Jur_Simmer
De Driewieler
Auteur
Badges: 6
:
Kusje erop? De Gulle Gever
De 21e Eeuw Middelbare Scholier
Man De Bonsai

Jur's speculatie hoekje

08 Apr 2019, 17:01

Hey en wat leuk dat je op mijn nieuwe topic hebt geklikt! In dit hoekje in Town of Plumbobs ga ik samen met jullie speculeren over de Sims 4. Met kleine hints die we van het team krijgen kunnen we misschien achterhalen wat er gaat komen naar het spel!

Heb je ideeën en suggesties? Laat ze vooral achter! Het maakt niet uit of je het niet zeker weet of de info juist is, daar is juist dit topic voor gemaakt!
Afbeelding

Edit:
Het is al een tijdje stil omtrent de Sims 4. Dit betekend meestal dat het Sims-team ergens mee bezig is...

De volgende tweet is weer een verstopte hint:
Afbeelding
Vertaling: SimGuruNinja en ik hebben verschillende verwachtingen over hoeveel pakketten we uiteindelijk gaan maken voor de Sims 4. Wie weet wat de toekomst voor ons in petto heeft...

Wat mij heel erg opvalt is de grote babyfles op het onderstaande plaatje. Deze fles staat naast een beker gevuld met buttons. Is dit een hint voor de 'babyupdate' waar zoveel simmers al een lange tijd om vragen?

'Wie weet wat de toekomst voor ons in petto heeft...'

ModMelding Kympulse ~ Posts samengevoegd in verband met de dubbel post regel. Zie forumregels voor meer info.
Afbeelding

Jur_Simmer
De Driewieler
Auteur
:
Man De Bonsai

Nieuwe update en 3 nieuwe packs

09 Apr 2019, 20:27

Wat een stream van de Sims. Volgende week dinsdag 16 april 19:00 uur komt er een nieuwe update met nieuwe spullen voor CES, bouwmodus en een nieuw soort Carrierè. Ook is er aangekondigd dat in het komende half jaar er van elke soort pack er 1 van verschijnt: 1 expensionpack, 1 gamepack en 1 accessoires pakket.

CES
In creëer een Sim komen verschillende nieuwe outfits voor je Sims. 
Afbeelding
Bouwmodus
Jij helemaal verdrietig dat er alleen laptops waren met StrangerVille? Nou dat hoeft niet meer! Vanaf volgende week kan iedereen spelen met laptops. Zelfs met een toetsenbord dat licht geeft!
Verder is er nog een boekenkast voor aan de muur, nieuwe carrière beloningen, een nieuwe stoel en een plank voor aan de muur, een notitieboek en wat ander spul
Afbeelding
Leefmodus
Er komt een compleet nieuwe carrière naar het spel. We kenden al banen waar je Sim compleet verdween, waar je mee kon naar het werk en dat je kon kiezen wat je wil (thuis of alleen naar het werk). Dit rijtje wordt dus aangevuld met de freelancer carrière. Dit is een baan die op dezelfde manier werkt als de acteer carrière in Word Beroemd alleen kun je je werk overal doen waar jij wil. Je kunt kiezen uit 3 verschillende takken: schrijven, programmeren en schilderen. Je kiest elke keer je opdracht en voltooit deze. Je mag zelf bepalen hoelang je erover doet en wat je wil. 

Nieuwe packs
Ook vertelde SimGuru Graham dat er in de komende 6 maanden één expensionpack, één gamepack en één accessoires pakket wordt gelanceerd. We hebben dus nog wat leuks te gaan.
Afbeelding
Heb jij nog aanvullingen op dit verhaal? Stuur een bericht en start een gesprek. Zodra ik screens heb of meer informatie krijg update ik dit bericht.
Afbeelding

Jur_Simmer
De Driewieler
Auteur
:
Man De Bonsai

Tropisch Paradijs Expansion komt naar de Sims 4

15 Mei 2019, 23:19

Let op: onderstaande informatie is niet officieel aangekondigd door EA!

Er is een groot "leak" ontdekt op 2 sites die de Sims 4 verkopen. Het gaat om de Engelse site Instant Gaming en een Nederlandse site GameSync

Op de sites is te zien wat het aankomende uitbreidingspakket zal zijn.

Hieronder is te zien hoe deze eerste informatie eruit ziet.
Afbeelding
Er staat nog geen duidelijke datum wanneer het pakket beschikbaar is, maar Instant Gaming heeft al meerdere voorspelling gedaan bij vorige pakketten die wél uitkwamen. De kans dat dit waar zal zijn is dus best hoog.
Afbeelding
De informatie die hierboven wordt weergeven is nogal vaag en weinig als je kijkt hoeveel content een uitbreidingspakket altijd heeft. Maar waarschijnlijk zullen delen (of zelfs helemaal) terug komen in dit pakket.

Ook een Nederlandse site heeft een aankondiging gedaan.
Afbeelding
Op deze site word voor de lancering de maand juni genoemd (net zoals met jaargetijden vorig jaar).

Zal het Sims team hetzelfde doen als vorig jaar? Er is al tal van bewijs van de stemacteurs en dat er een aankondiging is gedaan voor een grote update in juni.
In 2018 werd de Sims 4 Jaargetijden aangekondigd op donderdag 24 mei en gelanceerd op vrijdag 20 juni. Misschien dat we dit jaar weer dicht in de buurt zitten...

Als er meer info is dan laat ik dat natuurlijk weten! En als je zelf wat ontdekt mag je dat natuurlijk ook delen!

