Kympulse
Admin
Auteur
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

TOP wedstrijd ◊ Dier naar keuze! ◊ Winnaar is bekend!

01 Mar 2017, 00:10

Afbeelding

Deze wedstrijd is voorbij! Bekijk hier de winnaar!

Welkom bij de derde TOP- Wedstrijd! TOP-wedstrijden zijn wedstrijden die namens het team worden georganiseerd. Maar dat is niet alles; er valt bij TOP- wedstrijden iets te winnen! Wat dat is, verschilt per wedstrijd!

De opdracht
In de afgelopen edities hebben we allerlei dieren de revue zien passeren. Uiteraard natuurlijk de honden, katten, paarden en vissen. Maar ook andere huisdieren en zelfs wilde dieren. Inmiddels zijn er al meerdere geruchten dat dieren binnenkort ook hun opwachting maken in De Sims 4. Daarom is het thema van deze wedstrijd dus ook dieren! :kat: :freez:

De opdracht is namelijk:

"Welk dier, dat nog niet of nauwelijks in De Sims te zien is geweest, zou jij willen toevoegen aan een Sims 4 dierenpakket en waarom?"

Denk goed na over de waarom! Vertel bijvoorbeeld iets over wat het dier moet kunnen in het spel, of wat jouw sim samen met dit dier kan doen. Een dier mooi, lief of schattig vinden is geen goede 'waarom'! ;)

Regels
  • Meedoen kan van 1 maart 2017 tot en met 21 maart 2017.
  • Iedereen mag één keer meedoen.
  • Meedoen doe je door het plaatsen van een reactie in dit topic.
  • Zodra je jouw deelname hebt gepost, mag je jouw inzending niet meer aanpassen of aanvullen.

Kiezen van een winnaar
Het team zal uit alle deelnames één winnaar uitkiezen!

Wie mag er meedoen?
Om mee te doen heb je een account nodig op het Town of Plumbobs forum. Wil je meedoen, maar heb je nog geen account? Registreer je dan hier! Let op! Het mailtje waarmee je jouw account activeert, kan in de spam/ongewenste mail map belanden. Als je jouw mailbox opent, kijk dan ook even in die mappen!

Alle leden, en dus ook teamleden mogen meedoen met deze wedstrijd. Teamleden die besluiten mee te doen zullen niet betrokken zijn bij het overleg voor het benoemen van een winnaar!

De prijs
De winnaar krijgt een Origin activatiecode van een Sims 4 accessoirespakket naar keuze! Deze code zal via privé bericht verstuurd worden.

Vragen? Post je vraag in de reacties of stuur een PB naar @
Kympulse
.

LaurenB
De Dreuzel
Badges: 3

Re: TOP wedstrijd ◊ Dier naar keuze!

01 Mar 2017, 08:38

Hejhej,

Het dier dat ik zou toevoegen is een koe.
Dit zou heel handig zijn omdat je dan de koe kan melken en je dus verse melk hebt om te drinken. Als EA echt top zou zijn zorgen ze ervoor dat als dat in het spel zou komen, dat je door kinderen en peuters verse melk te geven extra snel nieuwe vaardigheden kan leren binnen een bepaalde tijd. Extra vitaminen waardoor ze dus sneller leren met andere woorden.

Ik ben erg benieuwd naar het pakket  :hart: :hart:

Groetjes!!

M@@ike
De Oliebol
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

01 Mar 2017, 10:37

Heyhoi! 
Een dier dat ik heel graag in de Sims zoilu willen zien is een dolfijn. Naast paarden denk ik dat de meeste meiden wel dolfijnen-gek zijn op een bepaalde leeftijd. Hoe gaaf zou het zijn om bijvoorbeeld in de Sims 3 met uitbreiding tropisch eiland een dolfijn te kunnen trainen en er vriendenmee te kunnen worden! Een nieuw beroep dat veel kids ook heel gaaf lijkt, dolfijnentrainer zou dan ook heel gaaf zijn!
100% Sim-fanaat, programmeur, docent en mafklapper: M@@ike!

Gwenpostma
De Dreuzel
Badges: 2

01 Mar 2017, 14:23

Een paard want dan kun je paardrijden in de sims en  een eigen manege beginnen vol ben paarden eilanden en  door  het bos rijden er het hervat paard dat zou super tof zijn  gwen postm

softijsje18
De Dreuzel

01 Mar 2017, 19:47

Ik zou graag als dier een paard willen kan je paardrijden en verzorgen. En dan zou het ook leuk wezen als je een stal en manege kan maken.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

02 Mar 2017, 12:17

Eigenlijk zou ik het wel super tof vinden als ze hét iconische dier van De Sims toevoegen:
De Lama!
Zowel als huisdier als een wild dier, misschien zoals de herten uit De Sims 3.
Vervolgens, als je een lama in huis hebt, kun je om de zoveel tijd zijn wol afscheren en van die speciale lama-wol nieuwe kleren en spullen maken die niet anders te verkrijgen zijn.
Bijvoorbeeld extra warme lama-truien, of een prachtig wandkleed. Misschien zelfs gekoppeld aan een nieuwe vaardigheid!
Maar niet alle lama's zijn lief! Wilde lama's (en verkeerd getrainde huis-lama's) zullen misschien wel de moestuin van de buren opeten en vernielen.
Of ze spugen op jan en alleman als ze eigenwijs zijn. :LOL: Llama Man krijgt in ieder geval wel zijn trouwe sidekick!
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

SIMSnippets
Reset Sim
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

02 Mar 2017, 17:00

Ik wil een simpel konijn of cavia in de Sims 4 terug zien.

Het lijkt me enig om mijn peuters te zien knuffelen met een konijn/cavia, kinderen die ruzie maken omdat het hok weer schoongemaakt moet worden, het diertje een wortel kunnen geven door de tralies van het hok of als ze vrij rondlopen, kleine nakomelingen te zien ronddartelen enz.

Ik zou het geweldig vinden als we kunnen kiezen tussen konijnen met korte of lange oren, cavia's met roze oortjes (zo schattig) en natuurlijk moeten er meerdere kleur- en printopties aanwezig zijn.

Kortom een simpel diertje maar met veel interacties voor peuters/kinderen en tieners. ;D

Jesse.
De Dreuzel

02 Mar 2017, 20:33

Ik zou graag boerderij dieren willen hebben want ik woon zelf ook op een boerderij (hobby boerderij) dan kan je ook boer worden dus ook een nieuw beroep en dan kan je ook misschien een manege hebben en dan dat dat ook een beroep is.

Debbiewhm
De Dreuzel

04 Mar 2017, 10:26

Een Panda! Omdat ik dat hele leuke beesten vind.. Lekker om mee te kroelen in de sims4 & af en toe een bamboe stokje geven! Zou me zo gaaf lijken als die erin komen! 

Lizzyvdv
De Dreuzel

04 Mar 2017, 10:58

Hoi ! 
Ik ben nieuw op het forum en ik heb de sims 4 voor kerst gekregen :) ik ben inmiddels al helemaal verslaafd eraan en heb dan ook al 80 euro aan pakketten uitgegeven ! Ik heb er nu drie maar ik heb nog geen accesoireppakket...

Maar de vraag was welk dier ik graag in ts4 zou willen ! 

Het is misschien moeilijk te maken, maar ik ben dol op cavia's en die wil ik heel graag in mijn spel toevoegen !!! Ik heb zelf 2 cavia's gehad en daar hechtte ik me heel erg aan. Ze heette Doedels en Sjtroebel. Inmiddels zijn zij gestorven en daar heb ik best lang om gehuild :( als cavia's in de sims 4 zouden komen zou ik er 2 maken en ze naar hen noemen. Het zou dan ook grappig zijn om hun kooi te verschonen en ze te kunnen voeren. En met ze te knuffelen !

Nu maar duimen ;)
Groetjes Lizzy 
I'm addicted to the Sims 4 :)

Christel369
De Dreuzel

04 Mar 2017, 11:17

Wat een super leuk idee ! En wat hebben sommige mensen leuke ideeën, wordt gewoon helemaal excited voor de sims dieren !

Ik zou zo gaaf vinden als er dolfijnen in de sims komen waarmee je kan zwemmen , kunstjes kan leren , fokken , je best vriend maken, shows geven en misschien een nieuwe carrière dat je bijvoorbeeld dolfijnen trainer kan worden ?. 

Linde2708
De Dreuzel

04 Mar 2017, 11:43

Als ik zou mogen kiezen welke dieren er aan de sims 4 toegevoegd moet worden dan zou ik kiezen voor boerderijdieren. Lekker op een boerderij wonen, lekker in het hooi spelen met de dieren. Het lijkt me erg leuk als je bijvoorbeeld de eieren van de kippen kan verzamelen en die kan verkopen op de plaatselijke markt. En je kan bijvoorbeeld ook varkens,koeien of schapen fokken om te ook weer te kunnen verkopen. Je kan dan ook de koeien melken om er producten van te maken en die kun je dan ook weer verkopen.

Tijgertje
De Plumbob

04 Mar 2017, 11:54

Ik zou graag wolven toevoegen, deze zijn dan wild en die kun je tam maken. Dit lijkt me echt een hele leuke toevoeging!!
Afbeelding

Noorinetor
De Dreuzel

04 Mar 2017, 12:12

Hallo,
Ik zou een leeuw kiezen en dat je die dan in de dierentuin zou kunnen bezoekers . Ik vind de leeuw geweldig en cool en daarom kan die in de sims een meerwaarde zijn. En ook als je te dicht komt dat hij je misschien aanvalt of zo dat zou super zijn. In de dierentuin zou er dan ook dat je de de nieuwe carrière kan hebben dierenverzorger en dat je dan de dieren kan breaden. Dus daarom kies ik de leeuw!

Groetjes Noor

EsceL1ne
Reset Sim
Badges: 4
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
De 20e Eeuw Student

04 Mar 2017, 12:17

Wat een super leuke vraag! Let the imagination begin! :rbow:
Ik dacht, hoe gaaf zou het zijn om roofvogels toe te voegen (met name een valk).

:idee: Valken zijn al lang een onderdeel van bepaalde culturen geweest en worden veel gebruik voor de jacht. Sims zouden de valken (of andere roofvogels) kunnen vangen in het wild (als een soort pokémon) en de valken kunnen trainen. Ze kunnen, net zoals andere huisdieren, vrienden worden en de valk laten zien aan vrienden. Ook hebben de Sims speciale kleding nodig en speciale handschoenen om de valk op de arm te laten zitten. Er kunnen wedstrijden gehouden worden met verschillende klassementen, zoals klein wild vangen, acrobatische kunsten en schoonheidswedstrijden (wie heeft de mooiste veren).
Maar de valken hebben ook behoeftes! :spring: Valken moeten genoeg beweging krijgen en ze moeten goed verzorgd worden. Ook kunnen ze een vrouwtjesvalk/mannetjesvalk vinden en eieren leggen. Dit willen ze bijvoorbeeld in een speciale boom doen, met een nestje. Als ze boos zijn kunnen ze de Sim aanvallen, of bijten.

Door valken toe te voegen aan het spel kan er gelijk een link worden gemaakt met de uitbreiding 'Outdoor Retreat', waarin de valken of andere roofvogels in het wild te zien zijn. Er kunnen bijvoorbeeld twee soorten zijn: de slechtvalk en de kleine torenvalk, welke uiterst zeldzaam is. Sims kunnen, als ze een valk zien, een speciale emotie krijgen, zoals verrast of gefocused (want ze moesten goed kijken).
Ik denk dat het toevoegen van zulk soort roofvogels echt een leuke uitbreiding van de dierenfamilie zal zijn! :D
Geen enkel leven verloopt zo soepel als een Simsleven!