Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Peuters

21 Aug 2016, 01:32

SimGuruDrake heeft op het Amerikaanse officiële forum gereageerd op een aantal punten, waaronder een deel over peuters.

Peuters
"We weten dat dit een groot probleem is in de community en we zijn zeker niet blind voor al jullie pleidooien om jullie meer te kunnen vertellen. Ik wilde dat het antwoord er niet een is die ik blijf herhalen maar het is het enige wat ik heb voor jullie. Met dat in gedachten wil ik dat jullie weten dat we jullie absoluut horen. Dit is iets wat onderwerp van gesprek is elke dag dat ik op het werk ben. Omdat het team jullie hoort, begrijpen zij dat dit een groot onderdeel is voor jullie om je onder te dompelen in het spel en dat dit het meest geliefde onderdeel van het spel is voor velen van jullie. Ik heb het Peutertopic (op het officiële Amerikaanse forum) een sticky gemaakt als een erkenning dat we jullie zeker wel horen en Lyndsay gevraagd om in het topic te duiken zodat ze kon uiten dat we jullie horen. Het team waardeert het lezen van alle ideeën en foto's dat ons wordt aangeleverd in dat topic. We willen jullie gewoonweg niet telkens hetzelfde antwoord blijven geven, omdat dit ons verslagen laat voelen we weten dat het frustrerend is voor jullie. Ik HAAT absoluut dat ik dit van jullie moet vragen, maar wees alsjeblieft geduldig. Wanneer we iets te zeggen hebben, in welke richting dan ook (Lees: of de peuters uiteindelijk wel of niet zullen komen), dan laten we dit jullie weten."

Bron: Het officiële forum - U.S.A

Kympulse
Admin
Badges: 23
:
Meeting Manager De Verzamelaar
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer

Re: Peuters

21 Aug 2016, 02:15

Tuurlijk! Peuters zouden een leuke toevoeging zijn, de levenssimulatie realistischer maken en het een stuk gemakkelijker maken voor onder andere schrijvers van sims verhalen.

Maar ik wil toch even zeggen dat ik ontzettend blij ben met deze post van SimGuruDrake.
De laatste tijd heb ik namelijk een beetje een afkeer tegen peuters gekregen (de sims dan he, niet van mijn werk :LOL: ) puur om het feit dat vele simmers zich langzamerhand zelf in drammende peuters beginnen te veranderen. Het lijkt inderdaad dat met de komst en populariteit van social media, het geduld steeds minder en minder wordt. Ik vind het ook zo sneu voor het EA team dat zich weken en maanden heeft ingezet om leuke pakketten te bedenken en maken, en op social media bij aankondigingsposts en trailers er bijna alleen maar wordt gereageerd over peuters, huisdieren en seizoenen, en het daadwerkelijke onderwerp ondergesneeuwd raakt.

Zo maakte ik zelf mee dat ik vol trots een nieuw deel van Levenslijn deelde op social media, met als hoofdstukplaatje de erfgenaam die zijn nieuwe huis inloopt. Ik kreeg meer notificaties dan gewoonlijk en dat maakte mij blij en enthousiast, maar helaas wilde ze alleen maar meer weten over het huis, die niet eens van mij kwam maar van de galerij. Geen enkele reactie die ik kreeg ging over Levenslijn of dat bewust deel, zelfs niet nadat ik er specifiek om vroeg. Ik kan je vertellen, ik was erg teleurgesteld en het werkt demotiverend om dan nog verder te gaan. En ik hoop dat de Guru's zich niet ook zo hebben gevoeld, kijkend naar de reacties die voorbij komen op de sims kanalen.

Mocht EA momenteel bezig zijn met peuters dan wens ik ze alle succes. Een hele nieuwe levensfase bouwen met bijpassende interacties, twee nieuwe verjaardagssimulaties bouwen en het huidige generatieproces doorbreken om deze er tussen te voegen en een verjaardagssimulatie te verwijderen, zal niet niks zijn. Neem dan dus vooral de tijd om er een fantastische levensfase van te maken.
Tijdelijk niet bereikbaar voor teamlidzaken. Hulp nodig? Vraag het mijn medeteamleden.

SIMSnippets
Reset Sim
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

21 Aug 2016, 09:56

^ Ik ben het grotendeels met je eens over de reacties in de community over peuters, sommige gaan echt te ver en mensen denken idd. niet na hoe een reactie over kan komen.

(heb ik helaas ook last van)

Maar peuters hadden wat mij betreft al in het spel moeten zitten toen het uitkwam.
En nu 2 jaar na dato nog steeds geen peuters en wat ik eigenlijk nog erger vind, GEEN INFORMATIE over dit hele onderwerp.
Dat maakt de mensen boos en krijg je reacties die je waarschijnlijk anders niet had gekregen.
Het hele peuter onderwerp duurt gewoon te lang, er zijn Simmers die wachten met verder spelen van bepaalde families omdat ze peuters eerst willen hebben.
Natuurlijk is dat hun eigen keuze maar 2 jaar zitten wachten op een levensfase die gewoon in het basisspel had moeten zitten vind ik echt te lang en helemaal nu er ook geen informatie wordt gedeeld of ze nu wel of niet komen en wanneer we ze ongeveer kunnen verwachten.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

21 Aug 2016, 12:08

Het is mooi dat ze er nu op reageren, maar eigenlijk zeggen ze helemaal niets. Op mij komt het eerlijk gezegd over als een tactiek om fans stil te krijgen terwijl ze toch niet van plan zijn peuters toe te voegen. Zo lang de toekomst zo vaag mogelijk is blijven mensen zoals ik die hopen op familiecontent, huisdieren, seizoenen of nieuwe dingen die eens niet met feesten en smartphones te maken hebben toch maar uitbreidingen kopen, wamt het komt vast wel eens aan de beurt. Hier ben ik dus een beetje pessimistisch in, zeker na de bevestiging dat er weer iets komt waar weinig om vroegen en dat meer is van hetzelfde (op mogelijke appartementen na).

Speculeren blijft echter leuk en ik hoop dat de dingen positiever zullen uitpakken dan ik het nu zie.
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
:

21 Aug 2016, 18:18

Aan de ene kant snap ik de frustratie van veel mensen die vinden dat peuters er al sinds het basisspel erin had moeten ziten. Het is ook apart om een baby na zijn of haar verjaardag meteen naar school te sturen. Persoonlijk stoort het gemis het mij misschien minder omdat ik weinig met de peutergeneratie deed in De Sims 3.

Aan de andere kant snap ik nu een beetje meer dat EA dingen niet aankondigt als ze er nog niet klaar voor zijn, zie onderstaande quote - volledige artikel is hier te lezen. Helemaal als het gaat om peuters. Ik denk dat er in dat geval een extra druk ligt op de creators en mochten ze er mee bezig zijn of in de toekomst aan gaan werken, ze 100 % zeker willen weten dat dit goed in elkaar zit voordat ze het nieuws wereldkundig maken. Want, ik denk dat het bekendmaken van peuters, en het daarna uitstellen of terugtrekken omdat het niet lukt social media gigantisch op zijn kop gaat zetten. Mocht EA besluiten of al besloten hebben dat ze geen peuters gaan toevoegen in het pakket, dan hoop ik toch echt dat ze daar dan meteen eerlijk voor uitkomen ipv simmers in de hoop laten zitten.

Overigens vind ik 2016 wel echt een bagger Sims 4 jaar. De Sims 4 Het Leven in de Stad zal waarschijnlijk worden voor het eerst te zien zijn in de herfstteaser - en de herfst begint half september - en dan is het nog wachten op de aankondigingstrailer en de release. Tegen die tijd is het dan al... eind oktober? November? Misschien zelfs al December? 10 tot 12 maanden na Beleef het Samen. Dat is niet normaal lang! :O

Ik hoop in de toekomst ook nog op dingen zoals huisdieren, seizoenen en misschien zelfs weer iets voor studenten. Speculeren blijft leuk, zolang het maar bij speculeren blijft en niet gedram en gezeur op social media. Ik zou graag zien dat als Het leven in de stad (of wat de originele naam dan ook gaat worden) aangekondigd wordt, de reacties daarover zullen gaan!  ^^

Waarom niet alles aankondigen?
Natuurlijk willen wij als simmers alle informatie in een keer - wanneer gaan we eindelijk peuters, seizoenen en huisdieren krijgen, toch? Maar na dit panel, heb ik mij gerealiseerd dat het niet zo simpel is. Vooral met het team die dingen interessant willen houden met nieuwe ideeën dan de reguliere verwachtingen. Maar met betrekking tot de aankondigingen zijn er een aantal aandachtspunten waarom ze geen pakket aankondigen op het moment dat deze in de planning komt.