Bronnen: Instant Gaming - GameSync
Afbeelding

Froos
Wie is er online?
Badges: 5
:
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018

Re: Jur's speculatie hoekje

16 Mei 2019, 00:17

Ik zag ook al iets van een tropisch eiland voorbij komen. Ik hoop het zo :spring:
Exotisch eiland was mijn favoriete EP in de Sims3 ;)

Jur_Simmer
De Driewieler
Auteur
:
Man De Bonsai

Tropisch Paradijs Expansion komt naar de Sims 4

16 Mei 2019, 09:44

Ik had zelf geen uitbreidingen voor TS3, maar ik heb toen veel video's online bekeken. Het zag er inderdaad erg leuk uit dus ik ben benieuwd hoe het er in TS4 gaat uitzien nu er geen open wereld is.
Afbeelding

Jur_Simmer
De Driewieler
Auteur
:
Man De Bonsai

Volgende week nieuw pakket?

19 Mei 2019, 16:10

Er is een kleine update geweest de afgelopen tijd. Op de site Instant Gaming heeft een kleine verandering plaats gevonden.

Voorheen heette dit pakket Tropisch Paradijs, maar gisteren werd de naam verandert in Eiland Paradijs. Waarom?
Afbeelding
Waarschijnlijk heeft EA contact opgenomen met Instant Gaming en is het daardoor verandert. Het is erg verdacht dat dit pakket dezelfde naam krijgt als zijn voorganger uit de Sims 3. Het Sims Team heeft een tijd geleden al gezegd dat ze bezig waren met oude content terug te brengen, in een nieuw jasje (en een andere naam). De kans dat het nieuwe pakket dan ook hetzelfde heet als in de Sims 3 is erg klein. 

Ik denk dat EA gevraagd heeft de naam te veranderen. Deze naamsverandering is erg verdacht en ik begin steeds meer te geloven dat dit pakket volgende week aangekondigd gaat worden. Net zoals in de post hierboven staat werd Jaargetijden op donderdag 24 juni aangekondigd met een kleine pre-view op de woensdag. 

Dus als we op dinsdag/woensdag geen hint te zien krijgen op de socials van de Sims is de kans klein dat er in juni nog een Expansion pack aankomt. Ik blijf in spanning afwachten en als er meer informatie online komt deel ik dat hieronder!
Afbeelding

Kimmetje
Altijd Online
Badges: 4
:
De Wisseltrofee 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw

Re: Jur's speculatie hoekje

19 Mei 2019, 20:16

Ik ben benieuwd of je gelijk hebt! Het zou namelijk best wel kunnen. Mij lijkt zo’n pack wel leuk, maar ik denk niet dat ik het snel zou kopen. Omdat ik nu al weet dat ik niet gauw op vakantie zou gaan met mijn sims. Daarom heb ik de andere vakantie packs ook niet. Tenzij het naast de vakantie ook andere dingen toevoegt (denk het niet).

Jur_Simmer
De Driewieler
Auteur
:
Man De Bonsai

Tropisch Paradijs komt 28 juni!?

21 Mei 2019, 11:45

Er is weer wat nieuws "gelekt" op de Nederlandse site GameSync.
Afbeelding
Zoals te zien op het 3e vakje van onderen is de release datum verandert van juni 2019 naar 28 juni 2019.  Dit valt zoals normaal bij expensions op een vrijdag.
Als dit waar is betekend dat we deze vandaag, morgen of overmorgen (21, 22 of 23 mei) een trailer krijgen over dit pakket.

Trailers komen meestal om 7 of 8 uur 's avonds dus ik ben benieuwd!
Afbeelding

Jur_Simmer
De Driewieler
Auteur
:
Man De Bonsai

SimGuru bevestigd nieuw pakket?

28 Mei 2019, 22:09

Er is weer wat informatie gelekt wat niet zou moeten...

Het gaat hier om SimGuruGibson die op 24 mei een klein foutje maakt.
Afbeelding
Vertaling: 
Sims Community: 'Ik begin te denken dat het Sims Team niets gaat aankondigen totdat EA Play er is. Dat betekend dat ik 10 kilogram met spul mee moet nemen naar Hollywood en ik 24/7 in mijn hotelkamer moet blijven om artikelen en video's te maken'.
SimGuruGibson: 'Ik heb heel veel zin in alles wat we gaan laten zien op EA Play, maar...'

Nu was dit bericht nog niet heel verdacht, maar dit volgende bericht wel.
Afbeelding
Vertaling:
Evan die Eiland Paradijs nodig heeft: ' Is het voor EA Play? Geef ons een tijdlijn. Wordt het in de komende drie weken aangekondigd? Alsjeblieft.'
SimGuruGibson: 'We hebben het gehad over nieuwe content in de afgelopen dagen (nieuwe swatches), maar de rest is voor EA Play. De aankondigingen daar zullen veel leuker zijn (en meer getailleerd) , en het is nog maar 11 dagen, het wachten waart!'

Nu komt het verdachte: SimGuruGibson heeft deze twee tweets verwijdert en dit terug gepost. 
Afbeelding
Vertaling:
SimGuruGibson: 'Sorry voor de foute informatie iedereen, ik voel me een beetje dom. Om duidelijk te zijn, we hebben gepland om te praten over Sims 4 content op EA Play, maar ik zou niet iets mogen vertellen over iets wat we in de toekomst willen uitbrengen waarin ik niet betrokken ben. Bedankt!'

De kans is dus groot dat er op EA Play nieuwe content wordt aangekondigd voor de Sims 4, misschien wel een nieuw pakket. EA Play is volgende week (in het weekend). We zullen dan zien!
Afbeelding

Froos