Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP beoordeelt.. Kinderkamer accessoires

28 Jun 2016, 19:06

Afbeelding

Kinderkamer Accessoires

Het zevende accessoirespakket van De Sims 4.
Tijd om de slaapkamers van de kinderen een upgrade te geven,
en verwen ze dan ook meteen met het poppentheater en de strijdarena!

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

8,9
26,7 punten gegeven door 3 personen. Laatste update 23-02-2018, 16.46 uur, Myrthe.

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: TOP beoordeelt.. Kinderkamer accessoires

08 Feb 2017, 21:33

Echt top dat er een accessoirespakket gewijd is aan kinderen. Er wordt natuurlijk niet veel gemaakt voor kinderen in de andere pakketten en wat heeft het team zich overtroffen. De leegtewezens, het poppentheater en je kunt nu echt zulke leuke slaapkamers maken voor kinderen. :peace:

Ik geef dit pakket een 9!

Xitzcharlie
Gijs Groentje
Badges: 2
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

07 Apr 2017, 19:41

Beoordeling kinderkamer accessoires

Cas items
De Cas items vind ik echt super zeker de glitter blouse en de jurkjes. Op dan nog niet te spreken over de haren ze zijn TOP. Een klein tipje ietsje meer schoen en broeken. Maar ik ben er tevreden over mijn punt voor de CAS items 4.5/5
Building mode items
Ik ben er echt van verschoten hoe mooi en afgewerkt de meubels zijn. De meubels vind ik gewoon top ze zijn schattig en kunnen ook gebruikt worden buiten een kinderkamer. Het enige nadeel was dat er niks van behang of vloer bijkomt. Mijn punt voor de bouw items is 4,5/5
Thema van het acsesoires pakket
Het thema van het pakket vind ik echt goed. Het is geen overbodig pakket maar een pakket dat echt nodig was want we hadden nooit echt mega veel kinderen kleding en spulletjes. Het is een goede aanvulling aan je spel. Mijn punt voor het thema is 5/5
Gameplay
De gameplay valt wel mee het is niet super veel maar het is ook niet weinig. De gameplay die er is is wel echt leuk en zeker schattig ik  denk wel dat je de gameplay zal blijven herhalen. Totale punt voor gameplay is 4.5/5

Is het het waard
Als je aan het twijfelen bent om hem te kopen dan zou ik het toch kopen want het is een grote aanvulling aan je spel 

Totale punt 9,2/10

Myrthe
De Schaduwagent
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

23 Feb 2018, 09:15

Ik heb niet enorm veel pakketten, maar van degenen die ik heb gebruik ik deze het vaakst! :) Zal even overal doorheen lopen:

De kleding in CAS vind ik niet heel bijzonder, maar met extra keuzes voor kinderen ben ik altijd blij. Let wel, het zijn ook echt alleen spullen voor kinderen. Voor de andere leeftijden komt er niets bij in CAS. Er komen flink wat spullen mee in de bouwmode, vrijwel allemaal wat kinderlijker en een heleboel decoraties voor aan de muur. Ik ben hier zelf heel blij mee, mocht je van bouwen en inrichten houden dan kom je voor kinderkamers echt wel een stuk verder met dit pakket. 

Maar het leukste aan dit pakket, en de reden dat ik hem kan aanraden, is de gameplay. Er is een poppentheater bij waarin je kids kunnen spelen en dan een show opvoeren voor iedereen die maar wil kijken, maar daar heb ik het nog niet eens over. De Leegtewezens vind ik echt een toffe uitbreiding. Het zijn kaarten die je kind-sim kan verzamelen door ze te kopen of ze te zoeken in de stad. Ik hou zelf altijd van verzamelen in de game en het is een leuke extra activiteit voor kinderen.
Je kind kan zijn kaarten dan weer gebruiken om te gamen tegen andere kinderen en ze kunnen ze ook ruilen en trainen. Het is echt heel schattig en leuk om te doen. Extra activiteiten voor kinderen zijn wat mij betreft echt top en dit is echt goed uitgewerkt!  :kind:
Ik vind kinderen altijd een beetje saai en bij mij doen ze nooit veel meer dan eten en huiswerk maken dus dit pakket is zeker welkom.

Voor de extra gameplay en de bouwmaterialen raad ik het pakket dus aan en geef ik het en 8,5. :)