Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP beoordeelt.. Vintage Glamour accessoires

06 Dec 2016, 13:57

Afbeelding

Vintage Glamour Accessoires

Het negende accessoirespakket van De Sims 4.
Laat je sims genieten van het rijke leven door een butler in huis te nemen
en maak je sims extra mooi op met de kaptafel!

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

6,75
13 punten gegeven door 2 personen. Laatste update 14-06-2017, 14.14 uur, EsceL1ne.

yuna456
De Koffiemuts
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 21e Eeuw Basisschoolleerling
Vrouw Hier vanaf het begin

Re: De Sims 4 Vintage Glamour Accessoires

10 Dec 2016, 15:04

Leuk maar qua kleding veel te weinig ik geef het een 7
Hoi,Ik ben Yuna :flirt:

Mijn oude gebruikersnaam: iamnosupersim ;)

EsceL1ne
Reset Sim
Badges: 4
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 20e Eeuw Student

Re: TOP beoordeelt.. Vintage Glamour accessoires

14 Jun 2017, 14:01

Zo het heeft even geduurd voor mijn review ( studie had even prioriteit  :geek: ), maar hier komt het dan!

Vintage Glamour; deze had ik een poos geleden gewonnen via een leuke wedstrijd door dit leuke forum! Super leuk! (A)
Achteraf bekeken, past dit accessoirepakket niet echt bij mij: de verhalen die ik verzin zijn meer lieve familieverhalen, en vintage glamour kan hier op zich wel in passen, maar die manier heb ik nog niet gevonden. Ik vorm er een eigen verhaal omheen, zodat ik het pakket wel kan gebruiken ;)

De kleren in het pakket vind ik wel erg mooi gedaan; rokken, broeken, hele outfits en haardracht zijn erg 'vintage' en 'glamour', en zijn mooi bedacht.
Qua gameplay had ik er iets meer van verwacht: er zijn wel wat nieuwe meubelen, maar dat bestaat vooral uit stoelen en tafels. Er zijn, voor mij, te weinig nieuwe meubels, zoals de kaptafel en de mini-bar in de wereldbol. Deze zijn leuk, maar er kon meer uitgehaald worden.
De nieuwste feature, de butler, vind ik ook wat tegenvallen. Het werkt niet helemaal naar behoren, vooral omdat de butler eten blijft maken, terwijl niemand erom vraagt... Beetje jammer, meestal werkt het wel goed en doet de butler wat je vraagt, maar voor mij is het mwah.

Al met al geef ik het accessoirepakket Vintage Glamour een 6,5; het is mooi gemaakt, maar ik had er wel meer van verwacht. ;)
Geen enkel leven verloopt zo soepel als een Simsleven!