Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP beoordeelt.. Achtertuin accessoires

19 Jul 2016, 19:49

Afbeelding

Achtertuin Accessoires

Het achtste accessoirespakket van De Sims 4.
Glij over de waterglijbaan, geniet van een glas limonade en het geluid van de windgong, of geef de vogels wat voer
Wat gaat jouw sim als eerste doen?

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

8,3
16,5 punten gegeven door 2 personen. Laatste update 26-02-2018 16.30 uur, Myrthe.

yuna456
De Koffiemuts
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 21e Eeuw Basisschoolleerling
Vrouw Hier vanaf het begin

Re: TOP beoordeelt.. Achtertuin accessoires

19 Jul 2016, 21:33

Ik geef het een 8,5

Kympulse ~ Alles typen in CAPS LOCK komt schreeuwerig over. Je post is aangepast.
Hoi,Ik ben Yuna :flirt:

Mijn oude gebruikersnaam: iamnosupersim ;)

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

19 Jul 2016, 21:38

@iamnosupersim, Waarom heb je er voor gekozen om het pakket een 8,5 te geven?
Wat zijn je redenen/motivatie?
Wat vind je wel of niet goed aan dit pakket?

yuna456
De Koffiemuts
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 21e Eeuw Basisschoolleerling
Vrouw Hier vanaf het begin

22 Nov 2016, 22:02

Town of Plumbobs schreef:
@iamnosupersim, Waarom heb je er voor gekozen om het pakket een 8,5 te geven?
Wat zijn je redenen/motivatie?
Wat vind je wel of niet goed aan dit pakket?

Sorry voor het late antwoord was nogal redelijk lang op vakantie!
Ik geef da een 8.5 omdat er niet echt veel toevoegingen bij zijn.
Maar de waterglijbaan is dan wel tof!
De kleding vind ik wel redelijk goed zeker de skinny jeans ben er dol op omdat wij da nog niet hadden
Hoi,Ik ben Yuna :flirt:

Mijn oude gebruikersnaam: iamnosupersim ;)

Myrthe
De Schaduwagent
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

26 Feb 2018, 15:56

Ik vind dit pakket écht écht heel leuk. Ik gebruik heel veel van de spullen in mijn achtertuin, maar toen ik me realiseerde dat dit het derde accessoire pakket was wat draaide om tuinen werd ik toch een beetje kritischer. Mijn review:

Dit pakket draait dus om allerlei activiteiten voor in de achtertuin van je Sim. Daarbij zitten best een aantal extra gameplay dingen: ten eerste een buikschuifbaan, die vond ik altijd heel leuk in de sims 3 en ik ben blij dat die terug is! Hij komt in twee vormen maar hij is wel echt groot. Mijn huis is gebouwd op één van de grootste kavels dus was het geen probleem, maar ik denk dat dit ding al snel niet gaat passen op de wat kleinere kavels. Hij is wel heel leuk: je sims kunnen erin spelen en glijden en je kunt kiezen voor met of zonder sop. Een tweede gameplay product wat is toegevoegd is de vogelvoerder. Je sims kunnen hier vogelzaad ingooien waarna er 1/2 dagen lang vogels op af komen. De geluidjes die hierbij komen, vogelgekwetter, vind ik echt gezellig in mijn tuin. Daarnaast is er ook een limonadedienblad, waarop je sims (je raadt het nooit) limonade kunnen maken. Dit is leuk, maar een soortgelijk blad zit ook in wellness dus het is niet iets nieuws. En nóg meer gameplay komt van de tingelaar. Ik weet even niet meer hoe het heet- maar het is een windvanger die vrolijk tingelt. Samen met de kwetterende vogeltjes vind ik dit echt leuk en tot nu toe zet/hang ik het altijd gelijk neer in de tuin.

Verdere items in het pakket zijn allemaal zomers getint. Je kunt een aantal van de items zien op de achtergrond van mijn plaatjes (de tafel met parasol en stoeltjes, en de andere stoelen en banken). Ik vind ze heel vrolijk en leuk en vind dit pakket goed in elkaar gezet.

MAAR dit pakket mist ook dingen. Wat ik echt onbegrijpelijk vind is dat dit het dere pakket is wat draait om tuinen, en er nog steeds geen waterglijbaan is die het zwembad in beland. Dit lijkt mij perfect passen bij dit pakket en ik vind het echt belachelijk dat dat er niet in zit. Net zoals dat er geen betere versie van de duikplank in zit (de duikplank die er was zit bij het Stadsleven pakket, dat vind ik ook vreemd en onzinnig). De enige die ik nu heb is vrij lelijk. @P@. Ik vind dat dingen die hier hartstikke goed bij hadden gepast, en ik begrijp dan ook echt niet waarom ze er niet in zitten.

Hoe dan ook vind ik dit pakket het echt waard om te kopen en geef ik het een 8. De zomerse vibe die om de spullen heen hangt vind ik leuk en passen bij mijn manier van spelen. De vogeltjes en de windvanger maken me blij met hun geluidjes en ik vind dit pakket een aanrader. Een van de betere accessoire pakketten als je het mij vraagt.  :}

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding