Kympulse
Admin
Auteur
Badges: 20
:
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator
De Organisator I Brought a Friend

De Sims 4 Mijn Eerste Huisdier Accessoires

05 Mar 2018, 21:48

De Sims 4: Mijn Eerste Huisdier accessoires
Accessoires Pakket

Release: 13 maart 2018
Adviesprijs: €9,99

Verzorg een nieuw huisdier.
Voeg gloednieuwe kleine dieren zoals een hamster, rat, dwergegel of mini bubalus aan je huishouden toe! Laat je Sims hun nieuwe huisdieren een naam geven en leer hoe ze met hun nieuwe kameraadjes kunnen spelen en ze wassen en gezond houden. Je Sims hebben een heleboel te leren!

Kleed je honden en katten aan.
Laat je Sims en hun huisdieren zien dat ze voor elkaar zijn gemaakt met bijpassende outfits zoals een comfortabele badjas en knuffelzachte pyjama. Trek je poezenbeest een glamoureuze jurk aan of zet bij die ene speciale gelegenheid je hond een hoed op.

Decoreer met dierenprints.
Laat Sims hun woonkamer aankleden met uniek ontworpen decoraties en meubels met dierenthema voor de kinderkamer. Van snoezige kattenkussen voor je Sims tot kleurige bedden voor je honden en katten, er is voor ieder wat wils.

Meer informatie?

↬ Op 5 Maart werden simmers verrast met een trailer-teaser:
Afbeelding

Vandaag werden simmers verrast met een teaser op Twitter!

• Zorg voor een nieuw huisdier
  • Kleed je honden en katten
  • Versieren met dierenprints

Morgen (vermoedelijk 19 uur) komt de gehele trailer op het YouTubekanaal van The Sims. Wat verwacht jij van dit accessoirespakket?

Afbeelding

Je hebt De Sims 4 en alle spel updatesnodig om dit te kunnen spelen. Je hebt De Sims 4 Honden en Katten nodig om alle content uit dit pakket te kunnen gebruiken.

Zou dit misschien ook iets met de eerdere grap van SimGuruGraham te maken hebben?
Momenteel niet bereikbaar voor teamlidzaken! ♡ Toch hulp van een teamlid nodig? Vraag het een van mijn medeteamleden.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: Een accessoirespakket voor De Sims 4 Honden en Katten?

05 Mar 2018, 22:46

Ik vind dit dus enorm vreemd, aangezien dit pakket niet in de kwartaalteaser zat. :/ Ik ben benieuwd naar wat het in gaat houden, maar ik weet nog niet of ik enthousiast ben.... :?:

Ik weet wel dat als het om een hamster als huisdier gaat ik een hamsterbal moet kunnen hebben. You know, zodat je hamsters 'veilig' door huis kunnen rennen. :')
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

fr0zixx
Hilarisch
Badges: 6
:
2 Jaar Lid TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018
1 Jaar Lid TOPper van 2017

06 Mar 2018, 00:19

Als het er zou komen vind ik het super leuk hoor, maar kom op... had dit echt niet gewoon in Honden & Katten gekunt? :-

Aledawn
Gijs Groentje
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

06 Mar 2018, 05:21

Vind het apart, maar we wachten het rustig af.

Myrthe
De Schaduwagent
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

06 Mar 2018, 10:20

Vraag me af wat het wordt, maar kan me niet voorstellen dat ze iets uitbrengen waarvoor je ook Honden & Katten nodig hebt?  :/ Maar misschien wel, hoop dan wel dat het echt iets toevoegt.  'Dress up your cats and dogs' lijkt me niet zo heel interessant  :LOL:

Town of Plumbobs
TOP Admin

06 Mar 2018, 19:04

Dit Accessoirespakket zit vol snoezigheid

Huisdieren en pakketten zijn een winnende combinatie.

Simmers, zijn jullie Sims dol op hun huisdieren? Voegen die huisdieren vreugde en bekraste meubels toe aan de levens van je Sims? Wil jij ook mee toevoegen aan hun leven? Ben je al deze vragen zat? Natuurlijk! Laten we er niet langer omheen draaien: het De Sims(TM) 4 Mijn Eerste Huisdieren Accessoirespakket wordt binnenkort uitgebracht en draait volledig om huisdierenaccessoires.

Je Sims kunnen hun honden en katten nu de leukste outfits aantrekken. Ja, echt waar. Huisdierenkostuums in overvloed. Je pluizige maatjes kunnen nu in stijl paraderen! Met recht een echte 'catwalk'.

Maar wacht, er is nog veel meer! Als je geen genoeg kunt krijgen van De Sims 4 Honden en Katten, ben je waarschijnlijk een echte dierenvriend. Met De Sims 4 Mijn Eerste Huisdier Accessoires kun je kleine huisdieren aan je huishouden toevoegen, zoals een hamster, rat, dwergegel of mini bubalus. Te. Snoezig. Gewoon. Elk dier heeft een leuke, interactieve habitat en jouw Sims leren hoe ze de dieren moeten verzorgen, ermee spelen en ze tevreden en gezond houden.

Afbeelding

Tot slot kunnen Sims hun huisdieren, vrienden en familie laten zien hoe dol ze zijn op hun pluizige maatjes door hun huizen in te richten met meubels met dierenthema. Vrolijk de kinderkamer op, leg een snoezig poezenkussen in de woonkamer en laat zien hoe trots je bent op al die dierendecoraties!

Klaar om de dieren van je Sims wat liefde te geven?

*Om te spelen heb je de game De Sims 4 (los verkrijgbaar) en alle updates nodig. Vereist De Sims 4 Honden en Katten (los verkrijgbaar) om toegang te krijgen tot alle inhoud. Zie minimale systeemeisen voor dit accessoirespakket. Bevat materiaal uit het De Sims Honden en Katten Expansion Pack (los verkrijgbaar).

Openingspost is aangepast!

Meepraten over dit pakket? Log in of maak een gratis account aan door rechtsboven te klikken op registreren! Lid worden is gratis.

Kympulse
Admin
Auteur
:

Re: De Sims 4 Mijn Eerste Huisdier Accessoires

06 Mar 2018, 19:13

Ik vind het leuk dat er nu ook kleine dieren worden toegevoegd aan De Sims 4, maar ik snap niet waarom dit niet gewoon bij De Sims 4 Honden en Katten had gekund.

Of is dit pakket na de release van De Sims 4 Honden en Katten, en dus de klachten dat er alleen maar Honden en Katten inzaten, gemaakt?
Momenteel niet bereikbaar voor teamlidzaken! ♡ Toch hulp van een teamlid nodig? Vraag het een van mijn medeteamleden.

MissDiwy
Assistent Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

06 Mar 2018, 19:17

Dit had inderdaad gewoon bij Honden en Katten in moeten zitten het pakket was al duur genoeg... 

Kympulse
Admin
Auteur
:

06 Mar 2018, 19:23

Ja precies! Plus dat sommige simmers die misschien besluiten dit pakket te kopen, maar De Sims 4 Honden en Katten niet hebben, niet eens de volledige inhoud van dit pakket krijgen wat het ook weer duur maakt!

Ik snap dit echt niet. Sinds wanneer heb je een bepaald pakket nodig om een ander pakket in zijn geheel te kunnen gebruiken. Ik dacht dat De Sims daar niet aan deed?

Ik ben verder wel positief over de inhoud hoor :P :LOL: Zag ook al leuke spulletjes in de trailer zoals die ronde aquariumtafel. Maar de manier hoe dit gaat... Bah bah!

MissDiwy
Assistent Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

06 Mar 2018, 19:34

Ja ik vind het echt stom...
Ik heb toch al niet veel geld om uit te geven en moet al een hele tijd sparen voordat ik eindelijk iets kan kopen van de sims dus dan ga ik het zeker niet uitgeven aan iets wat al in een pakket had horen zitten

Ik weet zeker dat er ook hele leuke cc outfits te vinden zijn voor mijn honden en katten en de hamster (ik gebruikte die ook al niet in de sims 3)

Town of Plumbobs
TOP Admin

06 Mar 2018, 20:05

Ondertussen is er een leuke verjaardagsgiveaway actie bezig op het Town of Plumbobs forum

Afbeelding

Met als prijs: Een accessoirespakket naar keuze, waarbij ook 'Mijn Eerste Huisdier' een optie is! ;)

Klik op de afbeelding om naar het giveaway topic te gaan! :chill:

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

06 Mar 2018, 20:32

Oh, wauw.. Toen ik de speculatie hier gisteren las wist ik echt niet wat ik ervan moest denken. Een accessoirespakket waar je ook een uitbreidingspakket voor ‘moet’ aanschaffen om het zijn geld waard te laten zijn..? Ergens verbaast deze salestactiek van EA me niet (het blijt tenslotte EA), maar ik hoop dat dit geen gewoonte wordt en inderdaad zoals Kympulse zegt toch een manier om alsnog Honden en Katten uit te breiden. Maar dan.. Zwembaden en peuters kregen we ook als patch. Meh, ik weet het niet.

En dan nu over het pakket...:LOL:
Uh, de hamster vind in wel leuk, maar ik heb sowieso niets met de honden en katten outfits eigenlijk, dus.. meh :vlag:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

06 Mar 2018, 21:16

Misschien dat ik ooit een leuke giveaway win voor dit pakket, maar zonder goede sale koop ik dit pakket waarschijnlijk niet. :') Ik weet ondertussen niet meer wat ik moet vinden van dit pakket en de manier waarop. EA is in ieder geval geen PR-kampioen. T-T
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Myrthe
De Schaduwagent
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

06 Mar 2018, 22:09

Ik vind het pakket eigenlijk wel onwijs leuk. Maar ik heb geen Honden & Katten, dus ga ik dit niet zeker eerst kopen. Dit had er inderdaad gewoon bij moeten zitten, ik begrijp niet zo goed waarom de Uitbreidingspakketten van de Sims 4 zoveel 'kleiner' zijn steeds dan die van de Sims 3 (of ligt dit aan mij?). Huisdieren was toen echt een grote uitbreiding met zoveel nieuwe beesten etc., honden en katten voelt wat mij betreft alweer een stuk leger aan en dan komen ze hier mee aan zetten. Beetje belachelijk. Maar vind de inhoud er wel echt leuk uit zien hahaha.

Het zou me overigens niet verbazen als dit in zo'n combo-pack komt samen met nog een accessoirespakket. Die zou ik waarschijnlijk wel kopen. ;)

fr0zixx
Hilarisch
Badges: 6
:
2 Jaar Lid TOPper van 2019
De Fotograaf TOPper van 2018
1 Jaar Lid TOPper van 2017

06 Mar 2018, 22:17

Trailer gezien, ik koop het natuurlijk want ik ben een sucker voor dit soort dingen. Maar echt EA ik ga een ninja op jullie af sturen. Dit had gewoon bij Honden & Katten erbij gemoeten.