Ylaisa
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 19 Maart 2017
MedalsCOLON 2

Re: TOP wedstrijd ◊ Dier naar keuze!

19 Mrt 2017, 17:57

Fretjes!! 
Oh Dat lijkt me zo leuk, zijn gewoon hele leuke lieve beestjes waar je veel plezier aan kan beleven! Lekker mee knuffelen lekker mee spelen zowel ouders als kinderen. Ik zeg een super leuke apparte aanwinst voor de sims! 

AprilAster
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 December 2016
MedalsCOLON 3

20 Mrt 2017, 01:17

Hallo!

Ik heb al veel leuke ideeën voorbij zien komen, maar de mijne nog niet! Het zou mij heel gaaf lijken als er schapen in de sims komen! :) niet alleen omdat ze erg leuk zijn (en super schattig als lammetje), ze zijn ook erg handig. Ze produceren melk en wol waar je natuurlijk een hoop nieuwe dingen mee kunt. Sims kunnen nieuwe vaardigheden verkrijgen door schapen te melken en scheren. Het geproduceerde goed kan weer verwerkt worden, zo kun je bijvoorbeeld van de melk kaas maken of met de wol gaan weven om dingen te maken. Ik heb het idee dat er wel honden gaan komen in de sims 4, dus dan kunnen die gaan leren schapen drijven! :D en misschien kan er een nieuw beroep komen als herder? Een schaap is natuurlijk niet bepaald een huisdier, dus voor sims uit de stad (zonder tuin) heb ik ook een oplossing; een schaapskooi!  :D
Kunnen ze een nachtje bij hun schaap slapen als de luidruchtige buurman weer eens midden in de nacht herrie maakt ;) of de kinderen als ze even klaar zijn met dat monster onder hun bed! 
Er is vanalles te verzinnen met schapen, de sim kan ze trucjes leren zoals gaan liggen of knielen oid, ze kunnen met het schaap gaan wandelen aan een riem haha :P ik zie het al voor me!

Het is weer een heel verhaal zo, ik zal er maar eens een eind aan breien! Dit is dus mijn idee, schapen en lammetjes  ^^

Emily_xjane
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 20 Maart 2017
MedalsCOLON 2

20 Mrt 2017, 19:25

Ik zou graag boerderij dieren zien in de sims. Zoals een schaap, koe, geit en noem maar op. En dat je dan kan kiezen om een kinderboerderij te bezoeken, of je start een eigen boeren bedrijf op, alle producten die de dieren produceren kan je dan zelf gebruiken of doorverkopen. Dit lijkt me erg leuk, ook omdat ik zelf veel op boerderijen kom

Roanske300
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
MedalsCOLON 2

20 Mrt 2017, 20:58

EsceL1ne schreefColon
Wat een super leuke vraag! Let the imagination begin! :rbow:
Ik dacht, hoe gaaf zou het zijn om roofvogels toe te voegen (met name een valk).

:idee: Valken zijn al lang een onderdeel van bepaalde culturen geweest en worden veel gebruik voor de jacht. Sims zouden de valken (of andere roofvogels) kunnen vangen in het wild (als een soort pokémon) en de valken kunnen trainen. Ze kunnen, net zoals andere huisdieren, vrienden worden en de valk laten zien aan vrienden. Ook hebben de Sims speciale kleding nodig en speciale handschoenen om de valk op de arm te laten zitten. Er kunnen wedstrijden gehouden worden met verschillende klassementen, zoals klein wild vangen, acrobatische kunsten en schoonheidswedstrijden (wie heeft de mooiste veren).
Maar de valken hebben ook behoeftes! :spring: Valken moeten genoeg beweging krijgen en ze moeten goed verzorgd worden. Ook kunnen ze een vrouwtjesvalk/mannetjesvalk vinden en eieren leggen. Dit willen ze bijvoorbeeld in een speciale boom doen, met een nestje. Als ze boos zijn kunnen ze de Sim aanvallen, of bijten.

Door valken toe te voegen aan het spel kan er gelijk een link worden gemaakt met de uitbreiding 'Outdoor Retreat', waarin de valken of andere roofvogels in het wild te zien zijn. Er kunnen bijvoorbeeld twee soorten zijn: de slechtvalk en de kleine torenvalk, welke uiterst zeldzaam is. Sims kunnen, als ze een valk zien, een speciale emotie krijgen, zoals verrast of gefocused (want ze moesten goed kijken).
Ik denk dat het toevoegen van zulk soort roofvogels echt een leuke uitbreiding van de dierenfamilie zal zijn! :D

Dat lijkt mij ook best wel leuk (Aangezien ik serieus ook ongeveer hetzelfde ging typen, maar tijdens het scrollen kwam ik deze tegen xD), verder is er niet veel te zeggen... Alleen dat het mij wel echt leuk lijkt om valken te trainen, aangezien ik in het echt ook een (Leerling) Valkenier ben, en Valken een van mij favoriete vogels zijn (Na de Sneeuwuil ofcourse :0), en het soms weken of zelfs jaren kan duren tot je een Valk goed getraind hebt, aangezien ze bij het begin van de trainen een tikkeltje irritant zijn, omdat ze bij vooral het begin niet eens op het vlees afkomen, want echt een ramp is.
Verder heb ik niks te zeggen, soooo...
PEACE!

Kimberley2491
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
MedalsCOLON 2

21 Mrt 2017, 00:01

Ik zou heel graag de knaagdieren weer zien. Met name konijnen, kan me niet heugen dat we die gehad hebben. Maar ook cavia's en ratjes bijvoorbeeld. Je hoeft er niet zoveel mee te kunnen als de hond en kat, maar vooral voor de peuters en kindjes om dan te leren omgaan met dieren (om het even realistisch te maken, of omdat ze gewoon ubercute zijn). Maar het zou wel leuk zijn dat als er konijnen komen, dat je ook daar mee kan kruisen, Als het niet teveel moeite en ruimte kost. Ik kan er in ieder geval naar uit kijken, wat ook al zouden er alleen honden en katten komen, zou ik al in de hemel zijn!!!

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
Auteur
BerichtenCOLON 5531
GeregistreerdCOLON 29 Februari 2016
MedalsCOLON 24

22 Mrt 2017, 00:11

Drie weken lang kon iedereen meedoen met een leuk idee. Een dier met motivatie en er zijn wel 33 ideeën ingezonden. Nu is de inzendperiode voorbij en mijn teamleden @Mari en @
Gebruikers-avatar
Lenaflux
en ik zullen uit alle inzendingen een winnaar uitkiezen. @Paperesque zal niet betrokken worden bij het overleg aangezien hij een deelnemer in deze wedstrijd is.

Het blijft nog heel even spannend dus!
:$

Gebruikers-avatar
Lijanneke
De Plumbob
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 5 Maart 2017
MedalsCOLON 2

22 Mrt 2017, 08:59

Spannend! Ben heel benieuwd! Er kwamen veel leuke dingen voorbij :D
Op het officiële sims forum post ik onder de naam Vlinderlavendel :)

Gebruikers-avatar
EsceL1ne
Reset Sim
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 4 Maart 2017
MedalsCOLON 4

22 Mrt 2017, 14:17

Zeker spannend! Ben ook erg benieuwd!
Had verwacht dat er meer reacties zouden komen :P
Geen enkel leven verloopt zo soepel als een Simsleven!

Gebruikers-avatar
MissDiwy
Moderator
BerichtenCOLON 2076
GeregistreerdCOLON 17 Maart 2017
MedalsCOLON 15

22 Mrt 2017, 18:53

inderdaad spannend met al die leuke inzendingen
heel veel succes iedereen !

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
Auteur
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

22 Mrt 2017, 22:32

Nee... dit is niet het berichtje dat we de winnaar bekend maken, maar een korte update. ;P Deze avond zijn @Mari, @
Gebruikers-avatar
Lenaflux
en ik bezig geweest met de 33 leuke en creatieve inzendingen. Inmiddels hebben we die teruggebracht naar een leuke top 5. Wie daaruit gekozen wordt als winnaar....

.... dat horen jullie morgen! Hier!
:spring:

Gebruikers-avatar
Matcha
Hoofd Moderator
BerichtenCOLON 3860
MedalsCOLON 15

22 Mrt 2017, 22:40

EsceL1ne schreefColon

Hahaha nou, ik vond 33 al een hoop om door te spitten :LOL:
Maar we hebben inderdaad een leuke top 5 overgehouden om de winnaar uit te kiezen! :F
Lees ≡HORIZON≡ | Matcha's Bouwsels | Daily Cup of Matcha - [365 - 3.0] |

Gebruikers-avatar
M@@ike
De Oliebol
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 14 December 2016
MedalsCOLON 3

23 Mrt 2017, 09:00

Spannend!! 

33 is al een heleboel meer inzendingen dan bij de vorige TOP wedstrijd! Leuk om het forum zo te zien groeien! Wie er ook wint, ik hoop van alle ideeën eigenlijk wel dat ze een keer gebruikt worden. Al die dieren zouden toch wel een fantastische toevoeging zijn om het veel realistischer te maken!
100% Sim-fanaat, programmeur, docent en mafklapper: M@@ike!

Gebruikers-avatar
EsceL1ne
Reset Sim
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 4 Maart 2017
MedalsCOLON 4

23 Mrt 2017, 12:09

Mari schreefColon
EsceL1ne schreefColon

Hahaha nou, ik vond 33 al een hoop om door te spitten :LOL:
Maar we hebben inderdaad een leuke top 5 overgehouden om de winnaar uit te kiezen! :F

Hahaha van 33 naar 5 gaan is al een prestatie op zich :*:
Geen enkel leven verloopt zo soepel als een Simsleven!

Gebruikers-avatar
ThePaperSim
Oprichter
BerichtenCOLON 2846
MedalsCOLON 14

23 Mrt 2017, 13:49

Ik heb natuurlijk niet mee besloten, dus voor mij is het ook nog even spannend. :F
Maar ik moet zeggen dat ik heel veel leuke beesten voorbij heb zien komen, en zoals @
Gebruikers-avatar
M@@ike
 zegt - De Sims mag wel even komen gluren voor inspiratie. ;)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
Auteur
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

23 Mrt 2017, 14:31

Afbeelding

DE UITSLAG!

Het is tijd om de winnaar van alweer de derde TOP-wedstrijd bekend te maken! Tot en met 21 maart kon iedereen een inzending plaatsen en dat deden jullie met veel enthousiasme en creativiteit. We kregen namelijk 33 inzendingen binnen en aan @Mari, @
Gebruikers-avatar
Lenaflux
en ikzelf de taak om daar een winnaar uit te kiezen, buiten het zicht van deelnemend teamlid @Paperesque. Dat is zeker gelukt. Gisteren wisten we van alle inzendingen een leuke top 5 te maken en vandaag gaan we de winnaar bekend maken!

◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊

Voordat we de winnaar bekendmaken, willen we van de gelegenheid gebruikmaken om alle deelnemers te bedanken voor het delen van hun creatieve ideeën. We hebben ervan genoten en hopen stiekem dat alle dieren in een pakket terecht gaan komen. Maar er kan er maar één de winnaar zijn..!

Wat vinden wij van de winnende inzending?

• "Heel origineel"
  • "Goed over nagedacht"
  • "Leuke features"
  • "Connectie gemaakt met een al bestaand pakket uit De Sims 4"
  • "Het is niet een dier waar je meteen aan zou denken, en nu heb ik plots ook wel zin om ... te hebben in de Sims."

De winnaar!

De winnaar van de TOP wedstrijd: Dier naar keuze....

EsceL1ne!! :spring: :spring: :party:

EsceL1ne schreefColon
Wat een super leuke vraag! Let the imagination begin! :rbow:
Ik dacht, hoe gaaf zou het zijn om roofvogels toe te voegen (met name een valk).

:idee: Valken zijn al lang een onderdeel van bepaalde culturen geweest en worden veel gebruik voor de jacht. Sims zouden de valken (of andere roofvogels) kunnen vangen in het wild (als een soort pokémon) en de valken kunnen trainen. Ze kunnen, net zoals andere huisdieren, vrienden worden en de valk laten zien aan vrienden. Ook hebben de Sims speciale kleding nodig en speciale handschoenen om de valk op de arm te laten zitten. Er kunnen wedstrijden gehouden worden met verschillende klassementen, zoals klein wild vangen, acrobatische kunsten en schoonheidswedstrijden (wie heeft de mooiste veren).
Maar de valken hebben ook behoeftes! :spring: Valken moeten genoeg beweging krijgen en ze moeten goed verzorgd worden. Ook kunnen ze een vrouwtjesvalk/mannetjesvalk vinden en eieren leggen. Dit willen ze bijvoorbeeld in een speciale boom doen, met een nestje. Als ze boos zijn kunnen ze de Sim aanvallen, of bijten.

Door valken toe te voegen aan het spel kan er gelijk een link worden gemaakt met de uitbreiding 'Outdoor Retreat', waarin de valken of andere roofvogels in het wild te zien zijn. Er kunnen bijvoorbeeld twee soorten zijn: de slechtvalk en de kleine torenvalk, welke uiterst zeldzaam is. Sims kunnen, als ze een valk zien, een speciale emotie krijgen, zoals verrast of gefocused (want ze moesten goed kijken).
Ik denk dat het toevoegen van zulk soort roofvogels echt een leuke uitbreiding van de dierenfamilie zal zijn! :D"

Van harte gefeliciteerd met de winst! :spring: Je mag @
Gebruikers-avatar
Kympulse
, @
Gebruikers-avatar
Lenaflux
of @Mari een PB sturen wanneer je hebt besloten welk Sims 4 accessoirepakket je graag zou willen ontvangen. Je mag het natuurlijk ook laten weten in de reacties! ;) Wij zullen dan zo snel mogelijk zorgen dat je de Origin- code ontvangt! :chill:

◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊

De deelnemers willen we nogmaals bedanken voor het meedoen en hun inzet. Het was moeilijk om een keuze te maken, want jullie hadden allemaal toffe ideeën ingestuurd. We hopen dat jullie het ook leuk hebben gevonden om mee te doen en wensen jullie natuurlijk succes voor een volgende wedstrijd! :)