Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Challenge: De Sims 4 Plantsim uitdaging!

13 Apr 2017, 18:53

Ga voor groen met De Sims 4 PlantSim Uitdaging!

De update van vandaag bevat een nieuwe seizoensuitdaging; PlantSims ontkiemen in De Sims™4!

Afbeelding

Sul Sul!

De lente is eindelijk aangebroken, en dat betekent natuurlijk dat Jasmine Holiday er weer is met een gloednieuwe uitdaging! Deze uitdaging start vandaag, en duurt tot 4 mei 2017.

Deze uitdaging is een tikkeltje anders dan onze eerdere seizoensuitdagingen: Jasmine brengt namelijk een aantal PlantSims met zich mee naar jullie werelden! Ontvang van Jasmine de nieuwe magische stronk, en ga met je Sims op zoek naar toverbonen van alle verschillende PlantSims om uiteindelijk de stronk te laten uitgroeien tot een mysterieuze boom.

Ontdek de geheimen van de mysterieuze boom en lees meer over hoe je de toverbonen kunt bemachtigen in onze blog.

Informatie over de patchupdate vind je hier!

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: Challenge: De Sims 4 Plantsim uitdaging!

13 Apr 2017, 19:16

Oeh, weer een uitdaging! ... Ik heb er nog geen één uitgevoerd in het spel, moet ik bekennen. :LOL:
Maybe dat dit de eerste is? Het klinkt in ieder geval héél interessant!
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
Badges: 23
:
Meeting Manager De Verzamelaar
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer

13 Apr 2017, 19:17

Oeh.... ik ben ook nieuwsgierig! Benieuwd naar die blog! :)

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

13 Apr 2017, 19:52

Ga voor groen met De Sims 4 PlantSim Uitdaging!

De update van vandaag bevat een nieuwe seizoensuitdaging: PlantSims ontkiemen in De Sims 4! Vanaf nu tot en met 4 mei 19:00 uur (CET) tref je in de wereld PlantSims aan die klaar staan om jouw Sim te ontmoeten. Als je het slim speelt, kun je ze overtuigen om een van hun toverbonen aan jou te geven. Afhankelijk van het humeur van de PlantSims kun je één van zes verschillend gekleurde bonen verdienen die bij het humeur van de PlantSim passen. 

Je Sim kan Jasmine bellen en een stronk krijgen om de bonen in te plaatsen. Met een klein beetje water groeit deze uit tot een boom met een portaal die je Sim leidt naar het ontdekken van nieuwe zaden, zeldzame voorwerpen en zelfs verboden fruit! Als je Sims ervan eten veranderen ze vijf Sim-dagen lang in een groene PlantSim. In de gedaante van een PlantSim krijgen je Sims niet alleen een nieuwe look maar worden ze ook beter in tuinieren en hebben ze iets andere behoeften. Maak je geen zorgen, als je het leuk vindt om een leven als PlantSim te leiden kun je de boom na afloop van de uitdaging houden en veranderen in een PlantSim!

Marii
Luie Lama
Badges: 6
:
2 Jaar Lid I Brought a Friend
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

15 Apr 2017, 14:45

Oe dit klinkt leuk!
ik doe de uitdagingen eigenlijk nooit maar deze lijkt me wel leuk om te doen
Afbeelding