mipjip
De Tragische Clown
Auteur

vraag over sims 3 simpoints

13 Okt 2019, 14:33

ik wil iets weten 
je kon via de sims 3 store gratis simpoints verdienen 
door filmpjes te bekijken 
dan kreeg je 5 of 10 simpoints erbij
bestaat dat nog? ik hoop van wel
want heb het nog nooit gezien 
hopelijk kan iemand mij ermee helpen 
want ik begrijp er niks meer van 

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: vraag over sims 3 simpoints

13 Okt 2019, 15:18

Hoi @
mipjip
,

Ik heb even voor je ge-googled, maar weet ook niet zeker of dit nu nog kan. Op de officiële FAQ op de site staat wel het volgende:

Zoek de Bonus SimPoint-banner in het linkermenu tijdens het zoeken door De Sims 3 Store en klik om aan de slag te gaan!

Afbeelding

Nadat je een kort filmpje van onze sponsors hebt bekeken, wordt je account aangevuld met vijf extra SimPoints (onderhevig aan wijzigingen). Het kan tot een dag duren voordat je SimPoints op je saldo verschijnen, dus raak niet in paniek als je saldo niet gelijk met de nieuwe SimPoints zijn aangevuld. Het aantal video's dat een kijker per dag kan bekijken, is afhankelijk van de inventaris. Mochten er geen video's beschikbaar zijn, zal de banner niet verschijnen.

Deze SimPoints zijn niet anders dan de SimPoints die je als bundels kunt kopen, dus koop dat voorwerp dat je altijd al hebt willen hebben of spaar voor een set!

Als je op de maximum accountlimiet van 35.000 SimPoints zit, kun je geen extra SimPoints meer verdienen tot je bestaande saldo is verbruikt om meer ruimte te maken.

Dus dat zou suggereren dat dit beleid nog actueel is... Misschien is er op dit moment gewoon geen video beschikbaar?

Bron: https://www.thesims3.com/gettingstarted/faq#5
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |