Gebruikersavatar
ThePaperSim
Grafisch Moderator
Auteur
Berichten: 2743
Lid sinds: 29 Februari 2016
Badges: 12
Woonplaats: Château Clarité
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend
Contact:

De Sims 3 Bovennatuurlijk

02 Mar 2016, 23:39

Afbeelding
Bron: De Sims Facebookpagina

DE SIMS 3 Bovennatuurlijk
Releasedag: 6 september 2012
Adviesprijs: €39,99

Omarm het bovennatuurlijke
Omarm het bovennatuurlijke in een wereld vol magie, mysterie en maffe dingen.
Creëer vampiers, weerwolven, heksen of feëen vanaf het allereerste begin.
Elke bovennatuurlijke Sim heeft vreemde nieuwe eigenschappen en vaardigheden die voor heel wat humor en uitdagingen zorgen in hun leven en de wereld om hun heen.
Gebruik je toverstaf om spreuken te gebruiken of ingrediënten te verzamelen en brouw tal van elixers die de gameplay verbeteren.
Je kunt Sims in zombies veranderen of je Sim de 'Gouden aanraking' geven.
Deel je toverdranken met andere vrienden die ook De Sims 3 spelen!
Verken de gloednieuwe wereld van Moonlight Falls waar de speciale krachten van je Sims veranderen aan de hand van de maancyclus.
Achter elke hoek schuilt een verrassing.

Speel als bovennatuurlijke Sims
Creëer heksen, tovenaars, weerwolven, enge vampiers en feëen met elk hun eigen magische capaciteiten, karaktereigenschappen en interacties.

Verken de stad die Moonlight Falls heet
Ontdek de geheimen en mogelijkheden die worden onthuld in het schijnsel van de volle maan.
Zullen jouw Sims gek worden van angst, of transformeren tot krachtigere wezens?

Gebruik je tovertalent en deel je betoveringen
Leer hoe je spreuken kunt gebruiken en ga op zoek naar zeldzame ingedriënten,
zodat je elixers kunt brouwen en je Sims kunt betoveren of beheksen.
Stuur je magische elixers naar de game van je vrienden die ook De Sims 3 spelen.
Je Sims kunnen hun bovennatuurlijke vaardigheden gebruiken om carrière te maken als geheimzinnige waarzegger.

Ontdek bovennatuurlijke voorwerpen
Zoef op je bezem over de bezembaan heen, breng een bezoekje aan de zigeunerkaravaan of maak jezelf extra mooi achter de toverspiegel.
Je kunt zelfs het klassieke personage Bonehilde weer tot leven wekken, het maffe geraamte dat van poetsen houdt.
Wat is er allemaal mogelijk met al die nieuwe toverspullen?

Richt je huis op duistere wijze in
Voeg een geheime ruimte toe met de Geheime Boekenkastdeur en haal allerlei enge nieuwe meubels in huis.

Zombiemiddel
Mix een speciaal elixer om zelf monsters te creëren die vooruit schuiven en trek hebben in hersens.
Laat hen op andere Sims kauwen om dit virus te verspreiden en chaos te veroorzaken.
Maak je geen zorgen, want je kunt altijd een drankje brouwen om je Sims weer terug te transformeren.

Bron: Origin


Bron: YouTube TheSims
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<
 
Gebruikersavatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Berichten: 1289
Lid sinds: 29 Februari 2016

Bovennatuurlijke Levensvormen

07 Mar 2016, 17:18

Bovennatuurlijke levensvormen
Vampieren

Een nieuw karaktertype, vampieren.
In De Sims 3 Na Middernacht zaten natuurlijk al vampieren waar spelen inmiddels mee bekend zijn geraakt,
maar de vampieren in Bovennatuurlijk zijn gebouwd op de bloedzuigende thema's, ontwikkeld door de populaire series zoals True Blood en Twilight.

Zo kunnen de vampieren van Bovennatuurlijk een speciale actie doen om hun vampirisme op te biechten of te ontkennen.
Daarnaast kunnen ze ook speciale intimidatie acties doen of hypnotisch staren om andere sims weg te jagen of juist naar ze toe te lokken.
Bovennatuurlijke vampiers zijn immuum voor de zon met een speciaal sunblock lifetime reward, maar hier gaat de huid dus wel een beetje van glinsteren.

Spelers die Bovennatuurlijk niet hebben en spelen van de vampiers van Na Middernacht, hebben ook nieuwe interacties via de game update tot hun beschikking.
Maar voor een volledige omvang van alle Lifetime Wishes en Rewards heb je toch Bovennatuurlijk nodig.

