Matcha
Hoofd Moderator
Auteur
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

[GIVEAWAY] 2 jaar TOP! - Verjaardagskaart - Winnaar is bekend!

01 Mar 2018, 00:03

Afbeelding

Vandaag is de tweede verjaardag van Town of Plumbobs!

...en wie jarig is trakteert! Naast twee plumbob-stressballen geven we een accessoirespakket naar keuze weg, en wel aan degene die Town of Plumbobs de leukste verjaardagskaart stuurt. Wat doe jij het liefst op Town of Plumbobs? Hoe heb je onze community gevonden? Je mag helemaal zelf weten wat je op de kaart zet, als het maar een (digitale) verjaardagskaart is! :party: :party:

Informatie & Regels:
  • Je hebt vanaf vandaag tot en met donderdag 15 maart de tijd om jouw verjaardagskaart in te sturen.
  • Meedoen kan door jouw verjaardagskaart te plaatsen in dit topic.
  • Het mag, maar moet geen Sims-plaatje zijn. Al is dat natuurlijk wel toepasselijk! :) Als je kiest voor een Sims-thema, mag dat met alle Sims-edities, van de Sims 1 t/m de Sims 4! :)
  • Er hoeft niet per se tekst op de kaart zelf te staan. Je mag eventuele tekst ook apart toevoegen aan je reactie.
  • De verjaardagskaart die je maakt is digitaal - een afbeelding. De afmetingen mag je zelf bepalen, maar plaatjes groter dan 800 pixels breed worden automatisch door het forum verkleind naar 800 pixels. :!:
  • Uitleg over het plaatsen van plaatjes op het forum vind je hier!

Wie mag er meedoen?
Om mee te doen heb je een account nodig op het Town of Plumbobs forum. Wil je meedoen, maar heb je nog geen account? Registreer je dan hier! Alle leden, maar geen teamleden, mogen meedoen met deze wedstrijd.

Kiezen van een winnaar
Het Town of Plumbobs team zal gezamenlijk de leukste verjaardagskaart uitkiezen.

De prijs!
De winnaar van deze wedstrijd krijgt een Sims 4 Accessoirespakket naar keuze!
Ik zal de winnaar na afloop van de wedstrijd een PB sturen en het gekozen accessoirepakket vervolgens cadeau doen via Origin.

Afbeelding , etc, etc..

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben over deze wedstrijd, dan kan dat door mij een PB te sturen of door te reageren in dit topic!
Veel succes en bovenal plezier met het maken van jouw verjaardagskaart! :spring:
Lees ≡HORIZON≡ | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

etman03
De Plumbob
Badges: 4
:
De 20e Eeuw Vrouw
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

Re: [GIVEAWAY] 2 jaar TOP! - Verjaardagskaart

01 Mar 2018, 19:34

Lang zullen jullie leven :zing:
Lang zullen jullie leven :zing:
Lang zullen jullie leven in de gloria, in de gloria :zing:
Hieper de piep hoera :zing:

Gefeliciteerd met jullie 2de verjaardag, dat jullie nog maar lang mogen blijven bestaan

Afbeelding

Ladysims
De Weerwolf
Badges: 4
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker TOPper van 2018

02 Mar 2018, 20:27

Afbeelding

Gefeliciteerd TOP  :F 

Jasmientje
De Dreuzel
Badges: 2
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

04 Mar 2018, 15:24

Afbeelding
Dit is mijn inzending voor de wedstrijd
Jasmien

yanahelsmoortel
De Dreuzel

04 Mar 2018, 21:03

Happy birthday

Matcha
Hoofd Moderator
Auteur
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

04 Mar 2018, 22:48

..Dankjewel! :)

Bedankt voor jullie leuke kaarten, @
Ladysims
en @
Jasmientje
! Wie weet zit de winnende kaart er al tussen... :F
Nog 10 dagen te gaan! ^^

rickoes
Een Bakje Yoghurt
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

06 Mar 2018, 17:32

Afbeelding
hallo rick akse hier :

allereerst wil ik jullie van harte feliciteren met jullie 2 jaar bestaan dat is al best wel lang

hoe ik op dit forum ben gekomen is best wel een goeie vraag, ik ben op dit forom gekomen door de YouTuber Kympulse omdat ik van haar een video van de 52 weeks of simmaking gezien had  en ik dacht laat ik die site is bekijken

ik vind het allerleukste om te doen hier is mee doen met wedstrijden denk ik omdat je lekker creatief kan zijn en ook nog kans kan maken op een leuk prijsje

groetjes Rick Akse

Lizzyvdv
De Dreuzel
Badges: 3

06 Mar 2018, 22:32

Sul sul! 
Super leuke give-away weer! Deze moet ik natuurlijk winnen... Vanmorgen liep ik dus de tuin in om mijn koeplant een taart te geven. Dus ik zeg tegen mijn koeplant: 'Heb je al gehoord van die nieuwe give-away van town of plumbobs? Town of plumbobs is namelijk alweer 2 jaar geworden!' Nou, ik zeg je, van schrik at de koeplant me bijna op!! ' We moeten natuurlijk wel winnen. Weet je wat? We maken een leuke foto voor ze. Een soort van verjaardagskaart.' Zei ik tegen de koeplant. Daar stemde die wel voor in. En hier is het resultaat :

[img]file:///storage/emulated/0/Android/data/com.samsung.android.app.notes/files/share/0/clipdata_180306_223512_052/1.jpg[/img]

Ik heb town of plumbobs leren kennen door Facebook. Ik zit in een Sims 4 groep waarin iemand iets of jullie site had geplaatst. Toen ik erop klikte wist ik meteen dat ik me daar ook bij aan moest melden. Ik ben namelijk een mega-sims-4-fan! Wat ik het meeste doe op deze site is gewoon lekker scrollen, berichten over nieuwe sims pakketten lezen en me eens af en toe in een discussie mengen, en natuurlijk het reageren op give-aways! Ok, pfieuw! Ik denk dat ik nu wel klaar ben met deze lange reactie. Alsnog gefeliciteerd en moge deze site nog lang bestaan :D

Lizzy
I'm addicted to the Sims 4 :)

Town of Plumbobs
TOP Admin

06 Mar 2018, 22:49

Mari schreef:
Uitleg over het plaatsen van plaatjes op het forum vind je hier!

Direct uploaden vanaf een computer of mobiel werkt niet op Town of Plumbobs @
Lizzyvdv
 .

Myrthe
De Strever
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

06 Mar 2018, 23:22

Afbeelding

Hieper de piep, hoera!  :party: ToP 2 jaar! Speciaal voor de gelegenheid hebben een aantal oude bekenden van het forum zich
verzameld om een goed feestje te bouwen, herken jij ze?  :spring: :party:
Afbeelding

MissDiwy
Moderator
Badges: 15
:
De Wisseltrofee De 365
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Wandelende Encyclopedie De Organisator

11 Mar 2018, 11:03

Wat een leuke kaartjes allemaal! Hier is mijn kaartje:

Afbeelding

Mijn simself heeft allerlei lekkers klaargemaakt, een zaal afgehuurd en nu zit ze te wachten om het met iedereen van het
forum te vieren.

Nogmaals gefeliciteerd met jullie twee jarig bestaan, ik vind dit echt een superforum met een superteam.
Jullie geven ons de kans om onze creativiteit te delen en dagen ons ook uit met superleuke uitdagingen en wedstrijden.
Ik ben nog niet twee jaar lid maar de tijd dat ik hier lid ben heb ik al genoten van het forum en de gezellige mensen, ook
vond ik het superleuk om een stel van jullie persoonlijk te ontmoeten tijdens het uitje, ik hoop nog super lang van
het forum en jullie te genieten dus op naar de volgende twee jaar en hopelijk nog meer natuurlijk!

Matcha
Hoofd Moderator
Auteur
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

16 Mar 2018, 09:31

De inzendperiode is voorbij; er kan niet meer deelgenomen worden aan deze giveaway! Bedankt voor alle mooie kaarten en leuke verhalen iedereen! De winnaar van deze giveaway zal vandaag bekend worden gemaakt! :F

Matcha
Hoofd Moderator
Auteur
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

[UITSLAG!] [GIVEAWAY] 2 jaar TOP! - Verjaardagskaart

17 Mar 2018, 12:19

Afbeelding

Hallo allemaal,

De inzendperiode is voorbij en wat zijn er mooie kaarten en leuke verjaardagswensen binnengekomen! Dank jullie allemaal! :) De andere teamleden en ik vonden het heel leuk om te lezen wat jullie leuk vinden aan TOP en om te zien hoeveel creativiteit er in de kaarten is gestoken! Er kan er maar één de winnaar zijn, dus laten we die maar snel bekend gaan maken!

De winnende verjaardagskaart is van....:
Spoiler!
Ladysims! :party: :party: :spring:

Afbeelding

Van harte gefeliciteerd! Je mag je Origin ID en het Sims 4 accessoirespakket van jouw keuze aan mij doorgeven via een privébericht. Ik zal hem dan via Origin aan je cadeau doen. Ik wens je alvast heel veel plezier met jouw nieuwe accessoirespakket! :spring:

Alle andere deelnemers wil ik natuurlijk ook bedanken voor hun inzet. Ik vond het leuk om jullie mooie kaarten en berichtjes te lezen en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om mee te doen. Heel graag tot de volgende giveaway! :)

rickoes
Een Bakje Yoghurt
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

17 Mar 2018, 13:01

gefeliciteerd 

MissDiwy
Moderator
Badges: 15