• Het gaat misschien niet lukken
    Als het team zich realiseert dat ze belangrijke dingen in het pakket moeten veranderen vanwege technische redenen of andere dingen in het pakket moeten stoppen ter vervanging, fans misschien teleurgesteld raken. Verklaringen intrekken is nooit goed. Dus hebben ze besloten dat ze een pakket laten zien wanneer en geen aanzienlijke veranderingen gemaakt moeten worden en dat dingen werken zoals ze dat moeten.
  • De mogelijkheid om dingen te laten zien
    Als een pakket aangekondigd zou worden vanaf het moment dat deze op de planning komt, is er niks om te laten zien - geen animaties, voorwerpen, kunst. Zo lang dit het geval is, zijn het alleen maar woorden. Het team besluit dus om iets aan te kondigen op het moment dat ze iets aan ons kunnen laten zien. Ook hebben ze gezegd dat ze fans niet te lang willen laten wachten vanaf het moment dat het pakket wordt aangekondigd tot de releasedag.
  • Bijhouden
    Als het team iedere stap in de ontwikkeling zou communiceren naar de fans, zou je hoofd op hol slaan. Er zijn zoveel projecten die tegelijkertijd lopen dat het lastig is om dit bij te houden. Het beleid is dus kwaliteit over kwantiteit.
  • De perfecte timing
    Dit betekend dat een tropisch eiland pakket liever wordt aangekondigd en gereleaset in de zomer dan in de winter (ook al zei Rachel dat het bijna niet voorkomt dat pakketten die klaar zijn uitgesteld worden vanwege deze reden). En het heeft ook te maken met de feature plaatsen op origin - EA heeft ook andere spellen en ze willen zeker weten dat het een goed moment is om over De Sims te praten. Een nieuwe uitbreidingspakketten uitbrengen wanneer er net een nieuwe Battlefield game uitgekomen is, is dus niet echt een goed idee.
Tijdelijk niet bereikbaar voor teamlidzaken. Hulp nodig? Vraag het mijn medeteamleden.

mamsvan
De Dreuzel
Badges: 3

13 Sep 2016, 12:33

ik vind het erg jammer dat de peuters er niet zijn, maar heb nog steeds goede hoop dat het ooit wel gebeurd !!

mamavanjustin20
O Jaa
Badges: 7
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
TOPper van 2016 Team Mystic
Vrouw Student

13 Sep 2016, 12:38

Ik ben met sims 3 juist altijd blij als de peuter fase voorbij is, dus van mij hoeft het niet persee.
veel beter zou zijn als ze gewoon totaal iets nieuws verzinnen wat in voorgaande versies nog niet was. 
iets wat iedereen doet verrassen.
maar dat zal ook niet makkelijk zijn hihi

Myrthe
De Strever
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

21 Sep 2016, 23:08

Ik mis het eigenlijk ook niet per se.
Ik denk ook dat ze niet moeten vergeten dat negativiteit harder klinkt dan positiviteit, en dat maar een klein deel van alle simmers ook daadwerkelijk op de forums zit.

Beetje gekke vergelijking misschien, maar denk bijvoorbeeld over de nieuwe donorwet, voor je gevoel lees je veel meer anti dan pro reacties, maar uit peilingen komt toch echt dat meer dan de helft voor de wet is.
Afbeelding

Kympulse
Admin
:

21 Sep 2016, 23:33

Ja precies! En mensen nemen vaak wel de tijd om negativiteit of klachten te uiten en minder de tijd voor goede recensies en dergelijke!

Josienelien
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 8
:
2 Jaar Lid "Ik was erbij!"
Meeting 1 Jaar Lid
Kusje erop? TOPper van 2016

05 Nov 2016, 20:03

Ik snap dat ze het peutergezeur nu wel zat zijn, maar ik vind dat gewoon iets wat ze er sinds het begin in hadden moeten doen. 
Het stoort me nu een beetje als mijn kleine schattige baby'tjes ineens opgroeien tot grote volgroeide kinderen, ik mis gewoon die tussenfase :LOL:
Afbeelding
Some days, I amaze myself. Other days I put my keys in the fridge