Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims vieren hun 17-jarig jubileum!

31 Jan 2017, 04:30

De Sims vieren hun 17-jarig jubileum!

De Sims™  bestaat deze week 17 jaar en we wilden van deze gelegenheid gebruikmaken om alle Simmers in het zonnetje te zetten die hebben geholpen om deze enorme mijlpaal te bereiken. Zonder onze fantastische community hadden we nooit zo ver kunnen komen dus deze hele week is toegewijd aan jullie!

Ter ere van jullie komen er een aantal leuke dingen aan:
  • Op donderdag lanceren we een gratis in-game update voor De Sims 4 die een aantal wijzigingen van het hoofdmenu bevat plus een 17-jarig Jubileum T-shirt voor Sims van alle leeftijden!
  • Dagelijks verschijnen er De Sims 4-cadeaucodes op Twitter met prijzen die variëren van de basisgame tot het nieuwste EP;
  • Een serie van nieuwe Simmer in de schijnwerpers op http://www.thesims.com/nl_NL, waarin een aantal van onze geweldige Simmers over de hele wereld aan bod komen;
  • Een Origin-actie voor titels van De Sims 4, Twitch-streams van onze geweldige community en een aantal grappige (en fantastisch uitziende) video's!

Afbeelding

Ben jij klaar om het 17-jarig jubileum van De Sims te vieren? Het wordt een spannende en leuke week!

Kympulse
Admin
Badges: 23
:
Meeting Manager De Verzamelaar
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer

Re: De Sims vieren hun 17-jarig jubileum!

31 Jan 2017, 19:12

Oeh ik zie een llama op het shirt. Loving it! :love:
Tijdelijk niet bereikbaar voor teamlidzaken. Hulp nodig? Vraag het mijn medeteamleden.

Deborah
Een Bakje Yoghurt
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

15 Mar 2017, 19:39

Ongelooflijk he, al 17 jaar.
En ik begon met SimCity, waar een aankondiging in kwam voor The Sims, dus ik speel het al langer...

Overigens, ik heb hele goedkope shirtjes gekocht bij de Zeeman, en ik heb ook nog textielverfstiften liggen.
Als ik een goed patroon heb, kan ik er best een Lama op tekenen, misschien ook een idee voor jou, @
Kympulse
?

Kympulse
Admin
Badges: 23
:
Meeting Manager De Verzamelaar
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer

18 Mar 2017, 01:00

Oeh dat klinkt als een leuk project @
Deborah
.
Toevallig heb ik laatst al een beetje zitten rondneuzen op YouTube voor info over T-shirtjes drukken. Misschien in een schoolvakantie maar eens een poging wagen... :lezen:
Tijdelijk niet bereikbaar voor teamlidzaken. Hulp nodig? Vraag het mijn medeteamleden.