lifeofasimmer
De Tragische Clown
Auteur
Badges: 3

installeren?

11 Apr 2017, 18:13

HOIIIII SIMMERTJES! ik heb dus vandaag de sims 2 gekocht alleen heb zelf geen cd speler op mijn laptop zitten weten jullie een oplossing? ik dacht aan op origin de code in te voeren maar het is tweede hands gekocht dus nu weet ik niet of dit gaat lukken

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: installeren?

11 Apr 2017, 18:30

Ik denk dat je het beste de code kan proberen in te geven in Origin. Mocht dit niet lukken dan kun je de EA-helpdesk proberen te bereiken.
Zij zouden in staat moeten zijn het spel toe te voegen aan je Origin-bibliotheek - als je natuurlijk kan bewijzen dat je het spel hebt (en dat kan je met die seriecode).

Er is recentelijk (vorig jaar? Of twee jaar terug?) een 'Ultimate Collection' uitgebracht voor eigenaars van De Sims 2. Misschien dat je die dan kan krijgen - ik beloof niks!
Ik weet niet hoe verstandig het is om aan de helpdesk te vermelden dat je het spel tweede hands hebt, aangezien codes meestal toch maar bij één persoon werken.
En ik weet niet wat hun policy daarover is.

Maar in ieder geval kun je beginnen het dus gewoon te proberen met de code in Origin! ;)
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

lifeofasimmer
De Tragische Clown
Auteur
Badges: 3

11 Apr 2017, 18:39

is goed! bedankt

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

11 Apr 2017, 18:54

@
lifeofasimmer
 Geef maar een seintje in het topic of het gelukt is of niet! ;)
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<