Lenaflux
Oprichter
Auteur
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Meeting Hier vanaf het begin
De Oprichters

Top 10 manieren om je Sim te doden!

07 Mar 2016, 22:23

1. Dood van de honger
Dit is een makkelijke manier om te regelen. Haal gewoon alle voorwerpen uit het huis van je Sim dat voedsel voorzienend is.

2. Steek ze in de fik
De makkelijkste manier om dit voor elkaar te krijgen is het aanlaten van de openhaard, of een ovenmaaltijd in de oven laten staan tot het vlam vat. Laat dan je Sim zo dicht mogelijk in de buurt staan. Verwijder van tevoren alle brandmelders en annuleer alle blusmogelijkheden die je Sim probeert te ondernemen of van andere Sims die in de buurt zijn.

3. Schokkend einde
Stuur je sim naar buiten als het dondert en het bliksemt en hoop dat je sim geraakt wordt door een bliksemschicht. Of laat een sim met weinig tot geen ervaring in de vaardigheid handigheid een elektronisch voorwerp zoals een computer of een vaatwasser repareren. Het helpt als er een plasje water op de grond bij de vaatwasser ligt.

4. Roep het uit
Laat je sim klagen over de dood met de megafoon. Iets wat Magere Hein misschien niet waardeert en je dit hoogst persoonlijk op zijn manier duidelijk zal maken.

5. Blub, blub, blub...
Je sim laten verdrinken is in De Sims 3 iets lastiger dan in zijn voorgangers, omdat je een muur moet bouwen om het zwembad heen nadat je jouw sim het water in hebt gestuurd.

6. Blauw zien
Met de Sims 3 Jaargetijden kun je makkelijk je Sim naar buiten sturen tijdens een sneeuwstorm. Lekker buiten laten totdat hij of zij doodvriest van de kou.

7. Slaap lekker
In De Sims 3 Studentenleven kunnen je Sims een 'Murphy Bed' kopen. Een bed dat verticaal tegen de muur staat en je naar beneden trekt zodat je erop kan slapen. Maar een pechvogel kan zomaar de sluitfunctie triggeren en platgedrukt worden tussen bed en muur.

8. Vervloekt
Verlies een gevecht met een mummie uit De Sims 3 Wereldavonturen of laat een heks een 'Haunting Curse' over je uitspreken en het zou zomaar het laatste kunnen zijn wat je sim nog meemaakt.

9. Gevaarlijke voorwerpen
Laat je Sim gevaarlijke voorwerpen in huis nemen. De 'Jelle Bean' Plant kan je Sim laten sterven als hij of zij er teveel van eet. Een koeplant kan je Sim met een verjaardagstaart naar zijn hongerige maag lokken.

10. Vallende sterre... Meteoor
Het is een enorm kleine kans dat er een meteoor op je Sim valt terwijl hij of zij door de telescoop tuurt en de kans is nog kleiner als je Sim over straat loopt. Met een Aliën in huis kan je de kans wel vergroten. Zij kunnen meteoren oproepen en de kans vergroten dat je Sim geraakt wordt.

Bron: The Sims Official Magazine
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: Top 10 manieren om je Sim te doden!

08 Mar 2016, 00:11

Ooh..! Die meteoor heb ik een keer meegemaakt in mijn spel.
Gezin van 5 en de tweeling hadden net de kaarsjes van de verjaardagstaart uitgeblazen en was opgegroeid naar tiener.
En toen.. BAM! Meteoor in de tuin. Familie in een keer rijk, groot gapend gat in de achtertuin en in plaats van vijf familieleden was er nog maar 1 over...

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

09 Mar 2016, 16:24

Oooh, weet heerlijk cru dit. 8)

Ik persoonlijk heb nog niet zoveel geks meegemaakt, eerlijk gezegd. Al heb ik één keertje een Sim met opzet laten verhongeren... Ik wilde gewoon puppies in mijn huishouden, maar omdat ik die later in CAS gemaakt had moest er een sim bij de honden. Het liep uit tot een geest die meerdere malen mijn wasbak molde. -_-
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

senna sims
De Tragische Clown
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

23 Dec 2018, 15:55

Ik heb in de sims 2 iets met een ufo meegemaakt. Ik had 1 sim, hij was naar de wolken aan het kijken en opeens kwam er een filmpje dat hij een ufo zag rondvliegen en meteen daarna crashte dat hele ding opeens op hem...