ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: De Sims 4 Teasers

03 Okt 2017, 21:29

•_______•
De meest accurate beschrijving van mijn gedachten. Ik had gehoopt op maybe een gamepack, maar het ziet ernaar uit dat het eerst volgende wat we zullen zien het wasmachinepakket is. Na Honden en Katten, dan. :')
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Teaser: Winter 2018

02 Jan 2018, 19:09

De nieuwste kwartaalteaser is zojuist gepubliceerd!

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

02 Jan 2018, 19:27

Oeh een nieuwe gamepack met wel een heel bijzonder icoontje. Ben benieuwd wat het thema is! :spring:

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

02 Jan 2018, 19:30

Oh oh oh dat ziet er goed uit, dat Gamepack! :F Het doet mij denken aan een reis-uitbreiding, iets van Wereldavonturen gecombineerd met dat Tiki-eiland (???) uit De Sims 2.
Ik moet zeggen dat ik nog wel een tweede Stuff Pack had verwacht, maar ik ben tevreden met het bijkomende Gamepack. Ben benieuwd wanneer ze beiden uit gaan komen. :P
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

02 Jan 2018, 21:33

Oooh, dat geeft inderdaad een behoorlijke Wereldavonturen-vibe! =O Wat leuk, ben benieuwd naar meer nieuws! En de spulletjes uit Wasgoed Accessoires wil ik sowieso allemaal hebben :LOL:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Chana
De Oliebol
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Harde Werker De 20e Eeuw
Vrouw

03 Jan 2018, 09:38

Oeh ziet er goed uit. Maar winter 2018?
Dan denk ik aan het einde van het jaar. kan het fout hebben natuurlijk  ^^

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

03 Jan 2018, 10:23

@
Chana
De winter loopt van 21 december tot 20 maart. Kwartaalteasers laten zien welke pakketten in de komende drie maanden uit komen, in dit geval januari, februari en maart. ;)
Afbeelding

Aserah
De Dreuzel
Badges: 3
:
1 Jaar Lid Vrouw
Nieuwjaarsborrel

03 Jan 2018, 14:49

Ik ben echt benieuwd wat er dan allemaal uit gaat komen :o ziet er veel belovend uit! 

Chana
De Oliebol
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Harde Werker De 20e Eeuw
Vrouw

03 Jan 2018, 20:36

@
ThePaperSim
Aha oke ben dus officieel blond xD,

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

04 Jan 2018, 13:00

@
Chana
; Haha, kan gebeuren :P 
Ik heb in ieder geval dezelfde vraag al meerdere keren voorbij zien komen, dus je bent niet de enige!
Afbeelding

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

31 Mar 2018, 11:28

EA_Mage, community manager van EA, heeft op het officiële forum Verenigde Staten laten weten dat er voor het volgende kwartaal geen kwartaalteaser uitkomt. Wel geeft ze aan dat we binnenkort opwindend nieuws kunnen verwachten en dat er wordt gewerkt aan een aantal geweldige dingen.

Afbeelding

De kwartaalteasers waren een concept van SimGuruDrake, maar zij heeft EA een aantal weken geleden verlaten en werkt nu als community manager voor Fortnite.

Het is momenteel niet duidelijk of het niet uitkomen van de kwartaalteaser een eenmalige actie is of dat deze helemaal van de baan zijn.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

31 Mar 2018, 11:30

Hmm, wel jammer dat we voor de lente geen teaser kunnen verwachten, maar ik ben blij om te lezen dat er 'binnenkort' 'zeer opwindend nieuws' zal zijn, want ik hoop iets te erg op een seizoenen- uitbreiding... (A)
Maar het kan natuurlijk van alles zijn... :LOL:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

02 Jul 2018, 20:24

Geen Kwartaalteasers meer

Met spanning keek iedereen uit naar deze week. Eerder dit jaar ontbrak de kwartaalteaser, maar zou die nu terugkomen. SimGuruKate laat weten dat het voorbij is met de kwartaalteasers. Hoewel EA ervan genoot om een sneak peak te delen, is er een goede reden waarom er nu voor gekozen is hier niet meer mee verder te gaan. 

Sinds het begin van De Sims 4 heeft EA al laten weten dat het uitbrengen van pakketten niet in een voorspelbaar patroon gaat. En verwacht dat dingen gaan veranderen nu EA op nieuwe manieren het creëren van leuke ervaringen zal benaderen. En zoals je misschien al gemerkt hebt, gooien we de boel om. Vanaf de recentelijke verrassingsaankondiging en release van De Sims 4 Jaargetijden, verandert de aanpak van hoe pakketten worden gemaakt en uitgegeven. Het kan dus gaan voorkomen dat er kwartalen zijn waarbij er geen betaalde content uitkomt. Kwartaalteasers zouden in dit geval dus niet werken.

Maar SimGuruKate bevestigt nogmaals dat er een stralende toekomst is voor De Sims 4. Het volledige ontwikkellaarsteam werkt hard aan meerdere pakketten die allemaal in verschillende fases van ontwikkeling zitten. Ook blijft EA toegewijd het spel te verbeteren met patch updates en meer gratis content die op een frequent ritme zullen blijven komen.

Wil je de volledige Engelstalige mededeling van SimGuruKate lezen? Check dan het Officiële Forum Verenigde Staten.

Wat vind jij van dit bericht en het verdwijnen van de kwartaalteasers?

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

02 Jul 2018, 20:29

Pfff... Tja.. Ik vind het jammer dat de kwartaalteasers stoppen als fan zijnde. Het was altijd leuk om al een sneak peak te hebben en dan te speculeren wat het zou kunnen zijn.. Ik vind het meer jammer als teamlid zijnde. Want dan wist je een beetje wat er ging komen qua nieuws en kon je je er op voorbereiden. :/

Maar wat mij het meeste opvalt aan het bericht van Kate is dat er nu dus kwartalen kunnen gaan voorkomen ZONDER betaalde content.. Dat is drie maanden geen pakketten... Niet leuk! ;(

MissDiwy
Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

02 Jul 2018, 20:38

Ik vind het zelf niet zo erg, lijkt het wachten tot dat ik het daadwerkelijk in de aanbieding kan kopen wat korter ;)

En misschien krijgen we dan wel een update met gratis content .... hopen kan altijd toch ;)
Maar misschien dat dan wel pakketten als mijn eerste huisdier in de toekomst vermeden kunnen worden, want dat vond ik echt lijken op ow we waren nog niet klaar met honden en katten dus hier komt dit nog of ow we moeten met iets komen dus hier komt snel nog wat toevoeging...