Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP beoordeelt.. Luxe Feestaccessoires

05 Apr 2016, 16:00

Afbeelding

Luxe Feestaccessoires

Het eerste accessoirespakket van De Sims 4.
Het pakket om je Sims in stijl te laten feesten met prachtige nieuwe kleding.

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

4,6
13,7 punten gegeven door 3 personen. Laatste update 09-11-2016, 18.01 uur, Mari.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: TOP beoordeelt.. Luxe Feestaccessoires

17 Mei 2016, 12:46

Ik heb het pakket vorig jaar gekocht tijdens een kortingsactie op Origin, maar heb er nog niet zoveel mee gespeeld omdat feest vieren in de Sims eigenlijk niet tot mijn favoriete dingen behoort om te doen :P

De outfits vind ik persoonlijk allemaal iets te 'flashy' en ik zou ze mijn Sims persoonlijk nooit aan doen. De unieke gameplayvoorwerpen vind ik aan de andere kant wel heel leuk en ik denk dat ik deze meer zal gaan gebruiken wanneer de volgende gamepack uitkomt! Tot ik meer gebruik heb gemaakt van dit pakket, kan ik in ieder geval nog geen volledige en eerlijke conclusie trekken. Wordt vervolgd dus! :)

Edit: [09-11-2016] Nou, maanden verder moet ik toch echt concluderen dat ik dit een uitermate teleurstellend accessoirepakket vind. De grote meerderheid van de kleren vind ik niet mooi, teveel bling en in mijn optiek helemaal niet luxe maar meer trashy en de voorwerpen.. Ik heb ze niet gebruikt. Dat zegt denk ik ook iets. Het pakket krijgt van mij een 4.
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

11 Sep 2016, 21:34

Ik heb niet uitgebreid met het pakket gespeeld maar moet toch wel zeggen dat deze mij een beetje tegenvalt.
De nieuwe kleding en kapsels zijn leuk, de feestgordijnen vind ik al wat minder en de chocoladefontein is echt vreselijk.
Al mijn grafische opties staan hoog, maar dat chocolade dat uit de fontein komt ziet eruit alsof de grafische instellingen erg laag staan.
Het ziet er ook niet bepaald smakelijk uit..

Ik geef dit pakket dus net een voldoende, voornamelijk voor de CAS onderdelen, namelijk een 5,5.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

19 Sep 2016, 20:02

Paperesque reviews:
Luxe Feestaccessoires 
---
Om mijn reviews op één lijn te trekken gebruik ik een vaste formule met punten:
3 voor CAS, 3 voor koop/bouwmodus, 2 voor uitvoering thema, en 2 voor bruikbaarheid.
In totaal kan een pakket dus 10 punten scoren.
---
Laten we beginnen!

CAS Items: 2.0 / 3.0
  • Kapsels
    De kapsels zijn leuk bedacht en mooi uitgevoerd. Redelijk fancy, maar sommige zijn ook casual te gebruiken.
  • Kleding (Vrouwen)
    Je kan het bijna een ongeluk in een glitterfabriek noemen, ALLES glimt. Niet altijd in het voordeel.
    Een paar jurken zijn top, maar de meesten missen net wat kwaliteit of wat bijzonders.
    De tops zijn gewaagd, maar van kwaliteit. De broeken zijn oké, maar daar is het mee gezegd.
  • - Kleding (Mannen)
    Twee van de drie pakken zijn een glitter ramp, en ik zal ze vrijwel nooit gebruiken - jammer.
    De losse items zijn minder heftig, waarvan het gilet met floralprint een favoriet item is binnen het pakket.
  • - Accessoires
    De vrouwelijke accessoires voegen wat variatie toe die hard nodig was, ookal ietwat eentonig.
    Make-up is extreem, maar kan in specifieke situaties van pas komen.
    De schoenen voor vrouwen zijn oké; die voor mannen niet.

Koop en bouwmodus: 1.0 / 3.0
  • Meubelen
    Het zitmeubilair is kwalitatief heel teleurstellend en lijdt gebrek aan detail.
    De bar en het bijhorende blok zijn niet bijzonder, maar door het lichteffect geven ze een leuke sfeer af.
    De tafels zien er goedkoop uit, maar de glazen tafel is - van een afstand - leuk om te zien.
  • Decoratie
    De staande lamp ziet er high end uit maar geeft relatief weinig licht en is meer voor de sfeer.
    Het gordijn is oké. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.
  • Gameplay objecten
    De fontein is een verschrikkelijk object. Het is blokkerig en verpest eerder eetlust dan dat het opwekt.
    De buffettafels zijn handig, maar niet bijzonder of nodig.

Algemene uitvoering en thema: 0.6 / 2.0
  • Er zit zeker kwaliteit in de kapsels en accessoires, maar helaas geldt dat niet voor alles.
    In de kleding zitten een aantal minpunten - één zijnde dat er te veel glitters op zitten.
    Er is weinig tijd en moeite besteedt aan de koopmodus, en er laat zich van alles te wensen over.
    Zelfs de nieuwe gameplay objecten zijn niets om trots op te zijn.
  • Het thema 'Luxe Feest' heeft zich vertaald tot 'Budget Oscar Looks' en 'Oh Er Moesten Meubelen Bij'.
    Ik raak niet geïnspireerd om een luxe feestje te organiseren, zeker niet als men als glitterbommen binnen komt.
    Wat dat betreft laten het thema én de kwaliteit zich afweten, en dat is zonde.

Bruikbaarheid: 0.6 / 2.0
  • Persoonlijk geef ik niet veel feestjes in het spel, en daar focust dit pakket zich duidelijk op (hint: het zit in de naam).
    De kleding past niet bij veel andere dingen in het spel, en het is totaal niet casual of bruikbaar voor andere gelegenheden.
    Er zijn maar een aantal items uit het spel die ik gebruik, de rest had niet gehoeven.

Eindoordeel: 4.2 / 10.0
De Sims 4 Luxe Feestaccessoires is een teleurstellend thema met een teleurstellende aanpak.
Het mist kwaliteit en bruikbaarheid, en ondanks een paar leuke items is het de € 9,99 niet waard.

---
Deze review is natuurlijk mijn persoonlijke mening en geldt niet voor iedereen! :F
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

19 Sep 2016, 20:39

Wat een supergoed systeem om zo je punten te geven!
En ojee.. ik was al niet hoog maar jij haalt het gemiddelde naar een onvoldoende! :LOL:

Lenaflux
Oprichter
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Meeting Hier vanaf het begin
De Oprichters

21 Okt 2016, 21:03

Oké, ik heb deze niet eens dus ik kan geen perfect oordeel geven! Punten zal ik dus nog niet toekennen tot ik het werkelijk heb, maar ik kan natuurlijk wel te weten komen wat er in zit. En af en toe geef ik eens graag mijn ongezouten mening. Yeah.

Van wat ik hier kan vinden over het meubilair, ziet het er allemaal nog al basic uit. En die allemaal is eigenlijk al een beetje een overdrijving, want veel nieuwe dingen zie ik niet echt? De stoelen zien er wel redelijk fancy party-waardig out, en doen me zeker wel denken aan mijn laatste familiefeestje (al is dat misschien niet volledig positief). Het blok is wel mooi op zijn manier maar ziet er ook een nogal lomp ding uit om ergens neer te planten. Het nieuwe gordijn ziet er wel iets uit dat ik zou gebruiken! De buffettafels zijn handig voor feestjes, maar tbh geef ik maar weinig feestjes. Also, ik heb meerdere videos opgezocht met de fontein en het blijft er uitzien als bloed. Dit zou een minpunt moeten zijn maar als ik mezelf genoeg vertel dat het werkelijk bloed is vind ik het wel cool. +1 voor vampire parties.

De nieuwe kapsels en make-up opties vind ik wel cool! De kapsels voor mannen? Ehhhh, die vind ik minder. Geven me een beetje een jerk vibe. De kledij ziet er allemaal uit alsof het verdronken geweest is in een bad vol met glitter. Voor sommige jurken werkt dit wel, voor de mannenkledij niet. Misschien voor een carnaval? Of een jaren 70 party! Yep, perfect. Die glitter suits zijn uitstekend geschikt voor de jaren 70. 

Er is niet veel kans dat ik deze zal kopen, eerlijk gezegd. En als ik het toch zou doen, waarschijnlijk gewoon voor de nieuwe CAS dingetjes.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

09 Nov 2016, 18:02

Ik heb mijn bericht hierboven aangevuld met een beoordeling; ik denk dat ik het pakket nu wel zo'n beetje gezien heb ^^

Het huidige cijfer is een 4,6! Oei! :zweet:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |