LaurenB
De Dreuzel
Auteur
Badges: 3

Sims Deluxe wil niet opstarten

01 Mar 2017, 08:54

HejHej,

Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden maar ik heb deze week Sims deluxe edition nog eens geïnstalleerd.
Als ik het nadien wou spelen startte het beginscherm volledig op. Maar als ik dan op spelen drukte dan kwam er te staan dat ik mezelf moest registreren of als administrator moest spelen.
Nu heb ik in de instelling van mijn computer gekeken bij het spel (hoop dat je snapt wat ik bedoel, dus niet in het spel zelf maar op mijn computer) en daar kon ik aanduiden om als administrator te spelen. Met alle hoop heb ik dat dan aangeklikt en opnieuw geprobeerd. Het werkte niet. Ik krijg nu wel een melding dat sims.exe een verandering wil aanbrengen aan mijn computer. Als ik dan op akkoord of op niet akkoord klik krijg ik bij beide geen verandering of kan het spel nog steeds niet spelen. Er gebeurt niks.
Kan iemand me helpen??

Oh ja ik heb ook geprobeerd om me te registreren maar als ik dat online doe kom ik op een andere site van de sims uit waar ik me niet op kan registreren en als ik dat offline doe krijg ik geen optie om me in België te adresseren . Heel vervelend dus.

Alvast bedankt en ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben  :D

Groetjes!!

iemand1
De Schaduwagent
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

Re: Sims Deluxe wil niet opstarten

02 Mar 2017, 19:27

Hey!

Ik weet niet of het gaat werken, maar je kan eens proberen om de launcher over te slaan door het spel op te starten via de snelkoppeling in de map C:\Program Files (x86)\Maxis\The Sims\Sims.exe ;)

Laat weten of het gelukt is! :D

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

03 Mar 2017, 20:46

@
LaurenB
we hebben jouw vraag ook op Facebook gezet en daar is ook een reactie opgekomen.
Klik hier om de post te zien!

Hopelijk heeft een van de twee tips jouw probleem doen oplossen!

LaurenB
De Dreuzel
Auteur
Badges: 3

10 Mar 2017, 20:29

iemand1 schreef:
Hey!

Ik weet niet of het gaat werken, maar je kan eens proberen om de launcher over te slaan door het spel op te starten via de snelkoppeling in de map C:\Program Files (x86)\Maxis\The Sims\Sims.exe ;)

Laat weten of het gelukt is! :D

Sorry voor de late reactie, heb het net geprobeerd maar het lukt niet :( ik denk dat ik het dan maar weer van mijn laptop gooi :( toch bedankt voor je reactie :)