namelijk vorige week eenzelfde video online gezet. Hoe reageer je hierop? A) Je haalt de video van je kanaal, B) Je laat hem staan en zegt dat je niks verkeerds hebt gedaan, C) Je verontschuldigt je en vraagt wat de vlogger liever heeft.]. Kortom, het zou me wel super cool lijken - misschien als onderdeel van een Social Media Gamepack? Hmmmm, dat is een gedachte waar ik een keer op verder moet denken. :LOL:
  • Schommels ( @
    Josienelien
    )
    Jaaa, en andere speeltuintoestellen! Ik vind dat we wel bar weinig hebben voor onze speeltuinen. Zandbakken, speelhuisjes, glijbanen, schommels, wipwaps, trampolines... Er is zoveel omtrent speeltuinen wat nog mist. Ik - en vele anderen - hadden gehoopt dat er wat speeltuinequipment zou komen met De Sims 4 Ouderschap, maar helaas. En de kans op een speeltuin Gamepack (zeker na Ouderschap) is niet zo groot. ;(
  • Maxmotives & Sethour ( @
    Josienelien
    )
    Dat zou verhalenmakers en andere plaatjesschieters zo blij maken - waaronder ik! Soms dan wil je gewoon niet een kwartier op snelheid drie wachten tot je een plaatje van een maan kan maken. :/

-----
Ik heb nog zoveel andere ideeën, maar dan zou deze post wel een beetje uit zijn voegen springen. Tot de volgende aflevering maar weer. ;)
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

08 Jun 2019, 23:59

Aangezien ik niet de enige blijk te zijn die graag een universiteit-pakket wil ben ik wel benieuwd naar hoe jullie dat voor je zien. Wat zouden jullie in een 'studentenleven '-uitbreiding voor De Sims 4 willen hebben?
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
:

11 Jun 2019, 00:53

Okeee… Het is bijna 2 jaar dat er voor het laatst echt goed gebruik is gemaakt van dit topic met het doorgeven van wensenlijstjes met motivatie. Leuk om even te kijken wat daarvan in de afgelopen 2 jaar realiteit is geworden!

Kympulse schreef:
Zo zou ik graag huisdieren, seizoenen en studentenleven ontwikkeld zien worden....

Kijk eens aan. Twee van de drie dingen die ik 2 jaar geleden op mijn lijstje had gezet ^^ Honden & Katten en Jaargetijden zijn uitgekomen. Nou Universiteit nog in 2020 en Kymmetje uit 2017 is happy! :LOL:

desims4jente schreef:
Hey, ik zou het namelijk heel leuk vinden moest er iets komen dat je Sims aan YouTube kunnen doen! Zo een eigen kanaal maken, vlogs en allerlei leuke video's kunnen maken :)
Ook zou ik huisdieren en seizoenen  er nog aan toe voegen! En misschien iets met beroemdheden?

Ik had YouTube eerlijk gezegd totaal niet verwacht, maar wat grappig dat dit nu een onderdeel is van Word Beroemd :P

Josienelien schreef:
Schommels! Ik zou graag schommels hebben, die mis ik echt.

Yes! Jaargetijden! :trots:

Dit topic is leuk om te kletsen over wat we graag zouden willen zien in het spel. Maar ik vind dit ook wel heel grappig. Zien welke wensen er allemaal in vervulling zijn gegaan.

Ik zou nog steeds studententijd willen hebben, maar ga er wel van uit dat De Sims 4 niet afgerond zal worden zonder dat pakket. :school: Ik hoop dat we 'm volgend jaar mogen krijgen aangezien alle pakketten voor dit jaar al bekend zijn en ik vlak na Realm of Magic, waarvan ik denk dat die in oktober komt, niet meteen erachteraan nog een EP zo op het randje van 2019 meer verwacht. Ik ben nog steeds eens met de 2 jaar jongere Kym, dat je sim wel een voordeel moet hebben in zijn of haar carrière na het behalen van een diploma. :trots: Meerdere carrière opties of hoger in de carrièreladder instromen. Qua gameplay zelf hoop ik eigenlijk dat er een lessensysteem komt wat hetzelfde werkt als de 'Aan het Werk' carrières of de thuiswerkcarrières. Je kunt je sim naar de les sturen waardoor hij of zij een paar uur uit je scherm verdwijnt, of actief meegaan / zelf opdrachten uitvoeren. Telkens er actief bij moeten zijn vind ik te intensief en wordt op een gegeven moment meer een moetje dan echt leuk spelen. Telkens je sim voor een paar uur zien verdwijnen is weer te saai. En uiteraard een toffe campuswereld erbij! ^^

Henrike
O Jaa
Badges: 2
:
Kusje erop? 1 Jaar Lid

11 Jun 2019, 12:20

Idd leuk om te zien welke wensen er al zijn, 
Ik hoor iedereen over studentenleven, ik heb het zelf nooit gespeeld dus ik mis het niet echt, maar wat ik er over hoor mag het van mij wel komen. Zelf hoop ik meer op een boerderij pakket met kippen, varkens en geiten, paarden mag ook al heb ik daar zelf iets minder mee. Verwacht ijgenlijk niet dat het komt aangezien we al honden en katten hebben, en uitgebreid kunnen tuinieren. Maar hoop er stiekem wel op

Jur_Simmer
De Driewieler
:
Kusje erop? De Gulle Gever
De 21e Eeuw Middelbare Scholier
Man De Bonsai

11 Jun 2019, 19:35

Heb zelf nooit met studentenleven gespeeld dus ik mis het ook niet. Als het er komt hoop ik ook dat er een niveau systeem komt om aan bepaalde banen te beginnen. Of dat je met bepaalde studies een bepaalde job kunt kiezen (en zou leuk zijn als er van die banen komen waar je zwaar onderbetaald krijgt zonder ook maar iets te doen) :LOL:

Eigenlijk hoop ik al een tijdje op een uitbreiding van de ouderen in het spel. Die levensfase is bijna nutteloos. Ik heb mijn hoop nog steeds gevestigd op 'ouderen accessoires'. Nieuwe CAS spul en die zooi, maar vooral veel dingen die ouderen nodig hebben in reallife. Zoals een loopstok of rollator (zou gaaf zijn dat je die ook als stoel kan gebruiken). Trapliften lijken mij erg cool. En natuurlijk dat ouderen iets langzamer lopen en meer hulp nodig zullen hebben van familie, vrienden en THUISZORG. Omg, ik zou dat zoo leuk vinden. En dat ouderen allemaal activiteiten kunnen doen zoals de klassieker: bingo.
Dit is eigenlijk wat ik nu boven mijn verlanglijstje heb staan. Eigenlijk zo simpel, maar wel echt leuk.

Wilde graag een echte vakantiebestemming, maar die hebben we al deels gekregen (eilandleven). Heb al bedacht een paar huisjes om te toveren naar huurhuisjes waar ik dan mijn mijn familie een paar dagen kan laten logeren. Boerderijen lijken mij ook gaaf, maar dan krijgen we wel weer open wereld problemen (die ze erg goed hebben opgelost bij eiland leven). 

Wat ik nu wel merk is dat het Sims team veel (expension) packs uit de vorige sims edities terugbrengt (huisdieren, seizoenen, exotisch eiland, showtime, etc). Zou wel weer iets echt nieuws willen krijgen qua expensions. Vond StrangerVille een leuke toevoeging, vooral hoe het werkte. Hoop zeker zulke packs terug te zien (in gamepack vorm). Hopelijk komt er in december nog een uitbreiding, want beleef het samen kwam ook uit december...
Afbeelding