Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP beoordeelt.. Coole Keukenaccessoires

13 Apr 2016, 01:20

Afbeelding

Coole Keukenaccessoires

Het derde accessoirespakket van De Sims 4.
Het pakket om de keuken je Sims te verbouwen en koop dan ook maar meteen de nieuwe ijsmaker.

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

7,1
7,1 punten gegeven door 1 persoon. Laatste update 19-12-2016, 18.24 uur, Paperesque.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: TOP beoordeelt.. Coole Keukenaccessoires

19 Dec 2016, 18:24

Paperesque reviews:
Coole Keukenccessoires 
---
Om mijn reviews op één lijn te trekken gebruik ik een vaste formule met punten:
3 voor CAS, 3 voor koop/bouwmodus, 2 voor uitvoering thema, en 2 voor bruikbaarheid.
In totaal kan een pakket dus 10 punten scoren.
---
Laten we beginnen!

CAS Items: 2.6 / 3.0
  • Kapsels
    De herenkapsels zijn leuk, met één krullend model - er zijn weinig krullen beschikbaar, dus hartstikke welkom!
    De vrouwenkapsels kunnen er mee door; een deel is raar geproportioneerd wat mij een beetje weerhoudt van gebruik.
  • Kleding (Vrouwen)
    Er zijn een aantal kledingstukken in een verscheidenheid stijlen, komende in fellere kleuren en rustigere tonen.
    De stukken zijn van kwaliteit, ogen hip en/of stoer en zijn casual te gebruiken.
  • - Kleding (Mannen)
    De mannen blijven niet achter, en voor hen is er bijna evenveel content. Ook hip en stoer, en casual.
Koop en bouwmodus: 1.9 / 3.0
  • Meubelen
    De keukenset ziet er karig uit in het begin, één set aanrecht-eiland-keukenkastjes.
    De hoeveelheid zit in de verschillende blokken die je daarmee kan maken (hoeken, eindes etc.).
    De set is modern maar niet té modern. Helaas is hij maar in een aantal standaard, neutrale kleuren te krijgen.
    Hetzelfde geld voor het fornuis en de koelkast - standaard. Niet zozeer de 'coole keuken' die beloofd was.
    Enige kleur zien we terug in de eetkamerstoel en barkruk, maar veel ook niet.
  • Decoratie
    De wanddecoratie bestaat uit twee delen: keukengerei en werkelijke decoratie. Hetzelfde geldt voor de andere decoratie.
    Er zit enige kleur in de objecten, en ze zijn een geschikte manier om de eerder wat 'saaie' keuken op te fleuren.
    Ook voegt het wat realisme toe - bordenrek, keukengerei aan de muur, kookboeken.
  • Gameplay objecten
    De ijsmachine is een leuk concept, met wat grappige uitwerkingen.
    Er zijn nogal wat verschillende ijssmaken, met een paar die wat bijzondere uitwerkingen hebben.
    Het ijs ziet er redelijk uit, en de machine misstaat niet in een keuken.
    Verder is het geen bijzonder object waar je veel mee doet; hoe vaak eet je nou ijs?

Algemene uitvoering en thema: 1.3 / 2.0
  • Alles in het pakket is van redelijke tot goede kwaliteit; zelfs het ijs ziet er goed uit - in tegenstelling tot de drabfontein.
    Er is aandacht uitgegaan naar zowel kleding als objecten, maar de kleding lijkt de overhand te hebben.
    De meubelstukken hadden meer kleuropties gemogen, en een tweede keukenset zou leuk zijn geweest.
    De ijsmachine is leuk, maar snel vergeten.
  • Het thema 'Coole Keuken' zou eigenlijk 'Cool in de Keuken' moeten zijn, wegens de hoeveelheid kleding.
    De keukenspullen die er wel inzitten zijn vervolgens niet erg 'cool', en zijn standaard en bijna 'saai'.
    Het mist inspiratie en variatie, en onderscheidt zich voor een keukenpakket niet van de andere keukens in het spel.

Bruikbaarheid: 1.7 / 2.0
  • De kleding is casual en hip, en misstaat niet in het dagelijks leven - evenals deel van de kapsels.
    In totaliteit zijn de meubelstukken niet onderscheidend of bijzonder, en passen ze in de meeste stijlen.
    De meeste spullen zou ik zelf in mijn spel wel zien gebruiken.

Eindoordeel: 7.1 / 10.0
De Sims 4 Coole Keukenaccessoires is een pakket vol kwaliteit met een misleidende naam.
Kleding is fris en cool, maar de keuken waar het om draait is standaard en 'underwhelming'.

---
Deze review is natuurlijk mijn persoonlijke mening en geldt niet voor iedereen! :F
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<