Favoriete Sims 3 wereld:

Al Simhara
1 (4%)
Appaloosa Plains
1 (4%)
Aurora Skies
1 (4%)
Barnacle Bay
1 (4%)
Bridgeport
2 (7%)
Champs Les Sims
1 (4%)
Dragon Valley
2 (7%)
Hidden Springs
2 (7%)
Isla Paradiso
4 (14%)
Lucky Palms
1 (4%)
Lunar Lakes
1 (4%)
Midnight Hollow
1 (4%)
Monte Vista
Geen stemmen
Moonlight Falls
Geen stemmen
Oasis Landing
1 (4%)
Riverview
Geen stemmen
Roaring Heigts
3 (11%)
Shang Simla
Geen stemmen
Sims Universiteit
2 (7%)
Starlight Shores
Geen stemmen
Sunlid Tides
2 (7%)
Sunset Valley
2 (7%)
Twinbrook
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 28

Kympulse
Admin
Auteur
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Wat is jouw favoriete Sims 3 Wereld?

27 Jul 2016, 16:45

In De Sims 3 heb je ontzettend veel werelden om uit te kiezen.
In totaal heeft EA 23 werelden gemaakt voor De Sims 3.
Werelden voor je sims om in te wonen, te reizen of te studeren.

Welke van deze 23 is jouw favoriet.
Stem op de poll hierboven en motiveer je keuze in een reactie.

Let op! Omdat er zoveel uit te kiezen is, mag je op maximaal 3 werelden stemmen, dus wat is jouw top 3?
Ook is de optie ingeschakeld om je stem later nog te kunnen veranderen mocht je van gedachte veranderen!

Hier alle werelden op een rijtje:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Wat is jouw favoriete Sims 3 Wereld?

28 Jul 2016, 20:15

Ahh, die plaatjes, wat een nostalgie! Ik begin de werelden van de Sims 3 steeds meer te waarderen :/
Gelukkig mag ik er drie uitkiezen, al was dat ook nog moeilijk! Voor mij geldt op dit moment Shang Simla, Isla Paradiso en Hidden Springs. Shang Simla vind ik echt de mooiste wereld, ook al ben ik er maar één of twee keer 'op vakantie geweest'. In Hidden Springs en Isla Paradiso heb ik het langst gespeeld, dat zal niet voor niks zijn ;P
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
Auteur
:

29 Jul 2016, 22:37

Het is zeker leuk om al die werelden zo nog eens terug te zien en leuk om te lezen welke in jouw top3 zitten Mari.
De mijne is compleet anders.

Mijn ultieme favoriete wereld, waar ik als simmetje graag zou willen wonen, is Roaring Heights.
Ik vind het een leuke stijl en dat de wereld uit diverse gebieden is opgebouwd met onder andere het centrum van wolkenkrabbers.
Het grappige daarvan is dat ik die wereld nooit in mijn spel gehad heb.

De tweede wereld waar ik op gestemd heb is Appaloosa Plains. Ik heb hier vele uurtjes in doorgebracht.
Mooie landelijke wereld!

De laatste stem is misschien voor veel mensen onverwacht. Maar die is gegaan naar de Sims Universiteit.
EA heeft zeker hun best gedaan om veel werelden herkenbaar te maken en na mijn bezoek aan RIT als uitwisselingsstudent,
herken ik veel dingen in de Sims Universiteitsbuurt die er ook bij ons op campus waren.

mamavanjustin20
O Jaa
Badges: 7
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
TOPper van 2016 Team Mystic
Vrouw Student

23 Aug 2016, 10:39

Gisteravond al gestemd, berichtje getypt vervolgens kreeg ik foutmelding van het forum, dus helaas berichtje weg.
Ik heb maar op 1 gestemd omdat ik achteraf pas las dat je op 3 kon stemmen oeps (volgende keer beter lezen whaha)
Maar ik heb op Sunlit tides gestemd.
Vind dit een erg fijn eiland en speel er nu al een poosje op.
Loopt fijn door en kan het werk standwachter gewoon daar ook doen.
Isla paradiso vind ik ook fijn maar helaas daar gestopt want dat eiland loopt bij mij niet fijn.
Voor de rest moet ik nog vooral werelden ontdekken en daar gaan spelen om te weten wat ik nog meer leuk vind.
Toevallig gister net begonnen met nieuw gezin op dragon valley maar nog niet echt veel uitgeprobeerd daar

Kympulse
Admin
Auteur
:

23 Aug 2016, 18:37

Let op! Omdat er zoveel uit te kiezen is, mag je op maximaal 3 werelden stemmen, dus wat is jouw top 3?
Ook is de optie ingeschakeld om je stem later nog te kunnen veranderen mocht je van gedachte veranderen!

Misschien leuk om te weten! ;) Maar je kan je stemmen opnieuw invoeren en dan wordt dit aangepast! ;)
Want ben wel benieuwd welke andere twee je erbij gaat kiezen en wat dat met de tussenstand gaat doen.

Let dan op dat je ook weer sunlit tides aanklikt, want bij het opnieuw stemmen wordt jouw vorige steminvoer verwijderd.

Jaro
De Oliebol
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

23 Aug 2016, 18:48

Ik heb op Sunset Valley, Al Simhara en Oasis Landing gestemd.

In Sunset Valley heb ik het meeste gespeeld van alle werelden. In het eerste jaar dat ik De Sims 3 had had ik nog geen uitbreidingen, en heb ik daar honderden uren in gespeeld. Ondertussen is het wel al even geleden dat ik er gespeeld heb, maar ik heb gewoon veel herinneringen aan die wereld. :P Sunset Valley is ook gewoon heel praktisch, er is een centrum waar alles aanwezig is en er is meer dan genoeg ruimte om uit te breiden met dingen van uitbreidingen enzo.

Al Simhara en Oasis Landing vind ik gewoon twee prachtige werelden. In Al Simhara zijn mijn sims al vaak op vakantie geweest, en ook in Oasis Landing hebben mijn sims een hele tijd gewoond.

Als we meer dan drie werelden mochten kiezen, had ik ook nog Appaloosa Plains gekozen. :P Daar heb ik ook heel veel tijd doorgebracht, en de wereld ziet er ook gewoon heel mooi en landelijk uit.
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)

mamavanjustin20
O Jaa
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Vrouw Student

23 Aug 2016, 23:03

Kympulse schreef:

Misschien leuk om te weten! ;) Maar je kan je stemmen opnieuw invoeren en dan wordt dit aangepast! ;)
Want ben wel benieuwd welke andere twee je erbij gaat kiezen en wat dat met de tussenstand gaat doen.

Let dan op dat je ook weer sunlit tides aanklikt, want bij het opnieuw stemmen wordt jouw vorige steminvoer verwijderd.

Hoe dan? :) zie nix staan hoe ik opnieuw kan stemmen

Kympulse
Admin
Auteur
:

23 Aug 2016, 23:09

Als het goed is zie je achter elke buurtnaam een wit hokje, met in jouw geval het hokje van Sunlit Tides groen ingekleurd met een wit vinkje erin.
Je kan deze hokjes gewoon aanklikken totdat je 3 werelden hebt geselecteerd en dan opnieuw klikken op 'verstuur stem'
Je eerste stem zal dan door je nieuwe stem vervangen worden.

Er bestaan ook polls op dit forum waarbij de gelegenheid om je stem te veranderen niet aanstaat, zoals deze
Er zullen in dat geval na het uitbrengen van de stem geen witte hokjes achter de opties staan en de knop 'verstuur stem' is ook niet aanwezig.

mamavanjustin20
O Jaa
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Vrouw Student

23 Aug 2016, 23:14

Ik zie hetzelfde als bij die andere pol
deze kan ik dus ook helaas niet opnieuw stemmen

Town of Plumbobs
TOP Admin

23 Aug 2016, 23:33

Blijkbaar is het momenteel niet voor iedereen mogelijk om een stem opnieuw in te voeren.
We gaan kijken hoe we dit kunnen oplossen en laten dit dan uiteraard hier in het topic weten!

Deborah
Een Bakje Yoghurt
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

26 Aug 2016, 18:10

Mijn absolute nr i is Isla Paradiso.
En verder heb ik veel in Hidden Springs en Riverview gespeeld.

Mooie werelden.
Maar de manier waarop ik een wereld in De Sims2 kon maken en bewerken vind ik nog altijd het prettigst spelen. ;)

Josienelien
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 8
:
2 Jaar Lid "Ik was erbij!"
Meeting 1 Jaar Lid
Kusje erop? TOPper van 2016

27 Aug 2016, 21:51

1. Hidden Springs, omdat dat een van de eerste store-werelden was die ik kreeg en ik hou van de bossigheid en de heuvels. Heb er ook een generatie van een Sims 3 verhaal gespeeld en daardoor heeft Hidden Springs toch wel een speciaal plekje in mijn hart.  :bla:
2. Dragon Valley, de natuur, de huisjes en het licht daar maken het heel fijn spelen en je kan er prachtige plaatjes schieten.
Op nummer 3. Lunar Lakes, omdat het zoiets anders is dan de rest van de werelden en ook hier heb ik een deel van een generaite van een Sims 3 verhaal gespeeld, Niet te vergeten, de maan is daar 's nachts ENORM, waar ik de eerste keer in Lunar Lakes nogal van schrok :LOL:
Afbeelding
Some days, I amaze myself. Other days I put my keys in the fridge