Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Meer opties voor trappen!

03 Sep 2019, 21:33

Gisteren was de 5e verjaardag van De Sims 4, en vandaag gingen SimGuruLyndsay en SimGuruGraham live op Twitch om te laten zien wat we aanstaande donderdagavond als 'verjaardagscadeautje' in De Sims 4 gaan krijgen.

Als eerste ging SimGuruGraham door de achtertuin van een huis om wat nieuwe dingetjes te laten zien. Zo krijgen we onder andere een nieuwe loungestoel, bijzettafeltjes met glas waar een effect op zit en een bijzettafeltje van een plateau dragende kabouter. Ook is er een nieuw hek en trapleuning. Het interessante punt van dit nieuwe hek is dat er spotjes inzitten, die aangaan als het donker is.

Afbeelding

Er werden vervolgens wat sims uitgenodigd voor een feestje die verschenen in nieuw Creëer een Sim items. Want naast de net opgenoemde nieuwe items die voor iedereen wel geschikt zijn, zijn er ook moslim cultuurgerichte dingen aan het pakket toegevoegd. Naast nieuwe kledingstukken kun je in Creëer een Sim' onder de categorie hoofddeksels ook nieuwe toevoegingen zien voor de mannelijke en de vrouwelijke sim. En ook de bouwmodus heeft onder andere nieuwe ramen en deuren gekregen.

En in deze Maxis Monthly livestream werden we ook verrast met een update voor de trappen!

Afbeelding

Vanaf aanstaande donderdagavond, wanneer de patchupdate beschikbaar is, kun je al jouw bestaande rechte trappen veranderen naar een L-vormige trap, een U-vormige trap, of zoveel hoeken maken als de lengte van de trap toe staat. Zodra je een geplaatste trap selecteert, verschijnt er halverwege de trap een blokje met pijltjes. Door die ingedrukt te houden en naar de gewenste richting te schuiven, creëer je een hoek in de trap. Deze hoek verschijnt automatisch in het middelste deel van de trap, maar het is mogelijk een trapdeel te verkorten of te verlengen en daarmee de hoek te verplaatsen.

De patchupdate komt op donderdag 5 september om 19.00 uur. Houd daarna ook ons YouTubekanaal in de gaten. Een van de Town of Plumbobs teamleden zal een overzichtsvideo maken en alle nieuwe items, en dus ook de trapfeatures, doornemen.

Deze update komt in de toekomst ook uit voor consoles. Een datum is nog niet bekend.

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: Meer opties voor trappen!

03 Sep 2019, 21:48

Oké, ik was bezig met mijn avondeten in de keuken en keek dus op mijn kleine mobielschermpje mee naar de stream! Mijn mond viel serieus open toen ze begonnen met het draaien van de trap! Zo zo zo blij mee. :love:

En wat een timing. Ik zat serieus laatst toevallig nog aan een huis ideetje te denken, waar een rechte trap zo niet inpaste :D :P

MissDiwy
Moderator
Badges: 12
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

04 Sep 2019, 08:54

De nieuwe opties voor de trappen is inderdaad super tof, kijk er ook echt naar uit om alle nieuwe items te bekijken. De deuren en de ramen zagen er ook echt goed uit!

Kimmetje
Altijd Online
Badges: 4
:
De Wisseltrofee 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw

05 Sep 2019, 09:59

Ik vind het erg leuk dat we nu ook een (mooie) loungestoel krijgen. Want ik vond de basegame loungestoel niet echt heel erg mooi, gewoon erg basic. En de trappen ben ik erg blij mee, want soms werd ik nogal gek van een trap die niet zo ging als ik in mijn hoofd had, want ze konden alleen maar recht :LOL: