Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP beoordeelt.. Perfecte Patio

11 Apr 2016, 15:25

Afbeelding

Perfecte Patio

Het tweede accessoirespakket van De Sims 4.
Het pakket om je Sims te kleden in nieuwe badkleding en te laten genieten van de bubbelbaden.

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

6,5
13 punten gegeven door 2 personen. Laatste update 22-03-2017, 15.20 uur, EsceL1ne.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: TOP beoordeelt.. Perfecte Patio

19 Sep 2016, 21:46

Paperesque reviews:
Perfecte Patio Accessoires 
---
Om mijn reviews op één lijn te trekken gebruik ik een vaste formule met punten:
3 voor CAS, 3 voor koop/bouwmodus, 2 voor uitvoering thema, en 2 voor bruikbaarheid.
In totaal kan een pakket dus 10 punten scoren.
---
Laten we beginnen!

CAS Items: 1.2 / 3.0
  • Kapsels
    De kapsels in dit pakket vind ik wat minder. Ze zijn van redelijke kwaliteit; voor mij mankeren er wat details.
    Er zit ook een kapsel bij voor kinderen (jongen) dat ook goed in elkaar steekt.
  • Kleding (Vrouwen)
    Er is heel weinig kleding in dit pakket vergeleken het voorgaande.
    De crop top is een favoriet kledingstuk uit het complete spel. Het jurkje vind ik ook enorm leuk.
    Beide badpakken zijn simpel en van redelijke kwaliteit, en het barbecueschort zit ook goed in elkaar.
  • - Kleding (Mannen)
    De polo en het blouseje zijn simpel en van matige kwaliteit. De shorts zijn leuk, en het mannelijke schort is ook prima.
Koop en bouwmodus: 2.8 / 3.0
  • Meubelen
    De zitmeubelstukken steken goed in elkaar en zijn samen een volledig matchende set in verscheidene kleuren.
    De bijhorende tafels passen er goed bij, en hebben ook een kwalitatief goede uitstraling.
    Het keukenblok en bijhorende bar hebben een modern tintje en hebben goede texturen.
    De barbecue past er niet 100%, maar doet niet onder voor de andere meubelen.
    Het parasoltafeltje is een beetje simpel, en past minder binnen de meubelset.
  • Decoratie
    De heg in plantenbak is bij mij een must geworden voor mijn balkons en tuinen: perfect!
    De andere twee planten zijn modern en staan ook goed met de rest van de set.
    De lampen zijn divers en passen in meerdere interieuren, en de overige decoraties hebben ook hun charmes.
  • Gameplay objecten
    De bubbelbaden zijn een leuke toevoeging, en veel gewild volgens mij.
    Object zijnde passen ze beide goed bij de andere interieur objecten, met name de stenen.
    Ze brengen vervolgens ook veel gameplay mee; zo kun je door verbeteringen oliën toevoegen die zorgen voor emoties.
    Veel sociale en romantische interacties zijn ook mogelijk in het bad, waaronder Oh Jaa!

Algemene uitvoering en thema: 1.4 / 2.0
  • De focus in dit pakket lag op meubelstukken. Deze zijn ook super uitgevoerd en van goede kwaliteit.
    Het bubbelbad is ook een excellent uitgevoerde toevoeging met veel nieuwe opties.
    De weinige kleding die er is valt mee in kwaliteit, en is zeer simpel.
  • Het thema 'Perfecte Patio' uit zich in moderne tuinmeubelen voor een strakke buitenzitplaats.
    Veel meubelen zijn modern en/of eigentijds, en passen goed binnen het spel.

Bruikbaarheid: 1.6 / 2.0
  • Ik gebruik bij het maken van tuinen bijna altijd spullen uit dit pakket. Ze zitten goed in elkaar, en zien er goed uit.
    Vervolgens past het bij de meeste huizen in moderne stijl, en soms binnen andere stijlen.
    De kleding is simpel en casual, maar niet zo modern als de rest van het pakket.

Eindoordeel: 7.0 / 10.0
De Sims 4 Perfecte Patio Accessoires is een kwalitatief pakket gefocust op moderne tuinmeubels.
CAS is ingeleverd voor kwaliteit en goede gameplay, resulterend in een waardevol toevoegend pakket.

---
Deze review is natuurlijk mijn persoonlijke mening en geldt niet voor iedereen! :F
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

EsceL1ne
Reset Sim
Badges: 4
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 20e Eeuw Student

Re: TOP beoordeelt.. Perfecte Patio

22 Mar 2017, 14:33

Oké, zo uitgebreid als Paperesque ga ik het niet doen hahaha
Maar ik wil wel graag een cijfer geven. ^^

Ik geef het accessoire pakket een 6,0. Het is een leuk pakket, maar ik vind het voor het gehele spel weinig toevoegen.
De aankleding van de sims vind ik tegenvallen (er zijn maar een paar nieuwe kapsels en kledingstukken). Ook vind ik ze minder mooi dan andere pakketten.
Voor de meubels is er eigenlijk maar 1 nieuwe interactie bijgekomen, en dat is de hot tub. Tuurlijk, er zijn meer meubelstukken bijgekomen met een moderne uitstraling, maar ik had het fijner gevonden als er iets meer gedaan werd met de gameplay.

Ik heb extra minpunten gegeven omdat ik wel had verwacht dat je tenminste met een drankje in de hot tub kon zitten. :?:
Het kan zijn dat ik het niet goed doe, maar dit had ik wel een leuke toevoeging gevonden.

Dat was het! Dikke zoen!
Geen enkel leven verloopt zo soepel als een Simsleven!