Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Boostweek is terug en draait helemaal om bevrediging!

22 Nov 2016, 18:54

Boostweek is terug en draait helemaal om bevrediging!

We starten de feestdagen bij De Sims 4 met de terugkeer van Jasmine Holiday, en ze heeft de Boostweek weer meegenomen! Je kunt net als vorige keer Jasmine bellen om je Sim een heerlijke boost te geven.

Afbeelding

Dit keer richten we ons op de bevrediging van je Sims. Je kunt je Sim drie keer zoveel tevredenheidspunten laten verdienen voor impulsen. Als het al goed zit met de impulsen van je Sim, kun je ervoor kiezen de behoeften van je Sim drie keer zo langzaam terug te laten lopen. Er kan er slechts één tegelijk actief zijn op een Sim, maar wees gerust, je kunt wisselen als je van gedachten veranderd. 

Boostweek: het draait helemaal om bevrediging. De week begint nu en loopt tot 28 november 19:00 uur, dus bel even met Jasmine om te beginnen!

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: Boostweek is terug en draait helemaal om bevrediging!

22 Nov 2016, 19:00

Oeh... het langzaam laten teruglopen van de behoefte is wel heel prettig met het schrijven van verhalen. Ben ik net bezig met foto's maken voor een scene, moet mijn sim weer plassen! :irri: Dus top dit!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Boostweek is terug en draait helemaal om bevrediging!

22 Nov 2016, 20:02

Oh ja, zeker top! Daar ga ik dit weekend nog wat aan hebben als ik bezig ga met de themawedstrijd! :F
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |