Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP Beoordeelt ... Moschino accessoires!

14 Aug 2019, 02:47

Afbeelding

Moschino Accessoires

Het vijftiende accessoirepakket van De Sims 4.
Dit accessoirespakket is een samenwerking met het Italiaanse modehuis Moschino. Dit pakket brengt een kleine collectie aan kleding in het spel, geeft diverse items om jouw eigen fotostudio te bouwen en komt met de freelance modefotograaf carrière

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

6,4
6,4 punten gegeven door 1 persoon. Laatste update 22-09-2019, 20:54 uur, ThePaperSim.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: TOP Beoordeelt ... Moschino accessoires!

22 Sep 2019, 20:54

Ik heb over dit pakket een TOP-Review geschreven - deze is te lezen op het forum en de site.
Hieronder mijn cijfer en een kort stukje uit de conclusie! :F

ThePaperSim schreef:
‘De Sims 4 Moschino Accessoires’ is de eerste samenwerking met een merk in een pakket voor De Sims 4. Daarom had dit pakket als primeur behoorlijk wat waar te maken. Dat is wat mij betreft niet gelukt.

Bij een Accessoirespakket gebaseerd op een kledingmerk zou je denken dat de Creëer Een Sim items het beste onderdeel zijn. Zou je denken. Bij dit pakket is juist die merkkleding het meest teleurstellende onderdeel. Met weinig kleuropties en zeer uitgesproken stijlen zijn de meeste items amper te gebruiken. Vervolgens is het verrassend genoeg juist de Bouw- en Koopmodus waar ik erg positief over ben. Binnen deze categorie hebben we een goedgevulde set objecten met stijlvolle en moderne meubelstukken voor in een modefotostudio. En vergeet natuurlijk die geweldige ramen niet! Er zijn ook een paar handige nieuwe lichten en fotografie-objecten – die komen goed van pas bij de nieuwe Gameplay en nieuwe carrière. Het geüpdatete fotosysteem is top en de nieuwe carrière als modefotograaf zit goed in elkaar, al is deze wel repetitief en erg hands-on.

Ik geef De Sims 4 Moschino Accessoires een 6.4!
De Sims 4 Mehh-schino Accessoires lijdt onder de samenwerking met Moschino.
De carrière als modefotograaf en de fotostudio items zijn top, maar de collectie merkkleding is een grote flop.

Lees mijn volledige TOP-Review en conclusie hier op het forum of op onze site!
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<