Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP Beoordeelt ... Star Wars: Journey to Batuu

11 Okt 2020, 14:16

Afbeelding

Star Wars: Journey to Batuu

Het negende gamepack van De Sims 4.
Ervaar de Rand van de Melkweg. In een sterrenstelsel hier ver, ver vandaan, diep in de Outer Rim, draait de wereld van Batuu onder zijn drie zonnen om onderdak te bieden aan zowel het dappere Verzet als de listige First Order met de slimme Schurken die op de achtergrond van de chaos profiteren.

Maar, wat vind jij van De Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

Afbeelding

4,5
9 punten gegeven door 2 personen. Laatste update 17-11-2020, 10.37 uur, Froos

MissDiwy
Moderator
Badges: 15
:
De Wisseltrofee De 365
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Wandelende Encyclopedie De Organisator

Re: TOP Beoordeelt ... Star Wars: Journey to Batuu

16 Nov 2020, 18:56

Ik heb een review geschreven voor dit pakket. Hier is mijn conclusie en het cijfer:

Ik moet zeggen: helaas was ik niet blij verrast. Mijn gebrek aan Star Wars kennis maakte het ook niet beter, dit is dus absoluut niet mijn pakket.
De bouw/koop modus en CES  zijn niet mijn ding, maar ik moet wel zeggen dat de items en kleding allemaal mooi gemaakt en ontworpen is. Alles ziet er supergoed uit, het is alleen niet mijn smaak. De wereld is supermooi, ik wou alleen dat het meer was dan wat het is. Het voelt als een pretpark aan en ik bouw graag in mijn werelden, wat in Batuu helaas dus niet echt mogelijk is. Het is zo jammer, want het is echt een geweldig mooie wereld. Als ik het had kunnen aanpassen met eigen kavels zodat het meer een buitenaardse vakantiewereld zou zijn, zou het mij meer trekken om er mee te spelen.

Het verhaal -nouja, de missies- trekt mij ook niet echt omdat het allemaal Star Wars gerelateerd is. Ik had het eigenlijk al snel gezien, vooral omdat ik voor verschillende dingen lang moest zoeken omdat ik niet wist wat er bedoeld werd. De robots, knuffels, lichtzwaarden en andere spulletjes die je kunt kopen zijn wel een leuke toevoeging en kun je ook fijn mee naar huis nemen. Dus daar ben ik wel heel blij mee.

Zou ik dit pakket aanraden? Nou, eigenlijk niet. Misschien dat als je een echte Star Wars fan bent dat dit een pakket voor jou is, maar ook dan zou ik hem pas in de uitverkoop kopen.

Ik geef De Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu een 5 !

De Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu brengt je een prachtige mooie buitenaardse wereld, maar helaas is het meer een pretpark dan een simswereld. CES en bouw/koop is niet mijn ding en alleen geschikt voor gebruik op Batuu (waar je niet kunt bouwen zonder cheats), maar de spullen zijn wel supermooi gemaakt. Helaas is dit pakket een enorme tegenvaller voor mij.

Lees mijn volledige TOP-Review en conclusie hier op het forum of op onze site!

Froos
Sociaal Konijn
Badges: 8
:
De Verzamelaar 2 Jaar Lid
De 365 1 Jaar Lid
Coole Creator TOPper van 2019

Re: TOP Beoordeelt ... Star Wars: Journey to Batuu

16 Nov 2020, 21:31

Ik ben het helemaal met @
MissDiwy
 eens. Maar ik ga zelfs wat lager zitten met mijn cijfer, namelijk een 4. 

Waarom? Journey To Floptuu heeft niks met de gameplay van de Sims te maken. Het is mij teveel Star Wars gericht. Je moet er 
echt kennis van hebben om het leuk te vinden denk ik. Prima dat EA met Star Wars in zee gaat maar dan had ik het liever als 
een spin-off gezien. Net zoals De Sims Middeleeuwen tijdens de Sims3. 

Het avontuur op Floptuu bestaat vooral uit rondlopen, praten met sims, tekstbalonnen lezen en kisten openmaken. Het komt mij 
over op reclame voor Star Wars (disney) meer niet. Echt spannend is ook het niet. Binnen een uur had ik het ook wel gezien.

Minpunten
- Missies, Verhaallijn (flinterdun, het had dieper en uitgebreider gekunt) 
- Geen kavel op Batuu om je eigen huis te bouwen.
- Veel rabbitholes

Pluspunten
- De kostuums zien er super tof uit.
- Batuu is prachtig. Je waant je echt in een Star Wars wereld.

Komt je Sim thuis in bv. Willow Creek met een lichtzwaard? Met wie moet je dan een duel doen? Niemand. 
Lege gamepack. De wereld Floptuu en kostuums zorgden ervoor dat ik het nog een 4 gaf :)

PS: Met Floptuu bedoel ik natuurlijk Batuu. Star Wars Journey To Batuu is in mijn ogen ook een Flop :LOL: Zelfs een uitverkoop vind ik teveel geld :LOL: