Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466
GeregistreerdCOLON 29 Februari 2016

The Sims Mobile

09 Mei 2017, 18:10

Afbeelding

Er zijn eindeloos veel mogelijkheden

Maak unieke Sims
Creëer Sims met unieke uiterlijke kenmerken, kapsels, outfits en accessoires. Kies verschillende karaktereigenschappen en levensdoelen!

Bouw een Huis
Pas de lay-outs en ontwerpen van de huizen van je Sims aan en maak een keuze uit tal van meubels, apparaten, decoraties en meer.

Speel Samen
Host en bezoek verschillende feesten met andere Sims waar je gezellige dingen doet, je prachtige huis laat zien, beloningen verdient en nieuwe relaties ontwikkelt.

Afbeelding

Geef vorm aan de nalatenschap van je Sims
Geef generaties lang vorm aan de families van je Sims. Als je Sims hun carrièredoelen behalen en met pensioen gaan, word je beloond met erfstukken waarmee je hobby's en carrières voor toekomstige generaties kunt ontgrendelen.

Binnenkort verwacht!

Bron: EA

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

Re: The Sims Mobile

09 Mei 2017, 18:30

Hmm... de trailer ziet er leuk uit. Maar ziet het er ook leuk uit op mijn kleine Samsung S5 Mini... :?:

Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466

09 Mei 2017, 18:36

Vijf screens uit de trailer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Sims Community

Gebruikers-avatar
ThePaperSim
Oprichter
BerichtenCOLON 2846
MedalsCOLON 14

09 Mei 2017, 18:54

Uhm... wow? Die komt uit het niets! =O
Wel grappig dat het eigenlijk Sims 4 in het klein is - exact dezelfde content. Ik ben benieuwd. :F
Helaas zal mijn telefoon het wel niet aankunnen. :LOL:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466

09 Mei 2017, 19:59

Veelgestelde vragen over The Sims Mobile

Wat is The Sims Mobile?
Spelen met leven is The Sims Mobile! Creëer jouw Sims, geef ze unieke persoonlijkheden en pas hun huizen aan met meer details dan ooit tevoren op mobiel. Praat met andere Sims om relaties te vormen en beloningen vrij te spelen. Ervaar het leven van jouw Sims terwijl zij carrièredoelen behalen, feesten met vrienden en verliefd worden. Welke verhalen zal jij vertellen? De legacy die jouw Sim achterlaat begint vandaag.

Wie maakt The Sims Mobile?
The Sims Mobile is ontwikkeld door Maxis Studios (anders dan bij Freeplay), ontwikkelaars voor De Sims en SimCity. Het team bestaat uit een klein groepje mensen uit het Sims 4 team zoals SimGuruRiley en SimGuruAzure, mensen die gewerkt hebben aan De Sims 3 Showtime, Bovennatuurlijk, Studentenleven en Vooruit in de Tijd. En er zitten ook nieuwe gezichten in het team.

Wat doe je in The Sims Mobile?
Creëer fantastische Sims
Maak jouw Sims met een onderscheidend uiterlijk, kapsels, outfits en accessoires. Voeg verschillende eigenschappen toe en kies hun levensdoel zoals carrières als mode ontwerper, DJ in een club en dokter, tot hobby's zoals koken, gitaar spelen en schrijven.

Bouw een fantastisch huis
Ontwerp een huis voor je Sim waar zij alles kunnen ervaren dat het leven te bieden heeft. Moeiteloos huizen personalizeren met layouts en ontwerpen, kies uit een verscheidende meubels, apparaten, decoraties en meer. Speel activiteiten zoals het maken van taco's of het denken in de douche vrij, en versier met items om toegang te krijgen tot unieke acties. Zoals het knuffelen op de bank met je schatje. Plus, speel plezier locaties vrij zoals de mode studio, restaurant en nachtclub en pas deze aan.

Vorm de legacy van jouw Sims
Jij hebt de macht om de familie van jouw Sim te vormen over meerdere generaties. Wanneer jouw Sims hun doelen hebben gehaald en met pensioen gaan, wordt je beloond met erfstukken zoals het vrijspelen van hobby's en carrières voor de toekomstige generaties, waardoor je met je nieuwe Sims bredere verhalen kunt vertellen. Het succes van de grootvader als een lokale politicus kan de weg naar het gouverneurschap openen voor de kleindochter, of zelfs naar president. Een gekke wetenschapper als oom kan zijn neefje inspireren om astronaut te worden.

Speel samen
Organiseer en ga naar feestjes met andere Sims waar je kunt socializen. Laat je geweldige huis zien, verdien bonussen, ontwikkel romantische relaties en besluit zelfs om samen te wonen met de Sims van anderen. Sims kunnen ook grote momenten als "The Alien Arrival" meemaken. Er zijn eindeloze manieren om keuzes en connecties te maken! Wordt verliefd, begin een familie, ga je dromen achterna en behaal doelen en wensen. Heb plezier op jouw manier in The Sims Mobile!

Is het De Sims 4 op mobiel?
The Sims Mobile biedt een compleet nieuwe mobiele ervaring in het Sims universum.

Vervangt The Sims Mobile nu The Sims FreePlay?
The Sims Mobile en The Sims FreePlay zijn totaal verschillende spellen, elk met hun eigen unieke ervaringen, en zullen samen blijven bestaan in de App store. The Sims FreePlay zal naast The Sims Mobile bestaan om jou de ultieme Sims ervaring te brengen!

Wanneer is The Sims Mobile beschikbaar?
The Sims Mobile komt snel naar alle gebieden wereldwijd. Houd de updates in de gaten!

Welke gebieden zal The Sims Mobile als eerst uitkomen?
The Sims Mobile is recentelijk exclusief uitgekomen in Brazilië.

Is The Sims Mobile gratis of een premium app?
The Sims Mobile is gratis te downloaden uit de Apple App store en Google Play Store.

Op welke apparaten kan je het spelen?
Apparaten met iOS 9.0 en hoger, net als apparaten met Android 4.1 (Jelly Bean) en hoger.

Waar kan ik informatie vinden over The Sims Mobile?
Voor de laatste details en breaking nieuws, check de site http://www.thesims.com/mobile

Bron: Sims Community
Met dank aan @
Gebruikers-avatar
Kympulse
voor de vertaling

Afbeelding
Huis (Casa) - Kust (Costa) - Botanische Tuinen (Jardim Botânico) - Marktplein (Praça do Mercado)

Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466

10 Mei 2017, 19:00

Bouw de nalatenschap van je Sims op met De Sims Mobile, binnenkort verkrijgbaar!

Electronic Arts en Maxis kondigen met trots de soft launch-lancering van hun gloednieuwe mobiele game aan: De Sims™ Mobile ! Hij wordt momenteel als exclusieve soft launch in Brazilië gelanceerd om de spelmechanica te testen en ons voor te bereiden op de wereldwijde lancering. 

We hebben heel wat uurtjes in De Sims Mobile gestoken om een game te maken die jullie geweldig zullen vinden. We hebben ook tal van favoriete onderdelen uit De Sims en De Sims FreePlay toegevoegd, variërende van de mogelijkheid om fantastische Sims te creëren en iedereen te maken die je maar wilt, tot de gereedschappen die je nodig hebt om prachtige huizen te maken en in te richten, tal van geweldige locaties neer te zetten plus de mogelijkheid om fijne relaties te ervaren en naar verschillende buurten te reizen om op actieve wijze deel te nemen aan geweldige carrières en hobby's waar je veel plezier aan beleeft.

Hoewel De Sims FreePlay al 5 jaar aan geweldig materiaal heeft opgeleverd, en dat ook zal blijven doen naast De Sims Mobile voor Simmers om overal van te genieten, is De Sims Mobile een leuke aanvulling op De Sims-familie waarin je je fantasie en creativiteit de vrije loop kunt laten door je eigen verhaal te verzinnen, je nalatenschap op te bouwen en met het leven te spelen!

Maak de leukste Sims
Het maken van aangepaste en unieke Sims is het basiselement van elke De Sims-ervaring. In De Sims Mobile hebben we hard gewerkt aan een geavanceerde Creëer-een-Sim die onze Simmers fantastisch zullen vinden! Van de breedte van de neus tot de boog van een wenkbrauw, elk detail kan worden aangepast. Vergeet niet om je Sims te voorzien van hippe stijlen, funky kapsels en trendy accessoires. Maak hun look tot slot helemaal af met flitsende make-up om de Sim van je dromen te maken.

Bouw een prachtig huis
In De Sims Mobile is jouw huis de basis. Hier verzamel en show je jouw erfstukken, carrièrebeloningen en persoonlijke stijlkeuzes. Bouw het huis van je Sim's dromen door vorm te geven aan de kamers, ramen en deuren te plaatsen en met kleur en licht te experimenteren. Speel met verftinten, behang of zichtbare baksteen om een omgeving te creëren waarin je Sims zullen opbloeien. Maak het geheel af met perfect geplaatste meubels en decoraties en BAM, je hebt een huis dat je buren groen van jaloezie zal laten zien!

Geef vorm aan de nalatenschap van je Sims
Voortbordurend op de geweldige basis van De Sims, richt De Sims Mobile zich op een aantal belangrijke vernieuwingen; de eerste is de nalatenschap van je Sims. Dit is een idee dat we van jullie hebben gekregen, onze geweldige Simmers! De Sims Mobile is een generatiespel; je Sims hebben levensdoelen om te halen en hoe meer ze tijdens hun leven behalen, hoe beter de kwaliteit van het erfstuk dat ze achterlaten als ze met pensioen gaan. Erfstukken openen een wereld aan mogelijkheden voor toekomstige generaties van Sims - zoals nieuwe carrières, nieuwe hobby's, uitstekende voordelen voor jou en je Sims en tal van ander superleuke kansen.

Speel samen
Een andere belangrijke toevoeging is spelen met vrienden – de mogelijkheid om de ervaring van het creëren van een nalatenschap te delen en uit te breiden met mensen die net zo gek zijn op De Sims als jij. Feesten maken ook een groot deel van de game uit en je kunt ervoor kiezen om feesten met je levensechte vrienden te bezoeken! Je kunt zelfs relaties ontwikkelen met Sims van andere mensen en ze naar het huishouden van jouw Sim laten verhuizen. Wat voor soort relatie het is blijft privé dus je kunt elk willekeurig verhaal vertellen, alleen de relatievoortgang wordt gedeeld. Dus een vriend zal misschien een liefdesverhaal met jouw Sim vertellen, maar in jouw verhaal zouden ze zomaar vijanden kunnen zijn. Er valt zoveel te beleven op feesten!

We vinden het te gek dat deze game eindelijk gespeeld kan worden! Zoals we al zeiden beginnen we in Brazilië maar we komen binnenkort naar tal van andere plekken rond de hele wereld.

Gebruikers-avatar
ThePaperSim
Oprichter
BerichtenCOLON 2846
MedalsCOLON 14

10 Mei 2017, 22:03

Het lijkt me allemaal wel leuk, eerlijk gezegd. Schattig, misschien.
Ik ben benieuwd - hopelijk kan mijn telefoon het toch aan, dan kan ik het tenminste proberen haha!

EDIT: Ik realiseerde me dat ik mezelf niet kon weerhouden toen ik manieren begon te zoeken om het te downloaden. :LOL:
Ik ben al eventjes bezig, het is wel grappig verder. Vervelend op zo'n klein schermpje, maar het is wel grappig.
Beetje jammer van de realtime acties - en mijn slechte telefoon batterij. :')
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Keiko
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2017
MedalsCOLON 2

16 Mei 2017, 22:50

Ik heb hem ook al gedownload. Realtime acties zijn toch wel een minpuntje. Ik ben meer een pc gamer en niet zo'n mobile gamer, dus ik heb me er nog niet zo in verdiept. 

eettomaten
De Oliebol
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 20 Augustus 2016
MedalsCOLON 3

23 Jul 2017, 20:04

Hoe hebben jullie het gedownload? Ik zie het niet staan in de store

Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466

23 Jul 2017, 20:09

The Sims Mobile bevindt zich momenteel nog in de soft launch fase, alleen beschikbaar voor spelers uit Brazilië, waarin het wordt getest op bugs. Wanneer The Sims Mobile in de Belgische en Nederlandse app stores komt, is nog niet bekend.

Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466

06 Mrt 2018, 19:02

The Sims Mobile is nu wereldwijd beschikbaar

Gebruikers-avatar
ThePaperSim
Oprichter
BerichtenCOLON 2846
MedalsCOLON 14

06 Mrt 2018, 21:21

Hmmmmmm nah - ik heb hem dus al een hele tijd terug gespeeld maar ik verloor mijn interesse. Dus ik denk niet dat deze nieuwe launch daar verandering in gaat brengen. :')
Afbeelding