acsaczy
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 20 November 2016
MedalsCOLON 3

Re: TOP wedstrijd ◊ Dier naar keuze!

04 Mrt 2017, 14:14

Ik mis het stinkdier zoals hij was in the sims 1. wat vond ik die leuk XD die zou ik graag terug willen zien (samen met de beer uit the sims 1)

Yasminygirl
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 4 Maart 2017
MedalsCOLON 2

04 Mrt 2017, 19:48

Ik zou heel graag boerderijdieren zien.
Een eigen boerderij beginnen of als tiener helpen op een boerderij zou me geweldig lijken! Weer extra banen erbij, zowel voor volwassenen als tieners. 
Koeien waarvan je kan melken en kaas kan maken.  Varkens die je je restjes eten kan geven en kippen waarvan je eieren kunt krijgen. Extra vaardigheden erbij door te melken en kaas te maken. En kinderen die de eieren kunnen zoeken en misschien schilderen. En daar weer vaardighei d punten voor creativiteit voor krijgen.
De sims moeten wel daadwerkelijk de hokken schoonmaken waardoor ze compost kunnen maken en daardoor weer vaardigheid punten krijgen voor tuinieren! Zo heb je een hele hoop nieuwe dingen in de sims 4 met 1 pakket! 

XX Yasminygirl

chantaltje123
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 4 Maart 2017
MedalsCOLON 2

04 Mrt 2017, 20:23

ik bedacht 4 dieren die cool zouden zijn als die er komen,een aap omdat die lijken op mensen dus ook op sims,nijlpaard dan kan je een dieren tuin maken zou cool zijn,de olifant zo groot dier,giraffe hoe cool zou dat zijn een dier met zo,n lange nek :F

GameKiller
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 5 Maart 2017
MedalsCOLON 2

05 Mrt 2017, 02:31

heey

Ik zou graag wilde dieren willen hebben leeuwen tijgers aapen beeren.
Wilde deeren zijn mijn fav, en de sims kunnen dan op safari gaan of een dierentuin oprichten, misschien een dierenarts zou ook wel leuk zijn..

Pandabeertje
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
MedalsCOLON 2

05 Mrt 2017, 08:59

Ik zou graag een pandabeer willen in de sims want het lijkt me leuk om er mee te knuffelen, te verzorgen en de kinderen kunnen de ouders daar mee helpen en desnoods ook nog een diertuin te bouwen waar ze op bezoek kunnen bij de pandaberen

jennifer
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
MedalsCOLON 2

05 Mrt 2017, 13:02

het zou mij super leuk lijken om niet één dier te hebben maar een hele boerderij met ezels koeien geiten schapen en nog veel meer dieren en dat kinderen en tieners ook nog een zakcentje verdienen en dat er ook overalls en laarzen zijn

EsmeeAlica
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
MedalsCOLON 2

05 Mrt 2017, 17:13

Ik zou heel graag een otter in de Sims 4 willen zien. Ze leven in dezelfde wateren als waar de Sims kunnen vissen. Als de Sim gaat vissen kunnen ze een wilde otter vinden. Die moeten ze leren temmen en dan leren ze de wilde dieren tem vaardigheid en hoe hoger deze vaardigheid is hoe beter het ze lukt. Als de otter is getemd kan hij mee naar huis worden genomen en onder andere mee in bad om hem schoner te maken. Ik zou heel graag willen winnen! 

Gebruikers-avatar
Xitzcharlie
Gijs Groentje
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 6 Maart 2017
MedalsCOLON 2

06 Mrt 2017, 10:47

Wat een super leuke winactie.

Ikzelf zou een witbuik egel toevoegen deze diertjes zijn erg populair geworden in Nederland en andere landen ze zijn een beetje anders en schattig ze hebben ook een goed hok nodig het leek mij ook een leuke functie om een bouwmodus voor het hok van de egel in te stellen zodat je zelf dingen kan kopen en daarna  deze spulletjes in het hok te zetten hoe jij het wil.

Ik hoop dat ik win maar ik gun het de andere ook

Gebruikers-avatar
Orange2Dutch
Lazy Upthunder
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 10 November 2016
MedalsCOLON 6

08 Mrt 2017, 19:51

Zo. :) Im back again. 

Ik waag maar even een poging. :) Ik hoop mijn kleine collectie te vergroten. :P

Ik zou wel graag een papegaai willen zien in de Sims. Niet zoals in de Sims 3 eentje in een hokje. Maar echt eentje die je kan voeren. Peuters die veren kunnen plukken (XD). Misschien kinderen die de sociale vaardigheid leren door het beest omdat communiceren met dieren goed is voor de ontwikkeling van een kind. Misschien dat je je papegaai nog woorden kan leren. (OHH EN DAT MALCOLM LANDGRAAF OP BEZOEK KOMT EN DAT JE PAPEGAAI HEM DAT UITSCHELD! Naughy lifegoals.. :lol: ) En het allerleukste, dat je je papegaai op je schouder kan houden, en dat hij kan rondvliegen door je huis en onder de kraan hangt te drinken of even wat koekkruimels uit de koekjestrommel pikt. Of zoals zoveel filmpjes op YouTube van een boze kakatoe AHAHA. Misschien dat je papagaai wel een internet ster kan worden. Laat je papagaai een duet zingen met je sim OMG. :D
Goh ik heb zoveel ideeën :D

Ik zou wel graag verschillende soorten papegaaien zien, misschien ook wat parkieten (die kant op) en natuurlijk allemaal verschillende vleugellengtes, patronen en kleuren. (En kaketoe-kuifjes :p) 

Het lijkt me ook leuk om de vleugels van zo'n diertje te plukken en kinderen op de knutsel tafel daar mee te laten knutselen, of ze verwerken in andere dingen zoals indianentooien ofzo (wat een fantasie xD). Ook wordt ik helemaal blij van een papagaaientrui :lol: Of als je niet creatief bent dat je ze kan verkopen :p

Ik heb zelf geen papagaai maar ik kan niet stoppen met praten over papagaaien  :D Papagaaien hebben gewoon een gouden aura :lol: Ik heb mijn verhaal maar afgerond. :) 

angel2evil
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 11 Maart 2017
MedalsCOLON 2

11 Mrt 2017, 19:21

ik zou wel een wilde dier in huis willen hebben zoals een wolf. Een wolf die je adotie kan doen als een klein welpje en dan tot groot op voeden. of gewond uit het bos halen en hem vervolgens verzorgen. Dat lijk mij erg leuk en natuurlijk ook andere wilde dieren met mischien wel een dierenziekenhuis (waar je kan werken als verzorster en dieren arts)  of een dieren tuin waar je het dier kan wegeven voor als tie te wild of gevaarlijk word en waar je ook in kan werken. 

Gebruikers-avatar
Lijanneke
De Plumbob
BerichtenCOLON 11
MedalsCOLON 2

13 Mrt 2017, 14:18

Ik zou graag een eenhoon willen toevoegen aan het spel. Een eenhoorn is niet te koop en loopt rond in de wereld. De eenhoorn is heel zeldzaam dus het is echt een groot geluk als je hem tegen komt. Als je een eenhoorn tegenkomt en je zou hem willen verzorgen en “gebruiken” dan is het belangrijk dat de sim enkel goede eigenschappen bezit en dat de sim de Ojaa actie nog niet uitgevoerd heeft.
Als de sim contact heeft gelegd met de eenhoorn en de eenhoorn voelt dat deze sim goed genoeg is om hem te mogen verzorgen dan komt er een pop-up in het scherm waarin dit vermeld staat. Zodra de sim weer terug is op z’n eigen kavel zal de eenhoorn hier dan ook verschijnen.

Vanaf dan is het de bedoeling om de eenhoorn zo goed mogelijk te verzorgen. Een eenhoorn is een heel bijzonder fabeldier en het is dan ook belangrijk om slechte invloeden van buitenaf zoveel mogelijk te voorkomen. Sims met slechte eigenschappen moet je tijdens de verzorgingsperiode ten alle tijden proberen te weren van je kavel.

De verzorging van de eenhoorn krijgt verschillende fases. Zodra de hoogste fase bereikt is kun je gebruik gaan maken van de goede eigenschappen van de eenhoorn. (Voor zover de verzorging van een eenhoorn op je kavel al niet voor genoeg geluk zorgt. Door de verzorging krijg je gemoedstoestand blij en stress zal er door afnemen).

Eigenschappen van de eenhoorn die je kunt gaan gebruiken zodra je de hoogste verzorgingsfase afgerond hebt:
Kan een oudere sim weer jonger maken en vervolgens het verouderingsproces heel erg vertragen.
Kan een sim met slechte eigenschappen deze afnemen en voorzien van een goede eigenschap, de goede eigenschappen zijn niet te kiezen. Je krijgt dus random een wisseling van eigenschappen.
Verzekerd je van meerling.
Vergroot de snelheid waarmee vaardigheden getraind kunnen worden.
Kan een sim met een negatieve gemoedstoestand zich weer prima laten voelen. De negatieve gemoedstoestand waarmee de sim te kampen had zal hiernaook veel minder snel terugkomen.

Wat moet je doen om dit te bereiken: Zodra je dus de hoogste verzorgingsfase afgerond hebt krijg je als je op de eenhoorn klikt de optie staarthaar uittrekken. Deze optie is er 1 keer in de 4 dagen. Van deze staarthaar kun je een brouwsel gaan maken door in je keuken de staarthaar te koken samen met nog 4 andere ingrediënten die je zelf verbouwd hebt in je tuin. Daarna kun je de drank aan een andere sim geven of hem zelf opdrinken. Zodra je de drank opgedronken hebt krijg je de vraag van welke goede eigenschappen je graag gebruik zou willen maken. Je mag er 1 uitkiezen.

De eenhoorn zal op een bepaald moment vanzelf weer verdwijnen als hij het gevoel heeft dat hij op een andere plek harder nodig is. Hier heb je geen enkele invloed op. De sim zal 1 dag verdrietig zijn maar hij beseft ook dat het een mooie tijd is geweest met de eenhoorn en hij zal de herinneringen koesteren.
Als je de eenhoorn niet goed genoeg verzorgd dan zal hij ook van je kavel verdwijnen. De sim zal zich hier een week lang verdrietig door voelen.

Dit is de beschrijving van het dier wat ik heel graag zou willen zien in de sims. Bedankt voor het lezen!J
Op het officiële sims forum post ik onder de naam Vlinderlavendel :)

Gebruikers-avatar
MissDiwy
Moderator
BerichtenCOLON 2076
GeregistreerdCOLON 17 Maart 2017
MedalsCOLON 15

17 Mrt 2017, 23:05

Ik zou zeggen geiten en dan ook de dwerggeit
Ik weet dat het eigenlijk geen goede reden was maar een deel van mijn reden is toch omdat een dwerggeit super schattig is en omdat geiten gewoon awesome zijn
Maar daarnaast ook omdat ik graag wat anders wil zien als de normale huisdieren.
Een geit is daarnaast functioneel voor volwassenen, je kunt ze namelijk melken voor geitenmelk en je kunt daar weer geitenkaas van maken. Dus twee producten om ook te kunnen gebruiken in het spel.
Daarnaast zijn ze natuurlijk ook superleuk voor kinderen, deze kunnen met de geitjes spelen ze voeren en borstelen.
Dus heel veel opties om ze een functie te geven in het spel en ze zijn ook super leuk.

ButterflyAngel
De Dreuzel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 16 Maart 2017
MedalsCOLON 2

17 Mrt 2017, 23:22

Ik zou graag de big 5 in de sims willen zien. Het lijkt mij erg leuk als er een wereld bij komt waar deze dieren in het wild leven en je dan op safari kan gaan met je sim.

Leuke actie en succes allemaal.

Gebruikers-avatar
SimBleakSummer
De Dreuzel
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Maart 2017
MedalsCOLON 2

19 Mrt 2017, 15:00

Heyhoi!

Als ik een dier zou mogen kiezen voor in de Sims 4 dan ga ik voor een olifant! Dat lijkt me zo ontzettend leuk! Stel je voor dat je opeens een olifant tegen komt hahah.
Het zou zo tof zijn als je Sim op de olifant kan rijden of dat de Sim de olifant kan wassen en gebruikt hij/zij het water dat uit de slurf komt. Ze kunnen samen spelen en de olifant kan de Sim nat spuiten. En natuurlijk niet te vergeten: douchen!! Douchen onder de slurf van een olifant! Hoe cool? Het lijkt me zo vet als dat ooit in de Sims komt! En natuurlijk kleinere interacties mogen niet vergeten worden, zoals knuffelen, praten, maar ook minder leuke interacties, zoals plagen waardoor de olifant boos met zijn poten gaat stampen.

Ik zie het al helemaal voor me! 

Vele lieve groetjes,
SimBleakSummer
Bleak Summer

Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
BerichtenCOLON 1466
GeregistreerdCOLON 29 Februari 2016

19 Mrt 2017, 16:21

Even een huishoudelijke mededeling voor alle gasten die lid willen worden en mee willen doen met de wedstrijd:

Omdat er een storing is in het systeem om je eigen account te activeren na aanmelding, sturen wij (Het Town of Plumbobs team) nieuw aangemelde leden zo snel mogelijk een mail via contact@townofplumbobs.com. Heb jij een nieuw account aangemaakt en klopt de informatie die in de mail staat? Stuur dan een reactie, dan kunnen wij jouw account activeren. Geen reactie = geen account activatie. Na account activatie kan je inloggen en een meedoen met deze wedstrijd!

Edit: Deze storing is inmiddels opgelost. Iedereen kan zijn of haar eigen account activeren via een activatiemailtje.