Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP beoordeelt.. Ouderschap

17 Jun 2017, 15:57

Afbeelding

Ouderschap

Het vijfde GamePack van De Sims 4.
Dit pakket staat in het teken van familierelaties en de opvoeding van peuters, kinderen en tieners. 

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

8,5
8,5 punten gegeven door 1 persoon. Laatste update 25-08-2017 13:46 uur, EsceL1ne.

EsceL1ne
Reset Sim
Badges: 4
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 20e Eeuw Student

Re: TOP beoordeelt.. Ouderschap

25 Aug 2017, 13:31

Ouderschap is echt heel tof! Ik heb dit pakket pas geleden aageschaft en ik ben hooked! Alleen al de interacties die je erbij krijgt geeft de Sims 4 voor mij echt een nieuwe dimensie, namelijk (wat het spel ook belooft) echt invloed hebben op hoe je kinderen opgroeien. Worden het kinderen met de juiste waardes (en dus ook nieuwe eigenschappen)? Of laat je ze hun gang gaan en worden het emotioneel onstabiele, onverantwoordelijke volwassenen? Heerlijk, let the games begin!
Wat ik wel even moet noemen, is dat ik het zonde vind dat de kinderen niet echt sorry kunnen zeggen, of dankjewel, of alsjeblieft. Het is een interactie dat de ouders de kinderen die dingen kunnen leren, maar het uitvoeren uitbreekt hieraan. Prima dat de kinderen ruzie gaan maken, maar is het niet leuker als ze ook tegen elkaar sorry kunnen zeggen. Hier zijn wat punten blijven liggen, en misschien is het zeuren om niets, maar ik vond het jammer.

Daarnaast vind ik de accessoires en nieuwe meubels wel veel toevoegen (er is eindelijk een vierkante salontafel. Ik bedoel, hallo, waarom was dit er nog niet EA?). Het is een totaal nieuwe stijl qua meubels, zodat je nog meer variaties kan maken en zo voor elk gezin het perfecte interieur kan maken.

Ook de nieuwe kleding en kapsels voegen echt iets toe aan het spel. Het meeste is goed uitgevoerd en ziet er mooi uit!

Al met al: een heel goed gamepakket! Daarom geef ik het een 8.5!
Geen enkel leven verloopt zo soepel als een Simsleven!