Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466
GeregistreerdCOLON 29 Februari 2016

De Biechtstoel: Hoe martel jij je sims?

29 Dec 2016, 15:37

Biecht je gruwelijkste daad in De Sims op!

In het echte leven sta je misschien bekend als degene die altijd aardig is tegen iedereen. Maar ook jij hebt een evil side. En dat duiveltje komt naar buiten als je De Sims aan het spelen bent. Geef toe: ook jij hebt weleens trappetjes in het zwembad weggehaald en mensen laten verbranden in hun eigen huis. Toch kan het nog een tikkeltje erger. Deze mensen biechten hun meest sadistische actie in De Sims op. 

1. Ik hongerde mijn Sim uit. Hij belde stiekem de pizzabezorger. Toen de pizza was bezorgd, liet ik hem de pizza in de prullenbak gooien. Daarna moest hij huilen. 
  2. Ik had een Sim op het oog met wie ik mijn Sim wilde laten trouwen. Toen kwam ik erachter dat ze al getrouwd was. In plaats van haar hart te veroveren en haar ervan te overtuigen dat ze hem moest verlaten voor mij, werd ik beste vrienden met haar man. Ik heb hem overgehaald om bij mij te komen wonen en toen heb ik hem verdronken in mijn zwembad. Daarna trouwde ik met haar en trok ik bij haar in. Ze had een gigantische villa. Ik heb daarna de rest van de familie omgebracht, want ik had geen zin om voor zijn kinderen te zorgen maar ik wilde wél graag zijn villa hebben. 
  3. Ik heb ooit een spookhuis gebouwd en ongeveer drie families vermoord voor de begraafplaats. Toen kreeg ik een pop-up van het spel dat De Sims een LEVENSsimulatiespel is en ik te veel Sims doodde...
  4. Ik ben altijd te lui geweest om mijn eigen huis te bouwen. Daarom was mijn doel om in te trekken in het mooiste huis van de stad. Ik kwam erachter dat een koppel in het mooiste huis woonde. En toen ging het als volgt. 1. Ik had een affaire met de vrouw des huizes. 2. Overtuigde haar ervan om te scheiden van haar man. 3. Trouwde met haar en trok in het huis. 4. Bezwangerde haar. 5. Vroeg een scheiding aan en liet haar uit het huis vertrekken. 
  5. Ik liet een Sim verdrinken in het zwembad. Toen liet ik alle begrafenisgasten komen opdagen in zwemkleding. 
  6. Ik creëerde verschillende eilanden: eentje met de wc, eentje met de koelkast etc. De Sims moesten overal naartoe zwemmen - als ze wilden eten, plassen, slapen, douchen of wat dan ook - en moesten zich constant omkleden van badkleding naar gewone kleding, waardoor ze altijd uitgeput waren. 
  7. Ik maakte een gevangenis voor kunstenaar-slaven. Ze werden ondergronds opgesloten met enkel een bed, wc, wasbak en schildersezel. De slaven konden alleen eten als hun schilderij genoeg geld opbracht. De meeste Sims werden gek en stierven.
  8. Ik wilde een kerk inclusief kerkhof maken. Ik begon met een familie van acht personen en liet ze omkomen door de deur weg te halen en brand te stichten. Yay, acht nieuwe grafstenen! Herhaal dit een keer of negen en je hebt een royale begraafplaats. Daarna liet ik er een priester wonen, maar de kerk werd 's nachts geteisterd door alle geesten. De priester stierf na drie dagen omdat hij nooit kon slapen.
  9. Ik heb een keer een sim gemaakt die een 'compulsive neatfreak' was, die alles overdreven netjes wilde hebben. Ik stopte hem in een huisje met een bruiloftbuffet en een hamster erin en heb toen de deuren verwijderd. Uiteindelijk werd hij hysterisch omdat het er zo smerig werd. Toen zijn hamster doodging werd hij ook depressief en uiteindelijk ging hij zelf dood toen het buffet ging rotten. 
  10. Ik heb een keer mijn sim alle volwassen vrouwen in het spel zwanger laten maken. Hij kreeg zo heel veel kinderen, die hij nooit opzocht. Alle mannen haatten hem, en alle vrouwen uiteindelijk ook omdat hij steeds vreemdging. Toen de jonge vrouwelijke sims ouder werden, bezwangerde mijn sim hen ook. Na een paar generaties zat de hele stad vol met halfbroertjes en -halfzusjes die geen relatie met elkaar wilden. Zo ging iedereen langzaam dood.

Bron: Girlscene & Sevendays

En nu jij! Wat is het meest gruwelijke dat jij jouw sim(s) hebt aangedaan?   :devil:

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

Re: De Biechtstoel: Hoe martel jij je sims?

09 Jan 2017, 16:39

Oooh... die eerste! :LOL:

Tuurlijk heb ik ook wel eens met het spel geëxperimenteerd. Sterfgevallen uitproberen enzo. Vooral toen De Sims 4 met dood door uitputting kwam was ik daar nieuwsgierig naar. Maar mijn gemeenste sterfgeval was niet eens expres. ;P

Ik had (in de sims 2 of de sims 3) een pasgetrouwd stel. Hij werkte in de sport en zij bleef thuis om in de toekomst voor de kinderen te zorgen. En.. die wilde ik graag zo snel mogelijk. Dus 's avonds lagen de twee uren en uren in bed want zij werd maar niet zwanger. Dus maar blijven proberen, voordat hij weer naar zijn werk toe moest en ik een hele dag moest wachten. In die tijd vond ik 3 simdagen zwangerschap al lang en als er dan nog een dag bij kwam... Daarom bleef ik maar proberen, ook al kreeg zij honger. Na elke poging om zwanger te raken probeerde ze dan ook de trap af te lopen om naar de keuken te gaan voor eten, en elke keer stuurde ik haar terug. En hèhè... eindelijk werd ze zwanger en liet ik haar dit keer doorlopen toen ze de trap afliep om voedsel te scoren. Maar het was te laat. Onderaan de trap werd ze opgewacht door magere hein en in plaats van een leuk gezinnetje met werkende man en thuisblijfmoeder, had ik een weduwnaar. Oopsie.

Gebruikers-avatar
ThePaperSim
Oprichter
BerichtenCOLON 2846
MedalsCOLON 14

09 Jan 2017, 19:15

Heb het verhaal al een paar keer gehoord ja, maar het blijft enorm grappig! :LOL:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Matcha
Hoofd Moderator
BerichtenCOLON 3860
MedalsCOLON 15

09 Jan 2017, 21:31

Haha, bij de eerste zat ik ook even verbaasd te kijken.. Savage! :LOL:

Toen kreeg ik een pop-up van het spel dat De Sims een LEVENSsimulatiespel is en ik te veel Sims doodde...

Ik vraag me af of dat echt gebeurde.. Ik zie De Sims 1 er eigenlijk wel voor aan :LOL: :mask:

Nee, Kym! Wat een afschuwelijk verhaal! Arme moeder-sim! Ik had verwacht dat ze zich dan maar zou vergrijpen aan de postbode of zo terwijl manlief op zijn werk zat, maar dit is nog zoveel erger! =O
Lees ≡HORIZON≡ | Matcha's Bouwsels | Daily Cup of Matcha - [365 - 3.0] |