Weerwolven
Wat heb je nou aan vampiers als er geen weerwolven zijn?
Deze bovennatuurlijke Simtype neemt een mensachtige vorm van weerwolven aan, dan een transformatie naar een volledig dier tijdens volle maan.

In de Wolf-Sim modus hebben je sims toegang tot een andere set aan interacties, inclusief het vermogen om te huilen naar de maan, het jagen met roede,
en het veranderen van andere sims naar weerwolf door middel van een beet.
Die laatste is een negatieve sociale interactie, in tegenstelling tot de beet van een vampier.

Om je sim een weerwolf te maken zonder de negatieve vibes van een beet, kun je een weerwolf-sim creëren in CAS,
kind zijn van weerwolf ouder(s), een elixer kopen of je ogen open houden voor speciale mogelijkheden.

Kinderen van weerwolven kunnen huilen vanaf peuterszijnde en als kind kunnen ze al transformeren naar hun weerwolf uiterlijk en jagen.
Kinderen en oudere sims kunnen 'Honger als een wolf' humeurtoestand krijgen waardoor de kwaliteit van eten geen probleem voor hun is.

Feeën
Feeën Sims zijn makkelijk te herkennen aan hun vleugels, die spelers zelf kunnen creëren door het kiezen van een vorm en kleur in CAS.
Naast dat hebben ze magische gaven door het creëren van aura's en tricks of gifts voor andere Sims.
De aura's creëren positieve of negatieve humeurstoestand van de Sims in de omgeving.

Trucjes zijn ondeugende activiteiten waarbij feeën boobytraps achtige objecten, zoals het verstoppen van bijen in iemand zijn brievenbus,
of het uitspreken van een spreuk dat andere sims oncomfortabel maakt, zoals de Tummy Twister spreuk dat Sims laat spugen.

Gifts kunnen een zegen of een vloek zijn, afhankelijk van de sim waarop de fee zich richt.
De innerlijke schoonheid zal het uiterlijk van een sim veranderen naar de meest lelijke versie die het spel mogelijk maakt.
Dit geeft de sim een lelijk uiterlijk gemoedstoestand.
Maar als de sim goede daden doet voor een bepaalde tijd, kan het uiterlijk weer terug veranderen naar de normale staat van zijn,
en verliezen ze de lelijke uiterlijk gemoedstoestand en krijgen ze er een permanente Schoonheid gemoedstoestand voor in de plaats.

Fee kinderen krijgen hun vleugels zodra ze een peuter worden en kunnen wat trucjes doen.
Als kind en tiener zijnde kunnen ze ook boobytraps planten.

Heksen
Heksen kunnen gemaakt worden in CAS, geboren worden als kind van heks ouder(s) of door het creëren van een elixer.
Deze karakters dragen allemaal een toverstok vanaf geboorte en kunnen toverstokken kopen in de koopmodus.
Met deze toverstok kunnen heksen spreuken gebruiken op voorwerpen, kavels en andere sim. Deze kunnen positieve of negatieve effecten hebben.

Bijvoorbeeld:
Als een heks een appel tevoorschijn tovert als hij of zij zich goed voelt, kan je deze gerust eten.
Maar met een tegenovergestelde humeur kan de appel giftig zijn.

Kinderen van heksen kunnen tekenen van magie vertonen tijdens het spelen met speelgoed of het maken van hun huiswerk.
Ze kunnen hun toverstaf nog niet gebruiken. Dat kan op het moment dat de kinderen opgroeien naar tiener.

Zombies
Zombies zijn de enige bovennatuurlijke types die je niet in CAS kunt maken.
Om een speelbare zombie te krijgen, moet een sim een elixer drinken, door een heks via een spreuk uit de dood wordt herrezen of gebeten worden door een zombie.

Tijdens volle maan zullen willekeurige Sims in de stad transformeren naar zombie, voor alleen die ene nacht.
Als zombie zijnde, zullen Sims zich langzamer voortbewegen dan normaal, willekeurig een andere sim of moestuin aanvallen of staan en denken aan hersenen.
Speelbare zombies kunnen gevoed worden met de 'Brains a la Mode' snack dat hun hongermeter vult. Dit werkt hetzelfde als de plasma voor vampieren.

Zombies kunnen geen kinderen krijgen, maar kunnen andere Sims, vanaf tieners, wel veranderen naar zombies.
Elke zombie kan door middel van gameplay weer genezen worden.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
  • Advertisement