Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP beoordeelt.. Stedelijk Leven

02 Nov 2016, 23:33

Afbeelding

Stedelijk Leven

Het derde uitbreidingspakket van De Sims 4.
Laat je sims genieten van de vele festivals
of ergeren aan de geluidsoverlast van de buren!

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

9
36 punten gegeven door 4 personen. Laatste update 10-07-2019, 16.23 uur, Myrthe.

yuna456
De Koffiemuts
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 21e Eeuw Basisschoolleerling
Vrouw Hier vanaf het begin

Re: TOP beoordeelt.. Stedelijk Leven

22 Nov 2016, 22:00

een 10 
ik vind het de leukste uitbreiding tot nu toe
Hoi,Ik ben Yuna :flirt:

Mijn oude gebruikersnaam: iamnosupersim ;)

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

22 Nov 2016, 22:04

Wat vind je leuk aan deze uitbreiding? Vertel waarom het volgens jou de 10 verdiend!

yuna456
De Koffiemuts
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 21e Eeuw Basisschoolleerling
Vrouw Hier vanaf het begin

22 Nov 2016, 22:10

Oke!
Ik vindt het leuk dat er festivals zijn en dat er nu een soort van stad is!
De kleding:Is top alleen ik heb graag crop tops jammer genoeg komen er nooit veel crop tops bij.  :(
De gameplay:Is leuk je buren maken lawaai ze komen op visite als je een buurmeisje hebt (kind) en jij hebt zelf ook een kind komt die vragen om te spelen.
Meubels:Er zijn er veel meer bijgekomen die super leuk zijn 
Ik ben momenteel bezig met een villa!
Daarom verdient die een 10! :hart:
Hoi,Ik ben Yuna :flirt:

Mijn oude gebruikersnaam: iamnosupersim ;)

EsceL1ne
Reset Sim
Badges: 4
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 20e Eeuw Student

25 Aug 2017, 13:59

Stedelijk leven is echt een MEGA verandering ten opzichte van de Sims in het algemeen! Wauw, wat een uitbreiding!

Eindelijk kunnen de sims wonen en leven in de grote stad, met alle gemakken en ongemakken van dien! Luidruchtige buren, protesten in de stad, festivals en karaoke zingen, alles hoort erbij en voegt zoveel toe aan de gameplay! Je kan de appartementsleutel geven aan een goede vriend, familielid of zomaar iemand die je tegenkomt, waardoor ze soms langskomen om te hangen, of zich voor te bereiden op een afspraak in de stad. Heerlijk, lekker spontaan en interactief.
Klein foutje: wanneer je de sleutel aan iemand hebt gegeven en je verhuist vervolgens naar een normaal woonhuis (dus geen appartement), dan blijft de interactie bestaan dat je de sleutel terug kan vragen... wat in principe niet kan, want je woont niet meer in het appartement. Misschien een bug, maar de negatieve emotie die erbij komt als je de sleutel dus terugvraagt is niet erg gewenst...

Wat ik vooral een leuke verrassing vond (en dit is echt een heel klein ding), is dat de sims, als ze bijvoorbeeld gaan werken, niet eerst helemaal naar beneden met de lift gaan en pas op straat 'verdwijnen'/naar werk gaan. Nee, ze 'verdwijnen' voor de lift, wat een enorme verbetering is ten opzichte van de Sims 3 (of 2, zeker weten doe ik het niet).

De meubels zijn ook echt totally awesome! Lekker modern, maar met een leuke twist en hippe, felle kleuren. Ik kan niet meer zonder!

De kleding is echt to die for! Al vind ik dat ze bij de mannen wel kansen hebben laten liggen qua kleding en kapsels. Vooral de vrouwen zijn enorm uitgebreid in hun keuze naar kleding, wat geweldig is. Maar arme mannen, zij mochten ook wel iets meer keuze hebben, haha ;) Dit geldt ook voor de kapsels.
Echt helemaal ge-wel-dig aan de kleding en kapsels is dat de culturele diversie ZOOOO toeneemt! Aziatisch, Indiaas en Afrikaans zijn nu echt onderdeel van de sims wereld! Love it love it love it!

Een 10 is het niet, want ik denk dat elk pakket dingen heeft die verbeterd kunnen worden, maar een dikke 9,0 is het wel!
Geen enkel leven verloopt zo soepel als een Simsleven!

Sandraaatjuh
Gijs Groentje
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

10 Feb 2018, 12:09

Nou dit geef ik een 9 zeker alleen al leuk een stad  en alles wat er te beleven is  gewoon toppy 
Mag wel wat landjes komen waar jezelf een hele flat bv kan bouwen zelf lijkt me een leuke uitdaging.

Myrthe
De Schaduwagent
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

10 Jul 2019, 16:23

Ik vind dit pack heel leuk! De toevoeging van de stad is iets wat wat mij betreft in iedere Sims game hoort. Ik speel er vaak, de appartementen en hun karakters zijn wat mij betreft top. Het is een leuk stukje extra gameplay wanneer je huis met bepaalde eigenschappen mee komt! De andere aspecten die bij het appartement horen, zoals je luidruchtige buren, de huisbaas die langs komt om je meubels te repareren, en de rondrennende muizen geven mij het echte appartementsgevoel. :) 
Ook met de festivals in de stad ben ik blij, het doet me denken aan de festivals die we kregen in de Sims 3 Seizoenen en dat was één van mijn favoriete aspecten van het spel. 
De stad vind ik mooi, en heeft een hoop openbare ruimtes voor je Sims om te bezoeken en komen met een aantal nieuwe vaardigheden, zoals het spuiten van graffiti en het basketballen met anderen. 

Toegegeven, het is jammer dat je niet je eigen appartementen kunt bouwen, maar ik ben zelf toch niet zo'n bouwer dus voor mij is het geen dealbreaker. De Social Media carrière is ook leuk en komt met zijn eigen quirks, door het continu plaatsen van updates en het verkrijgen van volgers is het een heel nieuw aspect in de Sims 4 wat de andere twee carrières wat minder hebben.
Als je fan bent van de Sims 4 en het stadsleven dan zou ik deze uitbreiding zeker kopen :)

Ik geef het een 8!